**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æ e redd for at æ tenke alt for masse på el å baby å sånt gangen her at det kainn ta laaaaang tid å bli gravid....egentlig skoilla man bærre ha hatt masse sex å itj tenkt å gjort så masse først :p

Sikkert greit for dem som lykkes lett.

For dem av oss som har utfordringer, så funker det ikke sånn.

Det er garantert ikke fordi jeg TENKER for mye på det at jeg ikke blir gravid, ikke fordi jeg STRESSER med å tempe, teste og sjekke sekret, nei.

Det er fordi jeg har en kropp som sliter med å få til eggløsning (Derfor må jeg tempe og teste og sjekke sekret siden det kan skje en gang mellom dag 12 og dag 25 sånn deromkring...) og en mann med litt få og ikke så helt friske svømmere. Klart i kan "bare mye sex", men det blir litt mindre frustrasjon når jeg kommer til dag 30 og vet hvor jeg er i syklusen, heller enn at jeg kommer til dag 30 og ikke vet om jeg er over ikm eller bare noen få dpo

Men nå ER det kveld for meg også, altså.

Vi får snakkes i morgen.

(en og annen kommentar kan snike seg inn fra mobilen, men nå logger jeg av pc)

Sikkert greit for dem som lykkes lett.

For dem av oss som har utfordringer, så funker det ikke sånn.
Æ har blitt lett gravid før, men da har æ ikke holdt på me el-testa å sånn, det har bærre vorte sånn....
derfor æ e redd for at det tar lang tid gangen her.:rolleyes:

Nei, jeg KAN åpenbart ille legge meg enda. Under 40 innlegg i dag!

Jeg var over 100 de dagene jeg klatret. Under 40 er lite. LITE

Men nå ER det kveld for meg også, altså.

Vi får snakkes i morgen.

(en og annen kommentar kan snike seg inn fra mobilen, men nå logger jeg av pc)
Vi snakkes imårra :) Blir leggetid her å ganske snart :)

Æ har blitt lett gravid før, men da har æ ikke holdt på me el-testa å sånn, det har bærre vorte sånn....
derfor æ e redd for at det tar lang tid gangen her.:rolleyes:

det vil tiden vise

Jepp, tiden vil vise...i mellomtia så har æ 3 stk å kos mæ masse med :love7

Jeg har to deilig, herlige, frustreende, elskelige, slitsome og fantastiske unger. Det er jo bonusen vi prøver på nå :)

Men jeg er trøtt. Det et kveld.

Og det er en dag i morgen også, opp klokka seks, mye å gjøre på jobb.

Æ har faktisk fått fri imårra :) Har jobba endel i d siste å fått avspasering :)

Æ va jo 30 når æ fekk første,så vi "mått" jo få ongan tett...så d vart 3 stk på 3 år :love7 Når vi har fått 4 mann,så ska d bli stopp t oss:)

Æ har faktisk fått fri imårra :) Har jobba endel i d siste å fått avspasering :)

Jeg skal jobbe, og så er ungene hovedfokus til de sover

Ja, og deretter sånn delvis mannen da... men jeg skal nok få pressa inn noe skravling, skal du se.

Bynne å bli trøtt æ...blir natta her snart,vess itj sovne æ i sofaen :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp