flerebarns mødre=)

Slenger meg med!
Venter nr 4 jeg også :)
Har to fra før av med min eksmann, så dette nr to for min nåværende mann - og dette gleder vi oss til :)

Fin tråd! Gleder meg til å følge dere! Stor klem

Venter nr 2 nå, første var ikke planlagt. og ikke Nr 2 heller :-P
Vesla er nå 10 mnd så blir 2 tette<3
Er mye mer bekymret nå, alt gikk liksom så bra sist, men nå er det blødninger og fare for sa og muligens mistet en tvilling, så alt er så annerledes..
Men er 100% klar for en til:-)
Bare litt tidligere enn vi hadde tenkt ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg og samboeren min venter nr. 2 :) Blir så spennende å se hvordan snuppa reagerer med en baby i hus, gleder meg skikkelig! :) Hun er veldig opptatt av babyer. Vi har ikke fortalt det til henne ennå, vil vente litt, så det ikke blir så lang ventetid for henne.

Ellers er formen dårlig. Er sykmeldt pga kvalme og oppkast. Så dagene går veeeldig sakte, ligger bare på sofaen hele dagen :( Gleder meg til formen blir bedre!!! Da går kanskje dagene litt fortere? :)

Super tråd:) jeg venter nr 2

Sent from my iPad using BV Forum

men hvordan er formen ellers da damer? her greier jeg ikke holde på noe mat, enn så lenge. gleder meg til maten får lov å bli litt i magen. men skal ikke klage, føler meg i fin form ellers.. =)

Formen er bedre nå, men vært en god del kvalm og blir fortsatt fort uggen.
Sover veldig dårlig, men kan ha noe med at vi flytter om 2 uker så jeg planlegger hele natta!
Jeg tåler ikke å bli sulten, da MÅ jegbha mat MED EN GANG! Ha ha
På søndag er det 12 uker så jeg håper det betyr at alt er som det skal.
Venter med ultralyd til 17 desember tenker jeg, velger å stole på kroppen gi dens symptomer selv om jeg er mega nysgjerrig og gjerne skulle visst helt sikkert

Jeg er 30 år og venter nr. 2, sitter og tenker på hvordan overgangen blir fra og ha en til 2:) Men vi gleder oss veldig denne gangen også:) Formen har Vært elendig,men kommer seg for hverdag:) Endelig matlyst og det er helt fantastisk:)

Venter nummer 2 sammen med mannen :) både vi og storebror på 3år gleder oss veldig. Graviditeten var både ønsket og planlagt :)

Vi väntar nr. 2, och har en som blir 10 månader nu 9.november, så här blir det också två på rappen:-)
Varit litt kvalm och trött, men inte så farligt - har inte så mycket tid att känna efter heller då lillemann är högt och lågt:-)

Jag å mannen glädjer oss väldigt och är spända på hur det blir med två småttingar i hus!

Sent from my iPad using BV Forum

Topp tråd! :)
Jeg tenker mye på hvordan overgangen blir fra èn til tre!!! Det blir ca.19-20 mnd mellom eldste og de to som skal komme. Håper bare alt går bra, og at jeg ikke må legges inn pga noen komplikasjoner av noe slag og måtte være borte fra lille gutten vår lenge. Det hadde gjort skikkelig vondt i meg! Krysser fingrene for å slippe noe ekstra, aaalt skal gå braa :)

venter nr to =) blir spennende å se hvordan dette svangerskapet blir i forhold, hittil er det milevis forskjell ja, elendig form, mye kvalme å såååå trøtt da, hehe
men vi gleder oss masse til å få en lillesøster eller lillebror, mye nytt fremover =)

Slenger meg med!
Venter nr 4 jeg også :)
Har to fra før av med min eksmann, så dette nr to for min nåværende mann - og dette gleder vi oss til :)

Fin tråd! Gleder meg til å følge dere! Stor klem

så morro for dere begge to da, er spennende med hver nye baby, de er alle så forskjellige og hver dag er en ny dag å oppleve med de=)

Venter nr 2 nå, første var ikke planlagt. og ikke Nr 2 heller :p
Vesla er nå 10 mnd så blir 2 tette<3
Er mye mer bekymret nå, alt gikk liksom så bra sist, men nå er det blødninger og fare for sa og muligens mistet en tvilling, så alt er så annerledes..
Men er 100% klar for en til:)
Bare litt tidligere enn vi hadde tenkt ;)

uff ikke bra å høre at du er så bekymret, vi får inderlig håpe at lillespiren klorer seg fast der inne. vet ikke om dette kan være noen trøst, men forrige svagnerskap skulle vært tvillinger, men den som ikke ville utvikle seg lå helt på andre siden i livmoren og ettersom hun som lå igjen der inne ble større så ble den andre bort, sånn vanishin twin. så vi håper på at det går bra med den som er igjen inne hos deg=) er noe med det at uansett hvor mye man planlegger så skjer livet mens man planlegger, ;) bare bra da at man greier å ta det på sparket=) men tenk så mye glede de også vil få av hverandre. =)

Jeg og samboeren min venter nr. 2 :) Blir så spennende å se hvordan snuppa reagerer med en baby i hus, gleder meg skikkelig! :) Hun er veldig opptatt av babyer. Vi har ikke fortalt det til henne ennå, vil vente litt, så det ikke blir så lang ventetid for henne.

Ellers er formen dårlig. Er sykmeldt pga kvalme og oppkast. Så dagene går veeeldig sakte, ligger bare på sofaen hele dagen :( Gleder meg til formen blir bedre!!! Da går kanskje dagene litt fortere? :)

uff ja det skjønner jeg godt, er ikke noe gøy når man blir liggende sånn og være dårlig. liten trøst er jo at man ikke er syk, man er bare gravid. ;) og tenk så glad snuppa blir når hun får vite at hun skal bli storesøster, ser for meg ansiktet hennes og at det bare vil lyse opp=) skjønner godt at du gleder deg til at formen blir bedre, er masse du kan finne på selv om du er liggende, så lenge du greier å fokusere på noe da, om man er så dårlig at man ikke greier å se på noe eller får slappet av så er jo ikke det bra heller. håper for din del at du er i form nok til å gjøre tven varm. =)

Venter nr2. Nr1 var ikke planlagt, men veldig ønsket så fort sjokket la seg:) Nå er han 2 år,så da passet det fint å lage et søsken;)
Har hatt et litt vanskelig svangerskap denne gangen med flere store blødninger(stort hematom),kvalme, hodepine og et tonn med bekymringer..Helt motsatt av første svangerskap..

Min fjerde og samboers 3:) men jeg å samboer har mistet 3 ganger også...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

kunne ikke trykke liker på denne, er aldri noe lett å si eller skrive når noen har mistet, men så morro at dere venter et barn til. =) har selv mistet uttallige ganger og det er like sårt hver gang. men på en eller annen måte så har jeg greid å hente meg inn igjen for alle sammen, men vil alltid være sårt å tenke på hvem de ville vært. =) men jeg gleder meg hver dag over de jeg har her på jorden. =) men det blir spennende med din 4 da. =) hvordan føler du det å gå med nr 4? jeg må ærlig innrømme at jeg er vettskremt, selv om jeg også har tre fra før. =)

Den andre har jeg mistet, så det er bare en igjen i magen.. Men foster sekken er der fortsatt, så de håper den tømmer seg av seg selv.
Skal på kontroll i dag, så er litt spent :)
Håper alt går bra :-)
Er 11+5 nå, så kan snart senke skuldrene og slappe av litt mer;-)

Jeg er 30 år og venter nr. 2, sitter og tenker på hvordan overgangen blir fra og ha en til 2:) Men vi gleder oss veldig denne gangen også:) Formen har Vært elendig,men kommer seg for hverdag:) Endelig matlyst og det er helt fantastisk:)

går nok såå bra skal du se, men for de som sier at å få en til er bare en til som henger med på løpet, mener jeg tar feil. for vi er alle forskjellige og det merker man jo med en gang med de små også at de er egne personer, og trenger egne rutiner osv. men så fort man får inn litt felles rutiner så blir livet kjempe flott=) livet med to eller fler er utrolig givende, syns jeg da. =)
så godt du har fått igjen litt matlyst.=) ser ut som at de fleste av oss har vært en del dårlige, hmm hva skal dette bety?;)

Back
Topp