*** IKM uke 42! ***

Fortsatt positiv eltest i kveld,aldri hatt positiv test så lenge..bruker å være positiv en dag og negativ neste..

Men hvorfor tester du flere ganger samme dag? Det viser jo egentlig ingenting. Du kan få negativ både morgen og kveld, men positiv mellom kl. 11 - 15 fordi det er da du fanger opp LH-toppen din for dagen. Så selv om du hadde fått negativ nå på kvelds-LH nivået ditt så kunne du hatt høyt igjen i morgen til lunsj. :) Det er derfor det er lurt å holde seg til ett klokkeslett og ta én EL-test per dag. Krysser fingrene for at du har negativ EL-test i morgen, så gullegget kan befruktes! ;)
Forklaringsfigur til LH gjennom døgnet.jpg

Høy på monitoren i dag, håper egget har løsnet nå ;)

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

Lykke til alle dere med EL! Krysser fingrene for at jeg også får det snart :) Har hittil bare hatt skyggestreker på EL-testene, men kanskje det tar seg opp i løpet av helgen :)

Lykke til alle dere med EL! Krysser fingrene for at jeg også får det snart :) Har hittil bare hatt skyggestreker på EL-testene, men kanskje det tar seg opp i løpet av helgen :)

Krysser fingrene for sterkere streker fremover for deg og! :)

Neeeesten positiv EL-test i går, men da regnet jeg med å få helt positiv i dag. Det stemte;
ImageUploadedByBV Forum1380789870.980937.jpg

Litt dumt siden mannen er på kurs i dag, men da får han forte seg rett hjem fra jobb i morgen. :p

Det er faktisk lettere å se når testene har tørket ut. Det er tydeligere nå at testen i går ikke var positiv, og selvfølgelig veldig tydelig ved siden av dagens:

ImageUploadedByBV Forum1380790101.291492.jpg

Ja den var ikke tvil om at er positiv. Trur min var positiv igår. Skal ta en ny nå kloklen 11.30. Har ikke tissa siden 7.15 og kun drukke en kopp kaffe siden. Men håper vi skøyt gull igår for mannen er egentlig syk og lite lysten på sengevals men klarte levere igår. Spørs om jeg er lile heldig idag :p Men spørs om han ikke må til pers idag og. For å være helt sikker.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Min test idag

1380793851814.jpg

SA 7 juli 2013

Min test idag

Vis vedlegget 33511

SA 7 juli 2013

Denne var mer positiv enn den du la ut i går. Tipper du har eggløsning i morgen jeg, og at vi har det helt likt. :) Tok du vare på testen fra i går? Kanskje du har sånn som meg, at det er lettere å se når den har tørket nå at den ikke var helt positiv i går. Happy humping hvert fall! :p

Denne var mer positiv enn den du la ut i går. Tipper du har eggløsning i morgen jeg, og at vi har det helt likt. :) Tok du vare på testen fra i går? Kanskje du har sånn som meg, at det er lettere å se når den har tørket nå at den ikke var helt positiv i går. Happy humping hvert fall! :p

Jeg har vel testen fra igår ja, men har ikke sett på den idag. Er på jobb nå. Skal sjekke den når jeg kommer hjem. Jaja da får vi humpe videre :D:D Hadde det ikle vært for at mannen var syk hadde han sikkert blitt kjempeglad men denne pp et det nok mest pliktsex ute å går stakkar. Men passer så innmari godt tidsmessig i forhold til termin å bli gravid nå så kan ikke la denne pp gå fra oss :rolleyes:

SA 7 juli 2013

Jeg har vel testen fra igår ja, men har ikke sett på den idag. Er på jobb nå. Skal sjekke den når jeg kommer hjem. Jaja da får vi humpe videre :D:D Hadde det ikle vært for at mannen var syk hadde han sikkert blitt kjempeglad men denne pp et det nok mest pliktsex ute å går stakkar. Men passer så innmari godt tidsmessig i forhold til termin å bli gravid nå så kan ikke la denne pp gå fra oss :rolleyes:

SA 7 juli 2013

Dato for befruktning: 4. oktober, da kom 30. juni opp som termindato på terminkalkulatoren. :) Det kunne blitt en fin start på sommeren ja, jeg henger meg på det, siden vi ser ut til å ha eggløsning likt. :D Tror kanskje jeg ville holdt meg på juli-gruppen da, siden det er min førstefødte. Litt vanskelig med de termingruppene når man har termin helt i skifte. Legene bruker vel menstermin helt frem til UL, selv om du tester etter eggløsning? Menstermin er 28. juni, så det er jo ikke helt den store forskjellen. :p

Ja, det kan vel fort bli litt pliktsex ved sykdom ved EL nå ja, tror jeg hadde presset meg selv også om jeg var syk. Det er jo så få dager som gjelder.

Da var dagens test negativ:)
Satser på at gullegget er lagt, krysser fingrene for at vi får en positiv test om to uker:)

Dato for befruktning: 4. oktober, da kom 30. juni opp som termindato på terminkalkulatoren. :) Det kunne blitt en fin start på sommeren ja, jeg henger meg på det, siden vi ser ut til å ha eggløsning likt. :D Tror kanskje jeg ville holdt meg på juli-gruppen da, siden det er min førstefødte. Litt vanskelig med de termingruppene når man har termin helt i skifte. Legene bruker vel menstermin helt frem til UL, selv om du tester etter eggløsning? Menstermin er 28. juni, så det er jo ikke helt den store forskjellen. :p

Ja, det kan vel fort bli litt pliktsex ved sykdom ved EL nå ja, tror jeg hadde presset meg selv også om jeg var syk. Det er jo så få dager som gjelder.
1380805790289.jpg

Slik ser min test fra igår ut nå.

SA 7 juli 2013

Slik ser min test fra igår ut nå.

SA 7 juli 2013

Samme som min, lettere å se at den faktisk er negativ når den har tørket inn. :) Din var dog litt sterkere enn min fra i går, men akkurat hakket svakere enn kontrollstreken. Regner med at vi får negative tester i morgen begge to!

Det ser ut som testen din er våt der strekene er? Du må passe på at du ikke dypper den lenger ned enn max-linjen? Kan være at det bare ser sånn ut på bilde da. :p

Du kan få eggløsning 48 timer etter positiv test, du burde se om du får positiv i morgen også. Når du får negativ test nærmer det seg at EL sannsynligvis er over. :) Happy humping!
Tror bare det ser sånn ut, for den var ikke våt :) Dyppet den ned til max linjen. Fikk positiv i dag også :-) Har hatt sinnsykt eggløsningssmerter i dag tror jeg. Veldig vondt i venstre eggstokk, og smerter i nederst i magen og rygg.

Jeg begynte å måle med babycomp for noen uker siden. Tror jeg har eggløsning idag, har vertfall veldig eggløsningssmerter og positiv test i går og i dag. Temperaturen igår var 36,3, og tempen i dag 36,15. Er det slik at tempen går ned under eggløsning, og stiger i temp etter eggløsning? Noen som har peiling :-) Ny på temping.

Back
Topp