flerebarns mødre=)

betcybaby

Betatt av forumet
for oss som ikke venter vårt første barn, men som fortsatt lurer på ting i svagnerskapet og i ettertiden=)

her venter jeg selv nr 4, og er nesten litt vettskremt fordi tre var mer enn nok å gå hjemme med hver dag, ikke missforstå meg for alle mine barn er mine mirakler og de har alle vært like velkommne og det er også sist babyen. men sjokket ble stort da vi har brukt prevansjon og mannen bare gikk å ventet på steriliserings time. =) men det er en mening med alt i livet, og dette lille miraklet var ment å komme til oss. =) vi er overlykkelig, men fortsatt litt i sjokk.

må bytte bil. har nesten ikke noe baby ting igjen fordi de ble gitt bort så fort minsta ble ferdig med de. hun fyllet ett år om ei og ei halv uke.

hadde vel ikke akkurat planlagt 4 barn inne 6 år var gått, =) men ting blir aldri som planlagt bare mye bedre, så lenge man har riktig tankeinnstilling. =)

Likte tråden!!
Venter mitt 2 barn og kjenner jeg er nesten litt bekymret dette svangerskapet her.
Er vel noe med at nå vet jeg hva jeg kan miste! Men 12 uker på søndag så satser på at den lille klamrer seg fast og blir med meg videre.
Det går ihvertfall unna disse ukene med en 3 åring i hus.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg også likte tråden! :D

Jeg er 26 år gammel, og venter nr 3, men er nr 1 for samboeren min og var planlagt :) Jeg har gått svangerskapet så langt uten bekymringer som feks å miste eller lignende, slik som med de 2 andre. Eneste bekymringene jeg har er hvordan det kommer til å bli med 3 stk, når jeg allerede syns det er travelt nok med 2 :p

Likte tråden!!
Venter mitt 2 barn og kjenner jeg er nesten litt bekymret dette svangerskapet her.
Er vel noe med at nå vet jeg hva jeg kan miste! Men 12 uker på søndag så satser på at den lille klamrer seg fast og blir med meg videre.
Det går ihvertfall unna disse ukene med en 3 åring i hus.

Sent from my iPhone using BV Forum
er rart det der, man er like redd for å miste hver gang. kjenner meg godt igjen i at dagene går unna ja.. går hjemme med alle mine tre. er litt morro å dele hva man gleder seg over og hva man er redd for selv om man har gått gravide før. for det skjer alltid noe nytt selv om hver svagnerskap virker som det er likt det andre.. =)

Jeg også likte tråden! :D

Jeg er 26 år gammel, og venter nr 3, men er nr 1 for samboeren min og var planlagt :) Jeg har gått svangerskapet så langt uten bekymringer som feks å miste eller lignende, slik som med de 2 andre. Eneste bekymringene jeg har er hvordan det kommer til å bli med 3 stk, når jeg allerede syns det er travelt nok med 2 :p

godt du ikke har vært bekymret, er ikke noe gøy å gå rundt å føle på vonde tanker. =) kan trøste deg med at ja det blir mer travelt med en til, men om du har de to andre i barnehage eller i skole så blir det nok greit skal du se. =) om du går hjemme med alle tre så går nok det bra også skal du se. alt har med om man er innstilt på det eller ikke. her har alle tre hatt kolikk og kisssyndrom, så jeg trodde jeg skulle løpe på veggen når nr 3 kom og det bare var skriking og ikke fikk jeg spist, ikke sovet og gubben måtte på jobb. men alt løser seg med rett tankemåte.. =) går nok så bra skal du se.. =)

Dette er min tredje å samboers første:)

da blir det spennende for dere begge da. =) er alltid gøy med familie forøkelse, og dine to andre gleder seg nok veldig kan jeg tenke meg, om de vet det ennå da. =) om de ikke vet ennå så kommer de nok til å glede seg. =) kan tenke meg den vordende pappa gleder seg veldig i allefall. =)

men hvordan er formen ellers da damer? her greier jeg ikke holde på noe mat, enn så lenge. gleder meg til maten får lov å bli litt i magen. men skal ikke klage, føler meg i fin form ellers.. =)

da blir det spennende for dere begge da. =) er alltid gøy med familie forøkelse, og dine to andre gleder seg nok veldig kan jeg tenke meg, om de vet det ennå da. =) om de ikke vet ennå så kommer de nok til å glede seg. =) kan tenke meg den vordende pappa gleder seg veldig i allefall. =)
Ja det er det, hadde lang vei hit, så er etterlengta:) ja jentene gleder seg veldig, di har vist det en stund, men vert veldig flinke å ikke si noe, kjempestolt:) etter ultralyd på onsdag skal di få lov å snakke om det:) ( hvis der er liv) blir en spennende tid:)

men hvordan er formen ellers da damer? her greier jeg ikke holde på noe mat, enn så lenge. gleder meg til maten får lov å bli litt i magen. men skal ikke klage, føler meg i fin form ellers.. =)
Opp og ned:) har for tiden en del brekninger, ekkelt:/ blir fort sliten å vondt i rygg å bekken. Men hva gjør man ikke:) litt godt å kjenne at det skjer noe:)

rart at alt som skjer kan tolkes godt også, tror ikke man hadde gått igjennom det flere enn en gang om det ikke hadde vært mulig å tenke sånn=) tenker som deg jeg også. alle tegn er gode tegn. =)

Fin tråd, venter nr to :)

Formen min er strålende nå :D Jeg var sykemeldt i 3 uker pga jeg kastet opp alt jeg spiste og konstant kvalm. Kastet opp i 2 uker og tredje uka brukte jeg på å "komme meg i gang igjen" Nå er jeg i 100% jobb og trivst med det :)

Har ei jente på 4 år som går i bhg og en på 6 år som går på skole :)

Hvordan er det å gå fra en til to? Dere som har flere?

Formen min er strålende nå :D Jeg var sykemeldt i 3 uker pga jeg kastet opp alt jeg spiste og konstant kvalm. Kastet opp i 2 uker og tredje uka brukte jeg på å "komme meg i gang igjen" Nå er jeg i 100% jobb og trivst med det :)

Har ei jente på 4 år som går i bhg og en på 6 år som går på skole :)

så bra å høre=) er ikke godt å være dårlig. =)

litt merkelig i starten, men når den lille først har kommer så er det som om at det ikke har funnes noe liv uten to barn. =) mye jobb i starten for å få igang faste rutiner med to, men det er også såååå mye kos. =)

Jeg syns det var veldig hektisk, ettersom den minste var VELDIG krevende som baby (og er det enda). Hun kunne ikke ligge på gulvet å leke eller i vippestol før hun begynte å hyle. Hun måtte sitte på fanget omtrendt HELE tiden.

Jeg syns det var veldig hektisk, ettersom den minste var VELDIG krevende som baby (og er det enda). Hun kunne ikke ligge på gulvet å leke eller i vippestol før hun begynte å hyle. Hun måtte sitte på fanget omtrendt HELE tiden.
Ja er veldig spent og glad jeg har en snill gutt på snart 4. Selv om han kan være ekstrem trass til tider.

Sent from my iPad using BV Forum

Kjempe tråd, venter nr 2, og vi gleder oss masse :D. Har kommet over uke 12, og sett ett bankende hjerte, så da tenker jeg ikke lenger på å miste, men hva tiden fremover vil bringe :)

Storebror vil helst at babyen kommer nå, og om vi kan gå til butikken og hente den.......:eek::rolleyes:. Elsker min lille tullegutt:D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp