**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tja. Jeg vil bare bli gravid jeg også ja. Så får vi se hva som skjer. Jeg blir fryktelig dårlig før tr og under tr, så jeg er redd det er et tegn på at kroppen min generelt takler hormoner dårlig.

Håper kroppen din takler ett svangerskap helt fint :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er egentlig i mål jeg nå, på antall innlegg. Og mannen har sett på Ylvis så nå skal han dusje og legge seg.

Håper kroppen din takler ett svangerskap helt fint :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper vi begge blir gravide snart, og at kroppene våre ikke gir oss altfor hard medfart av hormonene! :) ;)

Åh vi lett så av alle sammen, helt herlig!

- Taster med appen -

På torsdag skal jeg begynne på prego...!! ÅÅÅÅH jeg er så spent!!

- Taster med appen -

Åh vi lett så av alle sammen, helt herlig!

- Taster med appen -

Jeg fulgte med over kanten på PC-skjermen. Jeg må ligge på topp 20 lista. Sara har helt rett. Konkurranseinnstinktet har kicket inn. Jeg føler at det var Sara som utfordret meg da. Eller, jeg slang meg med når hun satte målet. Så nå har jeg blitt innlegg-gal.

Mye av det kom under termingruppekrigen da.

Ja, men nok til at du blir VIP medlem i november uansett årsak. Enig i at ett ord i hvert innlegg høres kjedelig ut. Sånn konkurranse tror jeg ikke at jeg orker.

Jeg fulgte med over kanten på PC-skjermen. Jeg må ligge på topp 20 lista. Sara har helt rett. Konkurranseinnstinktet har kicket inn. Jeg føler at det var Sara som utfordret meg da. Eller, jeg slang meg med når hun satte målet. Så nå har jeg blitt innlegg-gal.
Det liker vi! Når det blir terminkrig som vi også kan være med på så skal jeg være flinkere!

- Taster med appen -

Jeg håååååååper at vi kan få gjennom at neste skravlekonk blir slik vi forsto reglene først, ikke slik de egentlig var, Det var jo DET som var gøy

Det liker vi! Når det blir terminkrig som vi også kan være med på så skal jeg være flinkere!

- Taster med appen -

Så lenge det ikke er lov med sånn ett-ord-i-hvert-innlegg greier. Jeg blir svimmel med en gang vi er 4 personer som skravler i Skravletråden, så jeg hadde ikke orket om alle postet ett ord av gangen.

Jeg håååååååper at vi kan få gjennom at neste skravlekonk blir slik vi forsto reglene først, ikke slik de egentlig var, Det var jo DET som var gøy

Høres ut som de burde høre på dere ja.

Så lenge det ikke er lov med sånn ett-ord-i-hvert-innlegg greier. Jeg blir svimmel med en gang vi er 4 personer som skravler i Skravletråden, så jeg hadde ikke orket om alle postet ett ord av gangen.

Vi hadde god struktur på det da, fordi vi hadde i realiteten 3-4 skravletråder slik at det ikke var mange som skravlet i den samme hele tiden, da ble det lettere i følge med

Nå roper mannen. Leggetid her i huset. Jeg må dessuten få hunden til å tisse først.

Vi hadde god struktur på det da, fordi vi hadde i realiteten 3-4 skravletråder slik at det ikke var mange som skravlet i den samme hele tiden, da ble det lettere i følge med

Smart.

Høres ut som de burde høre på dere ja.

Jeg skal definitivt argumentere for det synet når det blir aktuelt igjen.

Det er jo det som er SOSIALT, som gjør at vi blir KJENT, som gjør at vi får lyst til å henge her sammen videre. Det er jo det som er bonusen for BV. Tenker jeg

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp