**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
(alt man deler med andre når man prøver...)

hehe og ingen synes det gjør noe om en deler slikt heller, hva er det Grapfrukten skal hjelpe med? Klarer ikke å få den ned selv, synes den er for sur.

God morgen forresten

Hjelper grapefruktjucie også for menn?
Jeg klarer det ikke, men mannen elsker det

Grapefrukt skal gi mer el slim, så det hjelper nok ikke at mannen drikker det...

Grapefrukt skal gi mer el slim, så det hjelper nok ikke at mannen drikker det...

HAHAHA.... (Jeg har altfor livlig fantasi, kan ikke lese sånt på morgenen).

hehe og ingen synes det gjør noe om en deler slikt heller, hva er det Grapfrukten skal hjelpe med? Klarer ikke å få den ned selv, synes den er for sur.

God morgen forresten

Jeg hadde EL-slim 1 gang om dagen i løpet av EL-dagen mine tre første sykluser. Sånn at jeg som tappe-tafser kunne finne bittelitt 1 gang om dagen (og rundt EL tafser jeg 3 ganger om dagen for jeg skal finne ut AKKURAT når den er åpen og lukket). Så begynte jeg med grapefruktjuice, og vips hadde jeg 1 uke med EL-slim, nok til at jeg måtte bruke truseinnlegg.

Eller, de første dagene var det watery. Strengt talt var selve eggwhvite-slimet i de 4 dagene hvor testene mine ble gradvis sterkere - sterkere - positiv - litt svakere. Så Sara, det kan hende du ikke får full effekt før rett før positiv test og så underveis til EL.

Vi får.... Vente og se !

Nå må jeg på do !!!

Hvordan gikk det på do?

Og vi venter...

Grapefruktjuice til frokost i dag. Nå er jeg klar for EL... 10 dager før...

Null tålmodighet på meg nå. Og vi har jo allerede ventet så lenge for deg! Jeg er slem.

Tuppeline på 12. plass, jeg er på 17. plass og Sara du holder deg på 20. plass. 8 dager igjen.

Jeg har ikke satt noe mål for dagen i dag. Hmm...

Tar så lang tid å laste inn innleggene jeg har skrevet. Arg. Ville sjekke hvor langt jeg har kommet i dag, men det tar jo ett år...

Og der kom det. Omtrent 35 innlegg hittil i dag. Da er målet å komme til 2770 innlegg. Nå må jeg jobbe noen timer. Skravles i kveld!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp