*** IKM uke 42! ***

Ikm 20 oktober her! :-) Dette er pp2

8dpo, blendahvit test. Vet det er tidlig, men har testet "positivt" så tidlig før. Jaja.. seinvakt idag så dagen går nok fort og i morgen skal jeg og mannen teste sammen (han vet jo selvsagt ikke at jeg allerede har testa i 2 dager :p )

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

8dpo, blendahvit test. Vet det er tidlig, men har testet "positivt" så tidlig før. Jaja.. seinvakt idag så dagen går nok fort og i morgen skal jeg og mannen teste sammen (han vet jo selvsagt ikke at jeg allerede har testa i 2 dager :p )

SA 7 juli 2013

Hehe.. Hva de ikke vet har de ikke vondt av. Husk at selv om du har fått tidlig positiv før så er det ikke sikkert du får det i et annet svangerskap. Det er vel bare å vente og se, dagene går litt tregt nå. Håper du får en strek til snart. :)

Hehe.. Hva de ikke vet har de ikke vondt av. Husk at selv om du har fått tidlig positiv før så er det ikke sikkert du får det i et annet svangerskap. Det er vel bare å vente og se, dagene går litt tregt nå. Håper du får en strek til snart. :)

Signerer denne.
Selv om egget festet seg tidlig sist og du fikk positiv test tidlig sist, betyr det ikke at det gjør det denne gang.

Gir aldri opp håpet før tanta står midt i stua og roper "da er jeg tilbake, har du savnet meg?"
Men eldstemann testet jeg positivt først 2 dager over IKM...

Hahahaha!!!! "Har du savnet meg?" ja..... Det er vel den verste tanta av dem alle.

Krysser fingrene for at du ikke får noe besøk i nærmeste fremtid. :)

Spent på å teste i morgen, da er jeg 10 dpo:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blank test. 7 dpo. Uff så teit jeg er. :D

Sent from my iPad using BV Forum

Flere som skal teste i morgen??? :D

Ja jeg :D:D 9dpo :) Mulig for tidlig men klarer ikke la være.:rolleyes:

SA 7 juli 2013
Masse lykke til;)

Jeg er litt usikker egentlig om jeg er 9 ell 10 dpo i morgen..jeg testet positivt på el man,tirs og onsdag og negativt på torsdag..hva ville du sagt?? :)

Back
Topp