Leser du dette

Må bare ha et klisseinnlegg; er så stolt av og glad i den ungen min. Nå er han på vei til å bli frisk og er igjen verdens blideste unge. Koser på alle og alt, til og med andre foreldre i barnehagen :p Verdens fineste øyensten <3

Selv om han starta dagen klokka 05.00 i morges..
Så herlig da tally :)
 
Trøtt jeg også! Og leeeenge til jeg kan finne senga :( Og dugnad i barnehagen i dag... Dette blir en laaaang dag.
 
Her har vi hatt første barnehagedag siden helga i dag. Gikk heldigvis bra.. Dugnad ja.. Lurer på når de skal ha dugnad her i barnehagen. Er det vanlig i offentlige barnehager også?
 
Her har vi hatt første barnehagedag siden helga i dag. Gikk heldigvis bra.. Dugnad ja.. Lurer på når de skal ha dugnad her i barnehagen. Er det vanlig i offentlige barnehager også?
Tror kanskje det er mest vanlig i private

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Her har vi hatt første barnehagedag siden helga i dag. Gikk heldigvis bra.. Dugnad ja.. Lurer på når de skal ha dugnad her i barnehagen. Er det vanlig i offentlige barnehager også?
Vår er kommunal. Trodde det var vanlig i de fleste barnehager jeg? Men kanskje ikke. Men så er også barnehagen vår flinke til å finne ting vi foreldre kan gjøre for at barna skal ha det fint :p Endte opp med å sparkle de originale dørene til sommerinngangen i hovedhuset i barnehagen. Huset tilhørte en gang en gård så er gammelt med skikkelig sjarm og dørene skal brukes til å lage et speilbilde av sommerinngangen på en utendørsscene noen andre foreldre ble satt til å snekre, så slik fungerer vår dugnad.
 
Vår er kommunal. Trodde det var vanlig i de fleste barnehager jeg? Men kanskje ikke. Men så er også barnehagen vår flinke til å finne ting vi foreldre kan gjøre for at barna skal ha det fint :p Endte opp med å sparkle de originale dørene til sommerinngangen i hovedhuset i barnehagen. Huset tilhørte en gang en gård så er gammelt med skikkelig sjarm og dørene skal brukes til å lage et speilbilde av sommerinngangen på en utendørsscene noen andre foreldre ble satt til å snekre, så slik fungerer vår dugnad.
Jeg vet ikke, vi har hvertfall privat og har dugnad to ganger i året ;)
 
Sikkert litt forskjellig ryndt imkring. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Holder på og forsøke å ha I. Liggende i egen seng. Får han til å sovne der om kvelden, men veldig vanskelig å få han til å ligge der senere på kvelden når han våkner. Kunne det bare være enklere. :( misunner alle som ikke trøbler med legging og soving altså...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Holder på og forsøke å ha I. Liggende i egen seng. Får han til å sovne der om kvelden, men veldig vanskelig å få han til å ligge der senere på kvelden når han våkner. Kunne det bare være enklere. :( misunner alle som ikke trøbler med legging og soving altså...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Uff da.. håper det løser seg etterhvert. Er så slitsomt når det blir så mye forstyrrelser med søvnen :(
 
Holder på og forsøke å ha I. Liggende i egen seng. Får han til å sovne der om kvelden, men veldig vanskelig å få han til å ligge der senere på kvelden når han våkner. Kunne det bare være enklere. :( misunner alle som ikke trøbler med legging og soving altså...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Plutselig løsner det :) Og så går det plutselig ikke igjen.. Vi har egentlig ikke hatt de store leggeproblemene, det har gått i perioder og så er det over. Nå er en sånn periode over, sannsynligvis fordi han har fått tenner og vært syk :) Lykke til :)
 
Eer så kvalm i dag og har hodepine og vondt i nakken. Har en følelse av at det er minipillene som tuller til kroppen. Jeg blør hele tida, så er kanskje ikke så rart at jeg er litt uvel..
 
Har vært kvalm med dårlig matlyst siden mandag. Tenkte det var lillebror som smitta meg siden han var syk i helga med synlig dårlig matlyst. Men da burde det jo gå over snart da!
 
Back
Topp