Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan du sette meg på ikm 15okt?Oppdatert!![]()
Min el er skikkelig ute å kjører,hadde en SA 29 aug,å har enda ikke hatt el..
Men lurer på om det skjer noe nå,har murringer i eggstokkene og antydning til elslim,så krysser fingrene nå![]()
Helt enig med deg,er så mye bedre å være i dpo-land og lete etter symptomerHåper du får EL straks! Jeg skal ikke klage om EL kom på CD12 i stedet for CD17 jeg altså, betyr jo bare kortere syklus.Vi har lagt inn aksjer uansett, var egentlig bare for kosens skyld, men om det skulle vise seg at EL har vært så passet det jo veldig bra uansett.
I så fall har jeg IKM fem dager før også. Ingenting å klage over med andre ord. Tussete vi blir av å vente på og leter etter EL? Eller er det kanskje bare meg? Jeg liker ikke perioden etter tr og frem til EL. Venting, tolking, EL-testing, temp-synsing. Det er bedre med dpo-land, da har man hvert fall lov til å håpe og få litt sommerfugler i magen.
Her blir det antibiotikakur i pp faktisk. Noen som vet noe om hvordan det kan virke inn? Ufarlig for gravide ihvertfall.
------------------------------------------------------
IKM uke 39/PP2
Har en gutt født juli '12.
Hører vel til i denne uken jeg.. Endelig positiv på monitor og el test
1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -
Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥
Velkommen til tråden!
Hvilken dato har du IKM eller hvilken har du lyst til at jeg skal føre deg opp på?
Happy humping også, gratulerer med positiv EL-test.![]()