*** IKM uke 42! ***

Har og 24 dg syklus. Liiiitt kortere ventetid..

------------------------------------------------------

IKM uke 39/PP2
Har en gutt født juli '12.

Veldig sterk (ikke helt positiv) EL-test i dag.
Det nærmer seg :)

Helg med god mat og god vin på hyttetur hos venner. Mandag blir det frem med EL-tester og neste helg regner jeg med at jeg er dpo og dropper vinen. Jeg drikker ikke mye eller ofte uansett, men jeg gidder foreløpig ikke drikke dpo. Vi får se når jeg har prøvd lenge, det er jo sannsynligvis ikke noe problem, men dersom det kan redusere sjansen for at egget fester seg så er det jo kjedelig. :p

God helg alle sammen!

God helg! Tenkte jeg også skulle benytte helgen til å ta meg noen glass vin, siden jeg mest sannsynlig ikke kan ta noe neste helg ;)

Oppdatert!

Jeg er usikker på hva som skjer med min EL siden tempen er høy i dag på CD13. Begynte med EL-tester i dag også, siden jeg har regnet med å ha EL på CD16-17-18, ikke denne helgen som var. Jeg venter og ser hva som skjer med temp og EL-tester de neste dagene, men er undrende til dagens temp. :p

Min el er skikkelig ute å kjører,hadde en SA 29 aug,å har enda ikke hatt el..
Men lurer på om det skjer noe nå,har murringer i eggstokkene og antydning til elslim,så krysser fingrene nå:)

Min el er skikkelig ute å kjører,hadde en SA 29 aug,å har enda ikke hatt el..
Men lurer på om det skjer noe nå,har murringer i eggstokkene og antydning til elslim,så krysser fingrene nå:)

Håper du får EL straks! Jeg skal ikke klage om EL kom på CD12 i stedet for CD17 jeg altså, betyr jo bare kortere syklus. :p Vi har lagt inn aksjer uansett, var egentlig bare for kosens skyld, men om det skulle vise seg at EL har vært så passet det jo veldig bra uansett. :) I så fall har jeg IKM fem dager før også. Ingenting å klage over med andre ord. Tussete vi blir av å vente på og leter etter EL? Eller er det kanskje bare meg? Jeg liker ikke perioden etter tr og frem til EL. Venting, tolking, EL-testing, temp-synsing. Det er bedre med dpo-land, da har man hvert fall lov til å håpe og få litt sommerfugler i magen.

Håper du får EL straks! Jeg skal ikke klage om EL kom på CD12 i stedet for CD17 jeg altså, betyr jo bare kortere syklus. :p Vi har lagt inn aksjer uansett, var egentlig bare for kosens skyld, men om det skulle vise seg at EL har vært så passet det jo veldig bra uansett. :) I så fall har jeg IKM fem dager før også. Ingenting å klage over med andre ord. Tussete vi blir av å vente på og leter etter EL? Eller er det kanskje bare meg? Jeg liker ikke perioden etter tr og frem til EL. Venting, tolking, EL-testing, temp-synsing. Det er bedre med dpo-land, da har man hvert fall lov til å håpe og få litt sommerfugler i magen.
Helt enig med deg,er så mye bedre å være i dpo-land og lete etter symptomer:)
Krysser fingrene for mange positive g-tester etterhvert her:)

Her blir det antibiotikakur i pp faktisk. Noen som vet noe om hvordan det kan virke inn? Ufarlig for gravide ihvertfall.

IKM uke 39/PP2

Her blir det antibiotikakur i pp faktisk. Noen som vet noe om hvordan det kan virke inn? Ufarlig for gravide ihvertfall.

IKM uke 39/PP2

Hmm.. Jeg vet ingenting om hvordan det kan virke inn, men bra du fikk en av de som er ufarlige da. De fleste skal man jo ikke ta ved graviditet. Jeg har hørt at sykdom kan forhindre at egget fester seg siden kroppen er så "opptatt" med å bekjempe sykdom og da ikke vil satse på et svangerskap. Jeg vet ikke om det er reelt. :)

Jeg tror EL kommer seinere enn forventet hos meg. Skal egentlig ha i morgen, men har testet siden fredag, og det er først i dag at det har vært en såvidt synlig strek på testsonen på EL-testen. Forrige mens var min første "vanlige" siden pilleslutt, og da hadde jeg en syklus på 34 dager. Til vanlig, altså andre ganger når jeg ikke har gått på pillen, har jeg hatt syklus på 28 dager, og jeg har regnet med at jeg har det denne gangen også. Det er mulig jeg må flytte IKM til søndagen, men jeg venter på positiv EL-test før den flyttes.

Dette blir uansett en "aktiv" uke for oss alle, så lykke til med alle aksjene som må legges inn ;)

ImageUploadedByBV Forum1380550002.964000.jpg

Endelig:)

Hører vel til i denne uken jeg.. Endelig positiv på monitor og el test :D

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

Vedlegg

• 1380611623151.jpg
    1380611623151.jpg
    25,2 KB · Visninger: 95
  • 1380611656944.jpg
    1380611656944.jpg
    23,1 KB · Visninger: 95
Hører vel til i denne uken jeg.. Endelig positiv på monitor og el test :D

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Velkommen til tråden! :D

Hvilken dato har du IKM eller hvilken har du lyst til at jeg skal føre deg opp på? :)

Happy humping også, gratulerer med positiv EL-test. ;)

Velkommen til tråden! :D

Hvilken dato har du IKM eller hvilken har du lyst til at jeg skal føre deg opp på? :)

Happy humping også, gratulerer med positiv EL-test. ;)

Takk for det :D Du kan skrive meg på onsdag 16 ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Hei!:) Er litt usikker på ikm. Har nettopp sluttet på prevensjon.. Fersking!;) Men håper og tror at jeg følger gjennomsnittet sånn ca. Hiver meg med på 15 okt!: D 1 pp:)

Back
Topp