Hehehehehe,æ har vel kanskje detDu kunne latt være å skravle i 4-5 dager før du var ute av topp 20.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehehehe,æ har vel kanskje detDu kunne latt være å skravle i 4-5 dager før du var ute av topp 20.![]()
Hehehehehehe, det tvile æ ikke påVi diskuterer om det lukter promp av trusene våre....
- Taster med appen -
Litt trøtt æ å gittEt litt trøtt og i kveld. Har hatt en litt slitsom dag på jobben...men skal skravle litt til da ;-)
Sent from my iPhone using BV Forum
HallooooHEI!
Big bang e koselig å sjå påHan lovet å ta opp big bang theory som vi kunne se sammen. Det er koselig, og å se det i armkroken setter meg i sånn "forelska humør", hvilket han anser som gunstig...
Æ skjønne ikke....DET er jo rett umulig å ikke bli gal i hodet både av å skrive det og av å prøve å lese det, når det blir mange sider av det...
D lure æ å påHva sa de?
D hørtes kjedelig utDu så hva jeg skrev? et ord i hvert innlegg
D ska helst værra arti jaDet blir jo innlegg av det, men ikke GØY.
Det skal jo være GØY!
Det blir fort kjedelig da jajeg mener, vi skravler selvsagt sterkt påvirket av konkurranseinstinktet, men det skal være GØY. god sportsånd, det skal være skravling, ikke bare telletråder og et ords tråder med enetaler
Superkjedeligenetale-trådene og telletrpdene var nok mer effektive, men duuuuu så kjedelilg!
Mmmm, hainn sett vel på do å læs pondusJeg HØRTE da noen som kom inn nede for en liten halvtime siden?
Hvorfor har han ikke "meldt seg"? Sover mannen på do? burde jeg sjekke?
Kanskje han har svimt av...Da hadde jeg ikke reagert om det bare har gått en halv time
Hehehehehe, har itj stola på ei sånn vaktbikkje gittbikkja er forresten elendig vaktbikkje, hun sov seg gjennom at han kom. Hun gjør oftest det, og reagerer ikke før han står på stua...
Men han kommer somregel oppom før han dusjer. Antakelig ikke i dag da?
Æ har tenkt å svara på aill å få nok innlegg t ikke å ramle utanfor lista...Nå har JEG snart bare 30 innlegg igjen for dagens mål.
Hvordan er det med deg, har du tenkt deg inn på topp 100 i kveld?
Godt jobbaSe der da, så mye større! Jeg innså plutsleig at jeg hadde jo krypet BV til å ta bare ca halve skjermbredden, det var mye tomrom på begge sidene. NÅ er det lettere lesbart, ja!
Det skravles masse når æ e på jobb gittHer skravles det ja
Koselig at du e innpå her i hvert fallJeg har gått fra nr 78 for to dager siden til 60 i dag, så holder meg i alle fall innenfor topp 100Topp 20 orker jeg ikke å prøve på!