Vi som bruker CBFM ;) !

Jeg fikk første max denne måneden. på dag 18 og 19:) To dager til IKM nå, blir spennende fremover!:)

Krysser fingre for at det gjemmer seg en spire i magen :)

koselig å høre :) ja, det synes jeg også! Blir mindre stresset av å vite at vi er "flere i samme båt" :)
starter ikke før 14 ca. så nå driver jeg omtrent å lærer meg bruksanvisningen utenat. Hehe

håper det klaffer for dere når gubben kommer tilbake igjen :)

Håper jeg også :-) Er tungvint når en baler med å bli gravid og i tillegg har en mann som jobber offshore :confused:

Ønsker deg lykke til med testingen, er spennende :)

1 PP med pergo

Håper på 2014-baby <3

Håper jeg også :) Er tungvint når en baler med å bli gravid og i tillegg har en mann som jobber offshore :confused:

Ønsker deg lykke til med testingen, er spennende :)

1 PP med pergo

Håper på 2014-baby <3

ja, da forstår jeg godt at det blir mye på en gang. Håper kroppen din og arbeidsplassen hans klaffer bra fremover :)

idag kom teststicksene i posten også, så komkom tante rød!. :) teller ned til å starte med CBFM, eller som min kjære kaller den; gravidmaskinen min :p

ja, da forstår jeg godt at det blir mye på en gang. Håper kroppen din og arbeidsplassen hans klaffer bra fremover :)

idag kom teststicksene i posten også, så komkom tante rød!. :) teller ned til å starte med CBFM, eller som min kjære kaller den; gravidmaskinen min :p

Lykke til med testingen, blir spennende å følge deg ;)

1 PP med pergo
Håper på 2014 baby ♥ ♥ ♥

2 pp med monitor

Dag 6 (egentlig dag 7 siden jeg fikk mens om morgenen...) - LAV :bounce ...ble litt skuffet :(
Dag 7 - lav
Dag 8- lav
Dag 9 - lav
Dag 10 - lav
Dag 11 - lav
Dag 12 - lav
Dag 13 - lav
Dag 14 - lav
Dag 15 - lav
Dag 16- lav
Dag 17 - lav
Dag 18 - lav
Dag 19 - lav
Dag 20
Dag 21
Dag 22
Dag 23
Dag 24 (IKM)

Last edited:
Dag 8 nå. Cbfm fortsatt ikke bedt om test selv om jeg nappet ut batteriene forrige pp

Har begynt å spotte :D Ikke så mye å rope hurra for egentlig, men nå skjer det noe hvertfall :) Snart klar for å starte med CBFM igjen og andre kur med pergo, samt har gått ned 9 kilo så håper på underverker denne måneden :D Viktig å være positiv :p Håper på mangen MAX på monitorene våre fremover! Juhuuu!! :D

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3 ♥ ♥ ♥

Har begynt å spotte :D Ikke så mye å rope hurra for egentlig, men nå skjer det noe hvertfall :) Snart klar for å starte med CBFM igjen og andre kur med pergo, samt har gått ned 9 kilo så håper på underverker denne måneden :D Viktig å være positiv :p Håper på mangen MAX på monitorene våre fremover! Juhuuu!! :D

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby

Wow du er så kjempeflink å ha gått ned 9 kg! *klapper* Ja, det er viktig å være positiv - så tilslutt klaffer det seg nok, håper både du og jeg er heldig i september måned! Jeg har begynt å trene og spise sunn - for sunnere livsstil igjen :)

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby

så utrolig flink du er :D håper virkelig det klaffer denne mnd, det fortjener du med all den innsatsen! :D

Wow du er så kjempeflink å ha gått ned 9 kg! *klapper* Ja, det er viktig å være positiv - så tilslutt klaffer det seg nok, håper både du og jeg er heldig i september måned! Jeg har begynt å trene og spise sunn - for sunnere livsstil igjen :)

Takker :) Et sunt kosthold og en sunn kropp hjelper absolutt på å bli gravid. Har gått ned i vekt begge gangene jeg ble gravid, så håper på det nå også. Går jo i tillegg på pergo, så skjer nok noe før eller senere :D
Flink du også :)

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby ♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

så utrolig flink du er :D håper virkelig det klaffer denne mnd, det fortjener du med all den innsatsen! :D

Tusen takk :) Håper det klaffer for deg også :) Begynt å teste no? ;)

1 PP med pergo

Tusen takk :) Håper det klaffer for deg også :) Begynt å teste no? ;)

1 PP med pergo

takk :D
ja, klarte ikke dy meg så tok en billigtest igår men den var blendahvit :p idag morges hadde jeg skikkelig menssmerter så enten kommer tr tidlig, ellerså spiller kroppen meg et kjempepuss. Har alltid vondt de første tre dagene og har aldri opplevd at det har gjort vondt før tr tidligere.. :S

takk :D
ja, klarte ikke dy meg så tok en billigtest igår men den var blendahvit :p idag morges hadde jeg skikkelig menssmerter så enten kommer tr tidlig, ellerså spiller kroppen meg et kjempepuss. Har alltid vondt de første tre dagene og har aldri opplevd at det har gjort vondt før tr tidligere.. :S

Hvordan går det med deg? :)

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Nå går det endelig rette veien :) hadde syklus på nesten 40 dgr sist mnd, så gikk rundt og håpet på en liten spire, men neida. tr kom tilslutt.. Nå er jeg på dag 8 med cbfm. Merker at det er enklere å stå opp på morningen for tiden, gleder meg sånn til å se hva skjermen sier hver dag. Hehe

Nå går det endelig rette veien :) hadde syklus på nesten 40 dgr sist mnd, så gikk rundt og håpet på en liten spire, men neida. tr kom tilslutt.. Nå er jeg på dag 8 med cbfm. Merker at det er enklere å stå opp på morningen for tiden, gleder meg sånn til å se hva skjermen sier hver dag. Hehe

Jeg hadde også 40 dagers syklus sist, er på dag 15 i dag og endelig positiv både på cbfm og cbd :D Er veldig spennende hver morgen ja.. Håper bare at det klaffer nå, slik at jeg slipper å putte i meg mer hormoner. ..Jobber hvertfall godt på nedi der ;) Legger ved 2 bilder som jeg er så stolt av i dag :D

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Vedlegg

• 1380641326616.jpg
    1380641326616.jpg
    23,1 KB · Visninger: 151
  • 1380641337180.jpg
    1380641337180.jpg
    25,2 KB · Visninger: 153
Jeg hadde også 40 dagers syklus sist, er på dag 15 i dag og endelig positiv både på cbfm og cbd :D Er veldig spennende hver morgen ja.. Håper bare at det klaffer nå, slik at jeg slipper å putte i meg mer hormoner. ..Jobber hvertfall godt på nedi der ;) Legger ved 2 bilder som jeg er så stolt av i dag :D

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Åå, gratulerer så mye med positiv på begge deler! Gøy å se bildene, der er det jo null tvil om at sjansen virkelig eksisterer for dere akkurat nuh! :) Krysser fingrene for at det klaffer denne gangen da, forstår godt at det ikke er særlig stas å kjøre innpå med hormoner :/ men når alt kommer til alt er det uansett verdt det <3

Vi er på besøk hos foreldrene mine noen dager nå, sover i stuen og er livredd for at mamma skal finne monitoren, er ikke klar for hennes meninger (og påfølgende mas) om å bli bestemor. Så håper el lar vente på seg til vi er hjemme igjen :p

Åå, gratulerer så mye med positiv på begge deler! Gøy å se bildene, der er det jo null tvil om at sjansen virkelig eksisterer for dere akkurat nuh! :) Krysser fingrene for at det klaffer denne gangen da, forstår godt at det ikke er særlig stas å kjøre innpå med hormoner :/ men når alt kommer til alt er det uansett verdt det <3

Vi er på besøk hos foreldrene mine noen dager nå, sover i stuen og er livredd for at mamma skal finne monitoren, er ikke klar for hennes meninger (og påfølgende mas) om å bli bestemor. Så håper el lar vente på seg til vi er hjemme igjen :p

Takk takk :D Positiv i morges også, så regner med at eggløsning skjer i dag/natt ;-) Kjipt hvis du får positiv test når du ligger i stuen hos foreldrene dine ja ;) Hvor lang syklus har du? Fått positiv på monitoren før?

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Noen som vet om femar påvirker monitoren?

Det som står i bruksanvisningen er at hormon behandlinger kan ha innvirkning. Les det som står i den :) Jeg har gått på pergo 2 sykluser nå, den har ikke virket inn hvertfall. Ikke annet enn at jeg fikk positiv test på dag 15 og 16 :D

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Back
Topp