Dagens fangst:)

Vet du , ikke min heller ! Hadde trodd den skulle være så gøy .

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg ble kjempeskuffet. Alle skrøt så av den, så tenkte at da kunne jeg jo kjøpe en. Den kostet jo 160,- også da. Som ikke de gidder se på engang.

Jeg ble kjempeskuffet. Alle skrøt så av den, så tenkte at da kunne jeg jo kjøpe en. Den kostet jo 160,- også da. Som ikke de gidder se på engang.

Her har vi tre av de lekene , og han liker de to andre altså , bare ikke den . Sjiraffen er bedre , store øyne på den og grei å spise på . Overdrevent dyrt også .

Her har vi tre av de lekene , og han liker de to andre altså , bare ikke den . Sjiraffen er bedre , store øyne på den og grei å spise på . Overdrevent dyrt også .

Kjøpe på ebay, nesten halve prisen fra Norge å tok bare en uke fra jeg bestilte til de lå i postkassa :)

Hva er det? Og hvorfor er de de beste??

De heter greezly mener jeg:p har de selv også er helt fantastiske på våte kalde dager. Et er en super lett støvel med en ullsokk inni, tåler også ned til -30 grader:)

Jeg? De er kjøpt på en lokal båtbutikk som heter baardsens:)

Bruker du de isteden for vinterskoa da?

Bruker du de isteden for vinterskoa da?

De har begge deler:) men de valge mye de støvlene selv i fjor:) ha de i steden for sherrox eller dockboot:) jeg har personlig aldri lik sherrox!

De har begge deler:) men de valge mye de støvlene selv i fjor:) ha de i steden for sherrox eller dockboot:) jeg har personlig aldri lik sherrox!

Vi har ecco vintersko. De er allerede kjøpt inn

Vi har ecco vintersko. De er allerede kjøpt inn

Kjøpte vinterskoa først jeg og:) viking til erik og skofus til mathea, skofus sine er jeg allerede missfornøyd med...

Back
Topp