Hva slags te er det`?
Bilde kom ikke med, så nå har jeg lagt det til i ett innlegg under..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags te er det`?
Alt me måte sa jordmora mi å den regelen bruke æSunn fornuft å følg retningslinjan
![]()
Syns gjerne pukkaen smaker så lite, men så har jeg funnet ut at gjelder det meste av te som ikke er earl grey og lipton
Alt me måte sa jordmora mi å den regelen bruke æSunn fornuft å følg retningslinjan
![]()
Jepp,nøyaktig det hu saRetningslinjen er koffein tilsvarende 2 kopper kaffe per dag. Så det håper jeg jordmoren din sier.
Han fikk en sjampoflaske i hue og en sur kjærring![]()
Tusen takk
Og værsågod!
Syns gjerne pukkaen smaker så lite, men så har jeg funnet ut at gjelder det meste av te som ikke er earl grey og liptonSå det skal vel være sånn da
Jepp,nøyaktig det hu sa![]()
Æ har ei utrolig dyktig jordmor, å hu held sæ oppdatert på alt, sjøl etter 30 år i yrketBra!For det er ikke "alt med måte" helt bokstavelig i retningslinjene. Er jo en del ting man vet ganske nøyaktige grenser for. Så litt skummelt med jordmødre som ikke har giddet å oppdatere seg da. Bra det ikke gjelder din.
![]()
Mye mulig, men jeg lot den ene posen ligge i en helt vanlig kopp til vannet var nesten pisslunka.. Jeg tror ikke jeg er noe te-menneske!Eller så lar du posen ligge i for kort, eller du har for stor kopp med vann.Hvis du liker sterkere smak må du enten ha flere poser i en stor kopp eller ha mindre vann i koppen. Eller la teen trekke lenger. Du kan jo egentlig velge selv hvor sterk teen skal være.
Også stikker du?!Jeg har 2 innlegg igjen for i dag.
Mye mulig, men jeg lot den ene posen ligge i en helt vanlig kopp til vannet var nesten pisslunka.. Jeg tror ikke jeg er noe te-menneske!
Også stikker du?!