Vis innholdet i barnas matboks

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Jeg må ta bilde imorgen tidlig.:):p

Tenkte så vi kunne få tips og inspirasjon:)

Hva har ditt barn i matboksen?

Utstikkere til kakepynting fra ebay ;-) (søk på fondant plunger animals).

I gang med prøving <3 *ipad*

De var kule!
Blir ofte det samme her og.
Har en som kun spiser leverpostei, og en som kun spiser kokt skinke.
Men prøver å være flink med 'tilbehøret':)

Har ingen nye bilder, men her er matpakkene ungene har laget selv..

Tatt fra insta, så store

0e68a8761da011e29a8c22000a1c9e37_7.jpg

38f8c914efd711e1a9d522000a1cd9f8_7.jpg

Mange fine matpakker! Hvor får dere tak i slike med mange rom? Har lett og lett etter det!

Sent from my U9200 using BV Forum mobile app

Ække noe å se på:-) den ene hadde salamiskive og den andre norvegia. Heiv oppi ei gulrot og noen agurkbiter... Og slang et eple i sekken. Huska vannflaske også! (Ekstra mammapoeng for det.) salamien er rund og Norvegiaen i skeive skiver;-) pynte gjør jeg til jul...

Mange fine matpakker! Hvor får dere tak i slike med mange rom? Har lett og lett etter det!

Sent from my U9200 using BV Forum mobile app

De røde som mange har bilde av, er fra Rimi. Men våre har begynt og gå i oppløsning allerede nå etter 3ukers bruk..:-(

Alt man skal konkurrere om...

Her var det mange fine matpakker!
Jeg har dessverre ingen å vise frem, da vi aldri får lov til å ha med mat i barnehagen. Så gleder meg litt til skolen, men blir vel fort lei :p

Jeg tror det er viktig å lage matpakker som frister, med litt farger :)
Med litt frukt og grønt og delikate brødskiver.
Husker mamma smurte to brødskiver med leverpostei, på med majonesen, la papir mellom brødskivene og pakket de inn i matpakkepapir! Den fristet ikke og ble som regel liggende i sekken og jeg gikk uten mat hele dagen.
Så det å ta seg litt tid er nok en viktig investering :)

Jaja, da synes jeg denne konkurransen er flott! :)
Hva er ikke mer viktig en matpakken til småbarn. Uten den forsvinner lærelyst og konsentrasjon ;)
Matpakken er ett viktig måltid og som voksene så spiser barna med øynene først! Viktig da at maten frister ;)

Hehe.. Du har helt rett! Likte den vinklingen godt :)

Back
Topp