Selvsagt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvsagt![]()
Æ e vældi konkuransemenneske...litt slitsomt t tiderEr ikke noe veldig konkurransemenneske jeg, men litt moro er det jo ;-)
Sent from my iPhone using BV Forum
Farmen e så koseligSkal de litt på farmen nå, men har mobilen i fanget ;-)
Abslutt. Så slipper jeg løfte pc'n opp mot ansiktet og myyyyse for å se hvor mye jeg har skrevet.

Æ logge inn via facebook æHehe, du går bestille nytt passord. Jeg måtte det for noen uker siden
TadaTada!!
Gubben min bruke ofte 45 min på en dusj hainn...Det er i det minste lyder av vann nede i kjelleren nå dusjing
Og DET bruker ikke min mann lang tid på egentllig. Så da er det mulig det kan bli tv-tid på meg snart.
Masse venting både før å etter man e gravid, men når man e gravid så e d koselig venting jaPrøving ER virkelig venting.
Graviditet er også venting, men på en helt annen måte. Der går tiden og du når nye milepæler. Du venter på å passere 12 uker. du venter på ultralyd, du venter på halvveis, du venter på permisjon, du venter på fødsel. Venter, på noe du kan telle ned til, glede deg til.
Prøving, det er venting uten måldato det. Joda, vi venter på el, venter i dpo-land, venter på testing. Så får vi mens, venter på el-testing, venter på el, venter i dpo land og slik går det, i uant tid.
Det er noe veldig annet.
Flinke vaktbikkjaNÅ kom mannen opp fra kjelleren.
Hunden har oppdaget ham.
Æ har aldri kasta opp i mine 3 svangerskap, håpe æ slæpp d neste gang åEnig. Det er sååååå hyggelig! Men ikke de første månedene med kvalme og oppkast, kjenner jeg gruer meg skikkelig til det!
Vi sjekka i grunn ikke de vi hadde på, men jeg opplever aldri prompelukt! Enda jeg har gstreng inni rompaHehehehehehe, det tvile æ ikke på![]()
Jepp, æ va på jobbTuppeline skulle vel jobbe i kveld?
Hehehehehehe, æ trur æ daueVi sjekka i grunn ikke de vi hadde på, men jeg opplever aldri prompelukt! Enda jeg har gstreng inni rompaHans boksere har mer stoff som kan samle godsaker da..
- Taster med appen -

Mye viktig som diskuteres hos herr og fru Johnsen!Hehehehehehe, æ trur æ daue![]()
Ja, det skjønne æMye viktig som diskuteres hos herr og fru Johnsen!
- Taster med appen -
Stemme dTror det.
Go natt å sov godtNå roper mannen. Leggetid her i huset. Jeg må dessuten få hunden til å tisse først.
Grættis!!Whoop,whoop, 3000 innlegg, da va målet nådd for i dag![]()