Takk for svar!

jeg har brukt den i 5 måneder!
Første måneden gikk den bare opp til høy! Så viste den Max de to neste månedene og sist måned så glemte jeg to dager etterhverandre så siden den aldri viste noe høy da heller sluttet jeg da jeg kom på dag 24, og denne måneden har den ikke vist høy enda! Men har hatt normal syklus på 28 dager +/- 1 dag, så ville jo tro at eggløsning er i bilde.
Men tror jeg har ødelagt litt selv siden jeg har glemt testene og ikke minst sluttet før monitorer sluttet å spør meg!
Tror faktisk jeg hadde eggløsning to dager før denne måneden, for i slimet ( beklager detaljene) var det en liten blodperle! Aldri opplevd det før og tror jeg er 7 dpo i dag og har hadde masse murringer i går og i dag også men i tillegg små stikkninger i korsryggen ned mot rumpa på siden!
Merkelig, prøver jo å ikke kjenne etter men litt vanskelig det også når det er noe som skjer! Humpingen skjedde på et litt annet tidspunkt også denne måneden ( altså startet å legge inn aksjer litt tidligere) he he! Så krysser fingrene!
Men forstår meg ikke på monitorer, gått tom for testen også va på apoteket men de va også tom så ser ut som jeg kommer til å avbryte denne syklusen også, men har bestemt meg for å ikke teste neste måned hvis det ikke har klaffet nå, for er ganske sikker på syklusen og når EL er!
Men får bare vente i spenning å se!
Off.... Ble litt langt dette her.... Sorry
Sent from my iPhone using BV Forum