Jeg la inn kommentar i premie-tråden.
Så bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg la inn kommentar i premie-tråden.
Egentlig helst ikke kveldsmat, det tipper balansen i inntak vs forbruk av energi stort sett... Men antakelig havregryn med sukker og melk og rosiner. Og et glass grapefrukt jus selvsagt, Jeg har Cevita sin nå, og den er jo rett god. Dvs, smaken er ganske lik sunniva sin, men nesten ingen bitter ettersmak (eller så er jeg herdet etter happy day sin, den er IKKE like god nei!)
Skjønner ikke dere som klarer 100-150 om dagen
Bare å svare på mange tråder her inne på FS, og så sitere mange innlegg her på Skravletråden og skravle i vei. Det krever ikke så mye arbeid egentlig.![]()
Syns fremdeles det virker mye..
D e jo bra detEr bare oppe på 30 innlegg hittil i dag, jeg![]()
D e fort gjort når man bynne å skravle her det å svare på innleggSkjønner ikke dere som klarer 100-150 om dagen
Hehehehehe, d va jo litt kjedeli egentlig....Han krevde oppmerksomhet. Han skal dra på trening nå, og ville at vi skulle snakke litt sammen før han måtte dra igjen. Ikke noe mer spennende enn det akkurat nå.![]()
D va braSå bra
D e fort gjort når man bynne å skravle her det å svare på innlegg![]()
Han krevde oppmerksomhet. Han skal dra på trening nå, og ville at vi skulle snakke litt sammen før han måtte dra igjen. Ikke noe mer spennende enn det akkurat nå.![]()
JeppVi får se hva jeg klarer![]()
JeppInnleggan går fort når man begynne sjø
![]()
Det sier den alle![]()
Nesten som en slik 1, 2, 3... tråd![]()
Ånei, ikke begynn med det. Det er så kjedelig. Mye hyggeligere å skravle om noe, selv om det bare er tull.
JeppNesten som en slik 1, 2, 3... tråd![]()
D e braTa det med ro, ikke tenkt å starte en