Jeg har laget meg en ny drink: Sprite Zero blandet med grapefruktjuice (50/50).
Skikkelig kveldskos for meg som har sukkerstopp. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmmm,hørtes faktisk godt utJeg har laget meg en ny drink: Sprite Zero blandet med grapefruktjuice (50/50).Skikkelig kveldskos for meg som har sukkerstopp.
![]()
Vart et glass pepsi max her...Det er godt.Koser meg.
Vart et glass pepsi max her...![]()
Ja det gikk fort!Og jeg er fortsatt misunnelig på den svenske prinsessen som giftet seg likt som meg, men som nå har gravidmage.![]()
Æ trur itj koffeinet gjør nåkka me mæ gitt, da har æ itj hatt 3 ongaÅja. Det drikker ikke jeg etter tr.Skal ikke ha noe koffein til å kanskje kanskje ødelegge for egget her i gården. Hihi.. Må passe på alt jeg nå. Og grapefruktjuicen har jo en viktig jobb å gjøre.
Ja det gikk fort!
Det forstår æ !!Og jeg er fortsatt misunnelig på den svenske prinsessen som giftet seg likt som meg, men som nå har gravidmage.![]()
Æ trur itj koffeinet gjør nåkka me mæ gitt, da har æ itj hatt 3 ongaPrøve å begrens inntaket av koffein uansett da å så drekk æ ikke kaffe
![]()
Og jeg er fortsatt misunnelig på den svenske prinsessen som giftet seg likt som meg, men som nå har gravidmage.![]()
Det kainn hend at det va prøverør å,for alt vi vet...Ja, de må jo ha blitt gravide uken etter de. Kanskje hun har fått hormonbehandling for å få eggløsning uken etter.![]()
Ja, de må jo ha blitt gravide uken etter de. Kanskje hun har fått hormonbehandling for å få eggløsning uken etter.![]()
Det skal du ikke se helt bort ifra. Det virker litt FOR perfekt det der..Ja, de må jo ha blitt gravide uken etter de. Kanskje hun har fått hormonbehandling for å få eggløsning uken etter.![]()
Hmf... Noen som har det.....Eller, hun ble intervjuet nå da, og da sa hun at hun hadde blitt overrasket over fort det gikk. Så jeg skal ikke overdrive helt.
Skjønne dæ godt, man vil gjør det som e bæst for livmor å alt for å bli gravid å øke sjansanNeida, i små mengder spiller det sikkert ingen rolle, men jeg er supernervøs for å ha teflon-livmor nå så jeg tar ingen sjanser. Og jeg liker farris og sprite zero også, så hvorfor ikke.![]()