Dagens fangst:)

Da syns jeg du skal unne deg ny <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Kanskje. Men jeg er veldig glad i den av EN grunn. Den er i str XS. HAHAH.
Merkelig at resten av klærne ikke er det? Trur str har blitt mindre ila årene. ;p

Men nei, hakke rååd. :)

Kanskje. Men jeg er veldig glad i den av EN grunn. Den er i str XS. HAHAH.
Merkelig at resten av klærne ikke er det? Trur str har blitt mindre ila årene. ;p

Men nei, hakke rååd. :)
Oi! :) har ikke brukt xs siden ungdomsskolen . Nå er jeg oppi strl 42 :o :( men min egen skyld . Men gått opp (og noen kg ned da) tilsammen 30 kg siden jeg møtte sambo. Nå har jeg regnet med graviditetENE da :p

Oi! :) har ikke brukt xs siden ungdomsskolen . Nå er jeg oppi strl 42 :eek: :( men min egen skyld . Men gått opp (og noen kg ned da) tilsammen 30 kg siden jeg møtte sambo. Nå har jeg regnet med graviditetENE da :p

Asså duuh... Jeg bruker IKKE XS jeg heller.. :p

Hahah JA! trur jeg må ha den på etterpå. :p
:D savner alle buksene mine jeg . Lever i ballongbukse, en bukse jeg fikk låne av mamma :p og en trang olabukse . Også den ene gravidbuksa som ikke ser ut som en typisk gravidbukse :p

:D savner alle buksene mine jeg . Lever i ballongbukse, en bukse jeg fikk låne av mamma :p og en trang olabukse . Også den ene gravidbuksa som ikke ser ut som en typisk gravidbukse :p

Baah.. Var og prøvde BHer her.. HATER butikkspeil.. Der ser man virkelig hvordan man ser ut :(

Baah.. Var og prøvde BHer her.. HATER butikkspeil.. Der ser man virkelig hvordan man ser ut :(
Liker dem ikke sjæl . Oppdaget her en dag hvor mye jeg har lagt på meg på ryggen av alle steder .. ! Glad jeg ikke har så mange speil her :p

Liker dem ikke sjæl . Oppdaget her en dag hvor mye jeg har lagt på meg på ryggen av alle steder .. ! Glad jeg ikke har så mange speil her :p

Mhm!! Helt jævli å se det buler ut baki der....

Ok, da prøver jeg for 4. Gang :p

Kjøpte ull idag, body, bukse ogsparkebukse (fant ikke bilde) og beige/grått lammeskinn. Og den søte sparkebuksa er fra nameit, hun dama bak meg i kassa kjøpte akkurat den samme, hehe.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    379,2 KB · Visninger: 47
Last edited:
Ok, da prøver jeg for 4. Gang :p

Kjøpte ull idag, body, bukse ogsparkebukse (fant ikke bilde) og beige/grått lammeskinn. Og den søte sparkebuksa er fra nameit, hun dama bak meg i kassa kjøpte akkurat den samme, hehe.

Kjempe flott sparkebukse!

Jeg har kjøpt dyner og store puter på Kid i dag ;)
Trenger putetrekk i str 70x100 cm, noen som vet hvor jeg kan få tak i det?? Så de hadde der, men ingen fine og ca 160kr for kun ett...!

Back
Topp