Barnevogn! Hva har dere kjøpt/skal dere kjøpe?

Hva skal jeg velge?

  • Knorr-baby alu fly swing

    Votes: 0 0,0%
  • Baby merc q7

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    6
Såg ei barnevogn i går, men klarte ikkje å få med meg kva merke det var. Den såg kjempepraktisk ut! På sida av bag'en var det ei medium "korg" som man kunne ha ca 2 bæreposar oppi. Meinar det var korg under vogna og, men var desverre opptatt med kunde når den fòr forbi :/

Noken som veit kva vogn eg snakkar om?
Kanskje Bugaboo Donkey?! ImageUploadedByBV Forum1379670461.131744.jpg
 
Stemmer! Fann akkurat ut av det sjølv :) Syns korga på sida såg større ut når eg såg den i går.. Var litt dyr då :/
 
Har du den sjølv, kanskje? :) Nokon som har erfaringar med den?
 
Har du den sjølv, kanskje? :) Nokon som har erfaringar med den?
Mitt første barn, så har ikke vogn ennå. Men skal kjøpe Bugaboo Buffalo, helt lik Donkey, bare uten den lille kurven på siden (Donkey kan utvides til tvillingvogn) Jeg er fryktelig fasinert av Bugaboo sine vogner, elsker teknologi og duppedingser, og Bugaboo ser litt highteck ut :p digger utseende og alle finessene :D også kan den slås sammen så den tar lite plass, veldig pluss for en dame som er gift med en mann som frakter musikkutstyr i bilen rett som det er ;)
 
Er litt greitt at den kan utvidast til tvillingvogn. Har ein på 2år som er flink til å gå, men som ikkje vil gå når han går med mamma aleine. Så er greitt å kunne ha muligheten til å utvide! Har ikkje bil, men er veldig greitt at den tar liten plass. Leiger bil når det trengs. Ved storinnkjøp, feriar o.l. Når vi først reiser heim til mine foreldre, så er vi der som oftast i ei veke i slengen, så blir jo litt baggasje :) Då er det greitt med ei vogn som tar liten plass. Må nesten ha med vogn når vi skal heim for å feire jul/nyttår, kanskje ho kjem før termin ;)

Vi har fri på tirsdag, så då blir det Barnas Hus for å sjekke ut barnevogner!
 
  • Liker
Reactions: H27
Ikke meninga å gå litt off-topic her, men skal selv ha en slik vogn. Det eneste er at jeg ønsker en slik bærebag til å ha oppi da vi bor i blokk.. uten heis... Har du peiling på om simo har noen som hører til, eller hvor det evt. går an å få tak i? :)
Simo kombivogn har "løs" bag oppi selve sportsvognen. Med to stropper på hver side til å løfte i. Den er helt genial, og stabil når man løfter. Denne baggen har også egen kalesj eller hva det heter.
 
Aner ikke !! Har rygg problemer sånn hele tiden så må ha en som er lett å slå sammen og løfte ut og inn av bilen .. Må snart komme meg på butikken og se på de forskjellige :)
 
Såg ei barnevogn i går, men klarte ikkje å få med meg kva merke det var. Den såg kjempepraktisk ut! På sida av bag'en var det ei medium "korg" som man kunne ha ca 2 bæreposar oppi. Meinar det var korg under vogna og, men var desverre opptatt med kunde når den fòr forbi :/

Noken som veit kva vogn eg snakkar om?

Tror jeg har sett på de fleste vogner der ute nå, har ikke sett noe med kurv på siden som det er plass til flere bæreposer, så den var intressang! Håper du finner ut av det, men hadde vert litt lettere med anntall hjul, farge/mønster, osv.. Litt mer detaljer! :)
 
Har kjøpt Emmaljunga Edge Duo, fire store hjul :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ikke meninga å gå litt off-topic her, men skal selv ha en slik vogn. Det eneste er at jeg ønsker en slik bærebag til å ha oppi da vi bor i blokk.. uten heis... Har du peiling på om simo har noen som hører til, eller hvor det evt. går an å få tak i? :)

På Simo kombi er d med bærebag som du legger nedi sportsdelen på vognen. Sikkert ikke den minste og letteste bærebaggen men jeg liker den vertfall godt :)
 
Tror jeg har sett på de fleste vogner der ute nå, har ikke sett noe med kurv på siden som det er plass til flere bæreposer, så den var intressang! Håper du finner ut av det, men hadde vert litt lettere med anntall hjul, farge/mønster, osv.. Litt mer detaljer! :)



Er denne: http://www.barnashus.no/bugaboo-donkey-base-black-8717447040347.html

F
ann ut av det rett etterpå :) Men syns korga såg større ut enn den gjorde på internett.. Er ikkje sikkert den var det, såg den ganske raskt eigentlig.. :)
 
Bugaboo buffalo :)) gleder meg til den kommer i hus :) kjøpte i dag stellebag som passer til :)! Håper mnd går fort til vi skal utå trille!
 
  • Liker
Reactions: H27
Ombestemte meg plutselig!!!! Skal bestille den nye til Emmaljunga i dag. Super Viking heter den, såååå fin. Gleder meg sånn ❤️:D
 
Den var super fin:) Stilig med den piknik kurven man kan ha på siden.
Jaaaa, falt pladask i går. Akkurat passe sporty og elegant. Skal ha den i grå :) Veldig greit at man kan koble til et ekstra sete på vognen også, tilfelle vi plutselig skulle få to tette :p
 
Jaaaa, falt pladask i går. Akkurat passe sporty og elegant. Skal ha den i grå :) Veldig greit at man kan koble til et ekstra sete på vognen også, tilfelle vi plutselig skulle få to tette :p
Ja den var helt rå. Ikke så verst i pris heller. To tette skal man aldri spøke med;) Den kunne jeg tenkt meg og, men tror jeg får holde meg til det jeg har;)
 
  • Liker
Reactions: H27
Eg har lyst til å kjøpe emmaljunga city cross da alle eg snakkar med anbefaler denne, men kva er ein fornuftig pris for ei brukt vogn, både med og uten bagdel?

Det er en fin vogn, men kan også anbefale Edge duo. Den har litt bedre plass i bagen og det er en fordel med vinterbarn. I tillegg kan bunnen i bagen vippes opp slik at ungen kan sitte litt opp når han blir interessert i det. Da kan bagen brukes litt lengre. Du kan sannsynligvis få tak i begge til en god pris ny. De selger mange steder 2013 modeller billigere siden 2014 alledere er i salg. Det kan man spare på. :)
 
Aner ikke !! Har rygg problemer sånn hele tiden så må ha en som er lett å slå sammen og løfte ut og inn av bilen .. Må snart komme meg på butikken og se på de forskjellige :)


Da kan jeg anbefale emmaljunga Edge duo med duo s understell. Dette understellet er lett, vognen blir lett å håndtere både inn og ut av bil og når man skal trille. Hjulene kan låses. Fantastisk vogn. Gleder meg til å ta den i bruk. Jeg deler den i to når jeg tar den inn i bilen, da blir den ekstra lett. :)

http://www.kidiki.ru/dbpics/27958.JPG
 
Back
Topp