Næmmen, smulan har jo jeg også.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Næmmen, smulan har jo jeg også.
Den har vi også, blitt kjempepopulær her i huset
Ingen av mine gidder leke med den.
Den har vi også, blitt kjempepopulær her i huset![]()
Min ser ut til å like den godtIngen av mine gidder leke med den.
Vet du , ikke min heller ! Hadde trodd den skulle være så gøy .Ingen av mine gidder leke med den.
Jeg ble kjempeskuffet. Alle skrøt så av den, så tenkte at da kunne jeg jo kjøpe en. Den kostet jo 160,- også da. Som ikke de gidder se på engang.Vet du , ikke min heller ! Hadde trodd den skulle være så gøy .
74/80Næmmen, smulan har jo jeg også.hvilken str kjøpte du?
Her har vi tre av de lekene , og han liker de to andre altså , bare ikke den . Sjiraffen er bedre , store øyne på den og grei å spise på . Overdrevent dyrt også .Jeg ble kjempeskuffet. Alle skrøt så av den, så tenkte at da kunne jeg jo kjøpe en. Den kostet jo 160,- også da. Som ikke de gidder se på engang.
Kjøpe på ebay, nesten halve prisen fra Norge å tok bare en uke fra jeg bestilte til de lå i postkassaHer har vi tre av de lekene , og han liker de to andre altså , bare ikke den . Sjiraffen er bedre , store øyne på den og grei å spise på . Overdrevent dyrt også .
Hva er det? Og hvorfor er de de beste??
De heter greezly mener jegHva er det? Og hvorfor er de de beste??
Jeg? De er kjøpt på en lokal båtbutikk som heter baardsensHvor har du kjøpt de? Og hva koster de? Veldig fine!!
Der jobber søskenbarnet til gubbenJeg? De er kjøpt på en lokal båtbutikk som heter baardsens
Bruker du de isteden for vinterskoa da?Jeg? De er kjøpt på en lokal båtbutikk som heter baardsens
De har begge delerBruker du de isteden for vinterskoa da?
Vi har ecco vintersko. De er allerede kjøpt innDe har begge delermen de valge mye de støvlene selv i fjor
ha de i steden for sherrox eller dockboot
jeg har personlig aldri lik sherrox!
Kjøpte vinterskoa først jeg ogVi har ecco vintersko. De er allerede kjøpt inn
Jeg? De er kjøpt på en lokal båtbutikk som heter baardsens