**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har laget meg en ny drink: Sprite Zero blandet med grapefruktjuice (50/50). :) Skikkelig kveldskos for meg som har sukkerstopp. :p

Det er godt. :) Koser meg.

Vart et glass pepsi max her...:)

Åja. Det drikker ikke jeg etter tr. :p Skal ikke ha noe koffein til å kanskje kanskje ødelegge for egget her i gården. Hihi.. Må passe på alt jeg nå. Og grapefruktjuicen har jo en viktig jobb å gjøre.

Prinsen ble døpt i dag,

Og jeg er fortsatt misunnelig på den svenske prinsessen som giftet seg likt som meg, men som nå har gravidmage. :p

Åja. Det drikker ikke jeg etter tr. :p Skal ikke ha noe koffein til å kanskje kanskje ødelegge for egget her i gården. Hihi.. Må passe på alt jeg nå. Og grapefruktjuicen har jo en viktig jobb å gjøre.
Æ trur itj koffeinet gjør nåkka me mæ gitt, da har æ itj hatt 3 onga ;) Prøve å begrens inntaket av koffein uansett da å så drekk æ ikke kaffe :)

Æ trur itj koffeinet gjør nåkka me mæ gitt, da har æ itj hatt 3 onga ;) Prøve å begrens inntaket av koffein uansett da å så drekk æ ikke kaffe :)

Neida, i små mengder spiller det sikkert ingen rolle, men jeg er supernervøs for å ha teflon-livmor nå så jeg tar ingen sjanser. Og jeg liker farris og sprite zero også, så hvorfor ikke. :p

Ja, de må jo ha blitt gravide uken etter de. Kanskje hun har fått hormonbehandling for å få eggløsning uken etter. ;)

Eller, hun ble intervjuet nå da, og da sa hun at hun hadde blitt overrasket over fort det gikk. Så jeg skal ikke overdrive helt.

Mannebeinet støvsuger, jeg er innom mellom slaga!

Ja, de må jo ha blitt gravide uken etter de. Kanskje hun har fått hormonbehandling for å få eggløsning uken etter. ;)
Det skal du ikke se helt bort ifra. Det virker litt FOR perfekt det der..

Neida, i små mengder spiller det sikkert ingen rolle, men jeg er supernervøs for å ha teflon-livmor nå så jeg tar ingen sjanser. Og jeg liker farris og sprite zero også, så hvorfor ikke. :p
Skjønne dæ godt, man vil gjør det som e bæst for livmor å alt for å bli gravid å øke sjansan :)

Hilsen prøver i over et år :P

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp