Barnevogn! Hva har dere kjøpt/skal dere kjøpe?

Hva skal jeg velge?

  • Knorr-baby alu fly swing

    Votes: 0 0,0%
  • Baby merc q7

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    6
Kjøpte brukt Emmaljunga Edge Duo med sports understell. Vil ha noe stødig som jeg kan bruke på stier, grusvei å slapsføre ;) D sto mellom TFK joggster å emmaljunga, og det var venninnen min som har TFK som overtalte meg til å ta Emmaljunga, da hun ikke var fornøyd me sin, vinglete å ikke go å kjøre på ulent terreng. Men bor man i by så er vel den knall. TFK ble slaktet i ett blad, å Emmaljunga fikk toppkarakter. Men til syvende å sist er vel dette en smaksak! :)
 
Jeg skal kjøpe Bugaboo Donkey Twin :)
 
Vi hadde brukt og gammal teutonia til førstemann. Var heilt ok. Har tfk, men ikkje hardbag. Så går enten til innkjøp av det, eller så har vi sett på ei duo prestige (huska ikkje heile namnet) vogn som virka veldig grei :)

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Har lyst på quinny speedi, eneste jeg vet med sikkerhet er at jeg vil ha tre hjul denne gangen. Savnet det stort med forige vogn som var emmaljunga edge duo
 
Vi har kjøpt en Brio Happy Duo, til tross for at jeg har hørt at den kan være litt "tung". Den har fire hjul. Vi bor i tredje etasje uten heis, i Oslo, men vognen har de kriteriene jeg ønsket meg, og jeg er så langt superfornøyd (den står i stua enn så lenge), selv om jeg ikke har trillet tur eller noe. Betalte 3999,- på tilbud hos Barnas Hus.
 
Har simo kombi fra sist og elsker den :)
 
Jeg har bestillt tfk i dag! 5400,- på flust.no :) Men har ikke bestemt meg om jeg vil ha hardbagen eller multi-x bag til den..
 
Kjøpte vogn i dag. Simo duo. Hadde den sist og var fornøyd. Lufthjul, stabil og god på all slags føre. vanntett og stor bag og sportsdel. Synes en emmaljunga var fin men den var alt for dyr. Vi kjøpte på salg og duovognen (både bag og sportsdel) med stelleveske kostet 6500.

ImageUploadedByBV Forum1379433931.104690.jpgImageUploadedByBV Forum1379433939.024843.jpg

Synes det var litt tidlig å kjøpe vogn i uke 20 men vi har pakking og flytting denne høsten og baby kan komme i desember/januar så vi vil ha alt klart da vi flytter inn i nytt hus i desember.
 
Nekter å hive meg på utstyrsfrikeracet, og arver et gammelt skabberakk! Avskyr å bruke så mye penger på noe jeg har bruk for så kort tid! :D
Galskap!
 
Kjøpte vogn i dag. Simo duo. Hadde den sist og var fornøyd. Lufthjul, stabil og god på all slags føre. vanntett og stor bag og sportsdel. Synes en emmaljunga var fin men den var alt for dyr. Vi kjøpte på salg og duovognen (både bag og sportsdel) med stelleveske kostet 6500.

Vis vedlegget 31271Vis vedlegget 31272

Synes det var litt tidlig å kjøpe vogn i uke 20 men vi har pakking og flytting denne høsten og baby kan komme i desember/januar så vi vil ha alt klart da vi flytter inn i nytt hus i desember.
Den fargen har jeg på sportsvogna. Den er så fin:) Det var den i duo også:)
 
Eg har lyst til å kjøpe emmaljunga city cross da alle eg snakkar med anbefaler denne, men kva er ein fornuftig pris for ei brukt vogn, både med og uten bagdel?
 
Av disse ville jeg kjøpt tok, men har bestemt meg for emmaljunga super nitro :) Gleder meg til å kjøpe den :-D
 
Av disse ville jeg kjøpt tok, men har bestemt meg for emmaljunga super nitro :) Gleder meg til å kjøpe den :-D

Den har vi også bestemt oss for:) digger at de svingbare hjulene er store og inne små som på den vanlige nitroen:) har kjøpt babybag brukt og kjøper understell/sportsdel ny:)
 
Har simo kombi fra sist og elsker den :)


Ikke meninga å gå litt off-topic her, men skal selv ha en slik vogn. Det eneste er at jeg ønsker en slik bærebag til å ha oppi da vi bor i blokk.. uten heis... Har du peiling på om simo har noen som hører til, eller hvor det evt. går an å få tak i? :)
 
Den har vi også bestemt oss for:) digger at de svingbare hjulene er store og inne små som på den vanlige nitroen:) har kjøpt babybag brukt og kjøper understell/sportsdel ny:)

Ja, det er så perfekt at den kommer nå :-D Hadde tenkt å kjøpe brukt understell, men ombestemte oss når vi hørte om super nitro :) Vi skal låne en supreme bagdel :)
 
Ja, det er så perfekt at den kommer nå :-D Hadde tenkt å kjøpe brukt understell, men ombestemte oss når vi hørte om super nitro :) Vi skal låne en supreme bagdel :)
Samme som oss:) vi gjordet et skikkelig kupp på en city bag supreme 2012 modell, brukt 6 mnd i vinter til 500 kr. De koster jo 2300-2400,- ny? Anyways.. Vi er ganske så fornøyd med vognvalg:)
 
Såg ei barnevogn i går, men klarte ikkje å få med meg kva merke det var. Den såg kjempepraktisk ut! På sida av bag'en var det ei medium "korg" som man kunne ha ca 2 bæreposar oppi. Meinar det var korg under vogna og, men var desverre opptatt med kunde når den fòr forbi :/

Noken som veit kva vogn eg snakkar om?
 
Back
Topp