**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nå må jeg ut med dyret, han må luftes før vi får besøk, og nå har det slutta å regne! *forte seg*

Det er alltid kjempekjekt :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, de har ikke vært her på 2 år, er alltid jeg som drar til dem (ettersom det er hjembygda, og jeg får hjemlengsel og vil hjem)

God morgen damer.
Har akkurat stått opp, og sitter og venter på at mannen skal bli ferdig med å lage frokost.
Varme rundstykker og te.
Til vanlig vil han først vekke meg når frokosten er ferdig, men han måtte en liten tur i butikken og da måtte jeg se etter barna
Så flink mann du har da :-)

Ja, de har ikke vært her på 2 år, er alltid jeg som drar til dem (ettersom det er hjembygda, og jeg får hjemlengsel og vil hjem)
Blir ofte sånn at de som flytter bort får hovedansvaret for å holde kontakten. Litt dumt, men i en travel hverdag blir det sånn.
De som har flyttet bort, har jo som regel flere de vil holde kontakten med (inkl familie) på hjemstedet, så det er dermed mer naturlig at de kommer på besøk. Og så er det jo koselig å "komme hjem" også.

Blir ofte sånn at de som flytter bort får hovedansvaret for å holde kontakten. Litt dumt, men i en travel hverdag blir det sånn.
De som har flyttet bort, har jo som regel flere de vil holde kontakten med (inkl familie) på hjemstedet, så det er dermed mer naturlig at de kommer på besøk. Og så er det jo koselig å "komme hjem" også.

Det er veldig koselig, men nå har jeg bodd her i 5 år, og dette blir hjemmet mitt det også :) Koselig å se dem uansett hvor vi er!

Kos deg.

Helgefrokost med mannen, pre-barn, var noe annet enn denne "spis litt mer før du får mer melk, og du må sitte ned på stolen din vennen, sitte fint, nei, du får ikke gå fra bordet enda, spise en bit til så skal du få litt agurk, hei, tok du en tomat nå? Ja, spis den da, men så litt mer av skiva." åhh... snart ferdig å lage til skiva mi, så da skal ungene ha mer ja....

Men det har sin sjarm dette også da :)

:) Jeg har vært en del barnevakt, så jeg har vært med på sånne frokoster. Selv om det ikke var egne barn da, men jeg skjønner litt av følelsen du beskriver. Synes det er kos jeg. Særlig når det er helg, da er det jo heldigvis ikke så hastverk.

Ikkje hastverk nei, men jeg er jo etterhvert sulten selv...

I hverdagene spiser vi ikkje frokost sammen forresten.

Ungene i bhg og vi på jobb. Derfor vil vi være alle fire sammen om det i helga.

I hverdagene spiser vi ikkje frokost sammen forresten.

Ungene i bhg og vi på jobb. Derfor vil vi være alle fire sammen om det i helga.

Ja, jeg er spent på hvordan hverdagen blir med barn i hus. Egne barn. *Drømme litt*

Du Sara. Fikk vi noen gang svar på hvorfor listen telte feil på Anonym?

Ikkje som jeg vet, nei

Jaja.

Ser topp 100-listen er oppdatert igjen.

72: Jeg
64: 123Kjør!
46: FruJohnsen
18: Sara
15: Lykkeliten_86
11: Tuppeline

Tuppeline er stabil, mens Sara og jeg kryper oppover. *Gni seg i hendene*. Blir bra dette. Nå må noen av FS damene vinne hvert fall 1 av premiene på topp100/topp20.

Sara, stakk du nå?

Nå må jeg ut med dyret, han må luftes før vi får besøk, og nå har det slutta å regne! *forte seg*

Når du er ferdig med lufteturen må du se hvordan fremtiden din blir med femlinger i tempe-tråden. :) Vi gleder oss.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp