**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Egentlig helst ikke kveldsmat, det tipper balansen i inntak vs forbruk av energi stort sett... Men antakelig havregryn med sukker og melk og rosiner. Og et glass grapefrukt jus selvsagt, Jeg har Cevita sin nå, og den er jo rett god. Dvs, smaken er ganske lik sunniva sin, men nesten ingen bitter ettersmak (eller så er jeg herdet etter happy day sin, den er IKKE like god nei!)

Min favoritt! :) Cevita! Og nå for tiden har jeg begynt å blande den med Sprite Zero for å lage litt ekstra kveldskos av det.

Skjønner ikke dere som klarer 100-150 om dagen

Bare å svare på mange tråder her inne på FS, og så sitere mange innlegg her på Skravletråden og skravle i vei. Det krever ikke så mye arbeid egentlig. :p

Syns fremdeles det virker mye..

Hvis jeg ikke har vært pålogget på noen timer så er det gjerne 20 tråder på FS jeg ikke har lest slutten av. Da er det ofte minst 10 av dem hvor jeg kan legge inn et svar eller kommentar. Og så legger jeg inn 5 innlegg her inne i skravletråden (ca. 15 innlegg totalt). Tre sånne runder per dag gir jo 50 kommentarer. Og så sitte og skravle her på ettermiddag/kvelden gir lett 20 - 50 innlegg til.

Og jeg har dagbok her inne, følger tempe-tråden og IKM-tråd. Så da er det litt å oppdatere og følge med på.

Og når du er med på skravlekonkurranse gidder du å svare litt flere enn du normalt gjør. Nå for tiden føler jeg at jeg kan gi samme svaret i 5 forskjellige tråder. Type: "Jeg har ømme pupper, kan jeg være gravid?" Hvor det opplagte svaret er: "Du må ta en test for å sjekke om du er gravid, jeg er ikke synsk". :p (Litt overdrevet slem her nå). Poenget mitt er bare at hvis du gidder å svare absolutt alle i skravlekonkurransen er det mange som blir fornøyd for å få svar på spørsmålene sine, og jeg får masse innlegg. :p Vinn-vinn.

Det sier den alle :p

Hihi.. Nei, her inne er jeg så ærlig at alle sengeaktivitet er helt åpent. Jeg har allerede begynt å bli kåtere som jeg har merket at jeg blir frem mot EL. Så det blir nok en del aktivitet i tiden fremover. :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp