åh, så bra, da var det ikke noe rart med hodet mittNeitenkte det samme når jeg så bilde av de
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åh, så bra, da var det ikke noe rart med hodet mittNeitenkte det samme når jeg så bilde av de
Tror ikke jeg har sett noen som er like, men hu er en blanding av storesøsknene sineHeheJeg synes ingen ligner på min jeg
I det hele tatt
![]()
Hva som skal stå inni der da?Dette har jeg holdt på med idag. Deilig alenetid![]()
HestHva som skal stå inni der da?
Jeg og vil ha hest!! Hvilken hest har du?Hesthar tatt ned sommerbeite og gjerda inn nytt område til vinteren
![]()
En gammel avdanka traver, lettdøl. Bruker han ikke lengre. Men han er kjempe snill og god ;-) hadde en fjording som vi måtte avlive for to år siden. Og hadde en tungdøl som jeg måtte kvitte meg med da ho blei "mannevond"Jeg og vil ha hest!! Hvilken hest har du?
Ufff... Kjenner jeg gruer meg til snøen kommer:/Sånn ser det ut her idag... skulle vært ut å ordna ferdig gjerde og stallen... men tar det i morgo![]()
Synes det er koselig jeg . Lyst og reintUfff... Kjenner jeg gruer meg til snøen kommer:/
Har tre små herligheter<3
Jeg synes det er fint å se påSynes det er koselig jeg . Lyst og reint![]()
Det jeg vil gå for!Fine farger ♥♡♥ Behagelig...
Kjempe fine farger!