**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg skalsi dere står på.
Er borte i 10 minutter og dere skravler 2 sider...

Sent from my iPad using BV Forum

Åjadda. Nå kom Sara. Da måtte hun først sitere en del innlegg og så måtte hun og vi skravle oss inn i det igjen. :) Sånn går tida fort.

Ok. Jeg husker at den så mye hvitere ut til slutt hvert fall. Den får vel få en runde til når det finnes tid til det. Søndag ja. Da håper jeg vi har fint vær, for da må vi pakket bort resten av hagemøblene våre.

sol hadde gjort seg, solbleking av flekker er veldig effektivt! (det har bunadsskjorta mi også vært gjennom...)

Mmmm, æ hadd itj nå utflod eller slim når æ hadd EL forrige uke...:rolleyes:

Nå kniper jeg litt nå for sikkerhetsskyld. Kanskje jeg skal skru på app'en så den kan minne meg på det. Jeg bare har testet den.

Evigmyeventing. Blir litt gal av det.

Det er en vanesak.

Tenk, vi har snart prøvd i et år. Det kjennes ikke så lenge, egentlig . Det gjør faktisk ikke det!

Mye fordi jeg har to fra før, og mye fordi jeg har vært innstil på at det kommer til å ta tid, lang tid, men forventer å lykkes tilslutt.

sol hadde gjort seg, solbleking av flekker er veldig effektivt! (det har bunadsskjorta mi også vært gjennom...)

Og det lukter så godt av klær som er soltørket!

Mmmm, æ hadd itj nå utflod eller slim når æ hadd EL forrige uke...:rolleyes:

Jeg fikk det ordentlig først da jeg hadde holdt på en stund med grapefruktjuice, men så hadde jeg jo en kjemisk graviditet før jeg begynte med grapefruktjuice - så det er jo ikke sikkert det egentlig spiller noen rolle. Men jeg tror ikke det er negativt, så jeg fortsetter med det.

Det er en vanesak.

Tenk, vi har snart prøvd i et år. Det kjennes ikke så lenge, egentlig . Det gjør faktisk ikke det!

Mye fordi jeg har to fra før, og mye fordi jeg har vært innstil på at det kommer til å ta tid, lang tid, men forventer å lykkes tilslutt.

Første gang brukte du totalt 28 måneder? Hvis jeg forstod riktig med pause og alt? Da må du ha følt at det tok lang tid?

Jeg fikk det ordentlig først da jeg hadde holdt på en stund med grapefruktjuice, men så hadde jeg jo en kjemisk graviditet før jeg begynte med grapefruktjuice - så det er jo ikke sikkert det egentlig spiller noen rolle. Men jeg tror ikke det er negativt, så jeg fortsetter med det.
Mmmm, kanskje æ drakk for lite juice....neste pp ska æ drikk masse :)

Mmmm, kanskje æ drakk for lite juice....neste pp ska æ drikk masse :)

Eller så var det fordi det var første syklus. Flere som sier at det tar 2-3 sykluser å få full effekt av juicen. Og du bør drikke i 2 uker før EL.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp