**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Barnehageplass. Dersom jeg får termin 27. juli så begynner vel ungen i barnehage rundt 12 måneder gammel. Dersom jeg får termin rundt 27. august så er det vel fare for at ungen blir 24 måneder før bhg-start. Jaja.. Veldig spennende å se...

Jeg regner med å få ungen inn på søskenpri i barnehagen vi har ungene i sånn senest ved nyttår om det blir etter . sept, tror jeg.

du er flink du. Stelleveksetråden er jo grei

Ja, der har jeg tulla masse i dag. Fordi jeg ikke tror jeg er hjemme i kveld. Men plutselig er jeg hjemme i kveld og hva gjør jeg da?

Jeg regner med å få ungen inn på søskenpri i barnehagen vi har ungene i sånn senest ved nyttår om det blir etter . sept, tror jeg.

Søskenpri er en fordel.

Brrrr..... kaldt! Fyrer og fyrer i peisen.

8576
'
Målet var.....8700? Altså ca 125 til.

Oppjusteres muligens, litt avhengig av til tilgjengelig

Dette varel om tilstede-tider kan fort bli slukt, så om det ikke oppfattes, så jeg gjenta senere:

Leggetid for ungen sånn en gang etter halv ni (justerer leggetid i forkant av klokkesnu)

Sykle ei mil, har IKKE lyst, men nesten lovet mannen å gjøre det.... kan jo sykle sakte med app'en opå mobilen om den velger å gå på nett til den tid, den nekter det nå.

Fotballkamp på tv fra sju, men jeg sitter med pc likevel.

Og etter evt sykkel og dusj: SKRAVLE, MASSE

Det er jo bare det vi kan gjøre, og det er nå vel hyggelig det.

Så kom igjen, planer for helga?

Eller passer ikke denne tråden for slik skravling, er det bedre i skrqavletråden, her BARE skravler vi, der skaravler vi mer MER hverandre, eller?

Mine planer er i alle fall: handle. Svømmekurs *2 *2 (to kurs lørdag og to søndag) dv,s jeg går bare på et hver dag, og så venter jeg og jentungene på mannen og guttungen som går på kurset etter oss jentene.

VAR jeg i skravletråden? Jeg trodde jeg var i stellevesketråden.... OK, offisielt litt for skravlete og travel...

*pustepause*

Jeg blir rent sliten av dette her jeg,,,

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp