Barnevogn! Hva har dere kjøpt/skal dere kjøpe?

Hva skal jeg velge?

  • Knorr-baby alu fly swing

    Votes: 0 0,0%
  • Baby merc q7

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    6
Aner ikke !! Har rygg problemer sånn hele tiden så må ha en som er lett å slå sammen og løfte ut og inn av bilen .. Må snart komme meg på butikken og se på de forskjellige :)
Glemte å skrive at man også kan kjøpe bilstoladapter til vognen Edge duo. Fantastisk å bare putte bilsetet oppå vognunderstellet hvis man f.eks skal i butikken eller no. Bildet av vognen min er rett over her
 
Da er Emmaljunga Super Viking bestilt og depositum betalt, vognen er klar i slutten av oktober/november. Ååååå som jeg gleder meg, fikk prøve kjøre en Emmaljunga med DuoS understell, og den var fantastisk!!! Super Viking likner veldig på Duo S. Super giraaaaa :D
 
Vi har kjøpt en brukt SImo duo 2011 modell. Har veldig lyst på Brio Go, så tenker at jeg får vurdere det etterhvert.
 
Forslag til hvor i Sverige ? Er jo kort vei til grensen fra Oslo....
 
Forslag til hvor i Sverige ? Er jo kort vei til grensen fra Oslo....
stebestefaren min dro til svinesund og kjøpte barnevogn til kusina mi for noen år siden, der er det iallefall minst 2 butikker med vogner, den som ikke var på senteret var visstnok billigst, jeg var i charlottenberg for en mnd siden og der hadde de lagt ned babyshoppen på sentret, mulig de har en i utkanten men den fant ikke jeg.
 
Forslag til hvor i Sverige ? Er jo kort vei til grensen fra Oslo....
men ta en titt på kiddies24.de trykk på english oppi høyre hjørne, har du noen i sverige å sende den til så sparer du en del, men du kan fortsatt få en billig vogn med avgiftene(merverdiavgift på 25% og ikke toll) de har vel og merke ikke emmajunga men andre fine vogner! Jeg har nå bestillt TFK Joggster twist 2012 modell med quick fix bag til ca 4400 inkludert frakt men til svigermor i sverige så da slipper jeg mervediavgift..
 
Forslag til hvor i Sverige ? Er jo kort vei til grensen fra Oslo....
Det er babybutikk på svinesund, norby og vist i strømstad. Så da kan man jo slå 3 fluer i en smekk, det er jo kort mellom butikkene og ingen like butikker(tror jeg)
 
Det er babybutikk på svinesund, norby og vist i strømstad. Så da kan man jo slå 3 fluer i en smekk, det er jo kort mellom butikkene og ingen like butikker(tror jeg)
Butikken på gamle svinesund heter Happyland, butikken på Nordbysenteret heter Grensens barn tror jeg og i Strømstad sentrum finner man Kattis Babyshop. Men jeg synes prisene var bedre på Kattis babyshop enn Nordbysenteret og utvalget er annerledes. Drar man lenger inn i Sverige er det mer å spare. Da er det ikke styrt av det norske markedet.
 
Butikken på gamle svinesund heter Happyland, butikken på Nordbysenteret heter Grensens barn tror jeg og i Strømstad sentrum finner man Kattis Babyshop. Men jeg synes prisene var bedre på Kattis babyshop enn Nordbysenteret og utvalget er annerledes. Drar man lenger inn i Sverige er det mer å spare. Da er det ikke styrt av det norske markedet.
Jeg syns og den på norby senteret er en dyr butikk. Men man kan jo få en sånn gratis pakke på en svensk baby butikk men mener at det var en helt annen en de som er nevnt her. Mener at man måtte litt inn i sverige for å finne den butikken.
 
Jeg syns og den på norby senteret er en dyr butikk. Men man kan jo få en sånn gratis pakke på en svensk baby butikk men mener at det var en helt annen en de som er nevnt her. Mener at man måtte litt inn i sverige for å finne den butikken.
Ja det er ikke no særlig å spare på Nordbysenteret. Opplevde faktisk da jeg kjøpte gravidbilbeltet mitt der at det ble bittelitt dyrere enn i Norge. Tror pris i Norge var 499 i Sverige 599. Så da ble det 50kr mer i Sverige. Mange av varene der er priset som i Norge, så man bør vite norske priser før man handler der. Kan anbefale Kattis babyhop i Strømstad. Der er også servicen kjempebra! :)
 
På nordbysenteret synes jeg det er dritdyrt.. Handler aldri der..
 
Jeg har akkuratt kjøpt (på lørdag) Emmaljunga Edge Duo capri brown på Kattis i strømstad , og betalte litt over 10 tusen, men dette var med voksipose å stelleveske! En RÅ fin vogn som jeg gleder meg veldig til å bruke :) :) ImageUploadedByBV Forum1380585164.187331.jpgImageUploadedByBV Forum1380585176.248378.jpgImageUploadedByBV Forum1380585185.600255.jpg
 
Jeg kjøpte også Emmaljunga Edge Duo, men 2011 modell, brukt. Veldig fin vogn og i god stand, betalte kun 3500,- og fikk stelleveske med på kjøpe. Gleder meg til vinterføre! :)
 
  • Liker
Reactions: H27
Back
Topp