Nå må jeg ut med dyret, han må luftes før vi får besøk, og nå har det slutta å regne! *forte seg*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de har ikke vært her på 2 år, er alltid jeg som drar til dem (ettersom det er hjembygda, og jeg får hjemlengsel og vil hjem)Det er alltid kjempekjekt
Sent from my iPhone using BV Forum
Så flink mann du har daGod morgen damer.
Har akkurat stått opp, og sitter og venter på at mannen skal bli ferdig med å lage frokost.
Varme rundstykker og te.
Til vanlig vil han først vekke meg når frokosten er ferdig, men han måtte en liten tur i butikken og da måtte jeg se etter barna
Blir ofte sånn at de som flytter bort får hovedansvaret for å holde kontakten. Litt dumt, men i en travel hverdag blir det sånn.Ja, de har ikke vært her på 2 år, er alltid jeg som drar til dem (ettersom det er hjembygda, og jeg får hjemlengsel og vil hjem)
Det er veldig koselig, men nå har jeg bodd her i 5 år, og dette blir hjemmet mitt det ogsåBlir ofte sånn at de som flytter bort får hovedansvaret for å holde kontakten. Litt dumt, men i en travel hverdag blir det sånn.
De som har flyttet bort, har jo som regel flere de vil holde kontakten med (inkl familie) på hjemstedet, så det er dermed mer naturlig at de kommer på besøk. Og så er det jo koselig å "komme hjem" også.
Sent from my iPhone using BV Forum
Du høres bortskjemt ut! Så deilig!![]()
Kos deg.
Helgefrokost med mannen, pre-barn, var noe annet enn denne "spis litt mer før du får mer melk, og du må sitte ned på stolen din vennen, sitte fint, nei, du får ikke gå fra bordet enda, spise en bit til så skal du få litt agurk, hei, tok du en tomat nå? Ja, spis den da, men så litt mer av skiva." åhh... snart ferdig å lage til skiva mi, så da skal ungene ha mer ja....
Men det har sin sjarm dette også da![]()
Ikkje hastverk nei, men jeg er jo etterhvert sulten selv...
I hverdagene spiser vi ikkje frokost sammen forresten.
Ungene i bhg og vi på jobb. Derfor vil vi være alle fire sammen om det i helga.
Ser topp 100-listen er oppdatert igjen.
72: Jeg
64: 123Kjør!
46: FruJohnsen
18: Sara
15: Lykkeliten_86
11: Tuppeline
Det viktigste er vel at de rettet det opp...
Selvfølgelig, hadde vært greit å få et svar også..
Nå må jeg ut med dyret, han må luftes før vi får besøk, og nå har det slutta å regne! *forte seg*