Ja trur det har noe med den globale oppvarmingen å gjøre !det er det mange av mine og som har gjort!!
Har tre små herligheter<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja trur det har noe med den globale oppvarmingen å gjøre !det er det mange av mine og som har gjort!!
Har tre små herligheter<3
Ha ha , det er nok det . Hiver meg på den unnskyldningen jeg ogsåJa trur det har noe med den globale oppvarmingen å gjøre !
Ja vi får skylde på det!Ja trur det har noe med den globale oppvarmingen å gjøre !
Da syns jeg du skal unne deg ny <3Ååh! Har lyst på ny jakke! Min er 10 år gammel snart.Like fin nesten da!
Da syns jeg du skal unne deg ny <3
Sent from my iPhone using BV Forum
Oi!Kanskje. Men jeg er veldig glad i den av EN grunn. Den er i str XS. HAHAH.
Merkelig at resten av klærne ikke er det? Trur str har blitt mindre ila årene. ;p
Men nei, hakke rååd.![]()
Oi!har ikke brukt xs siden ungdomsskolen . Nå er jeg oppi strl 42
![]()
men min egen skyld . Men gått opp (og noen kg ned da) tilsammen 30 kg siden jeg møtte sambo. Nå har jeg regnet med graviditetENE da
I jakka såååhAsså duuh... Jeg bruker IKKE XS jeg heller..![]()
I jakka såååh![]()
Hahah JA! trur jeg må ha den på etterpå.![]()
savner alle buksene mine jeg . Lever i ballongbukse, en bukse jeg fikk låne av mamma
og en trang olabukse . Også den ene gravidbuksa som ikke ser ut som en typisk gravidbukse
Liker dem ikke sjæl . Oppdaget her en dag hvor mye jeg har lagt på meg på ryggen av alle steder .. ! Glad jeg ikke har så mange speil herBaah.. Var og prøvde BHer her.. HATER butikkspeil.. Der ser man virkelig hvordan man ser ut![]()
Jeg hater ryggfettet mitt!!Liker dem ikke sjæl . Oppdaget her en dag hvor mye jeg har lagt på meg på ryggen av alle steder .. ! Glad jeg ikke har så mange speil her
Jeg hater ryggfettet mitt!!
Det har kommet snikende over noen år her gitt...Samme her!
Hvor kom plutselig det fra liksom..??
Det har jeg faktisk aldri sett på i speilet. Så nå skal jeg gjøre alt jeg kan for å fortsette med det.Jeg hater ryggfettet mitt!!
Liker dem ikke sjæl . Oppdaget her en dag hvor mye jeg har lagt på meg på ryggen av alle steder .. ! Glad jeg ikke har så mange speil her
Ok, da prøver jeg for 4. Gang
Kjøpte ull idag, body, bukse ogsparkebukse (fant ikke bilde) og beige/grått lammeskinn. Og den søte sparkebuksa er fra nameit, hun dama bak meg i kassa kjøpte akkurat den samme, hehe.