Hvis du titter innom her så...

Her sitter man alt for tidlig og pumper :-P lille ligger og tømmer seg ved siden av meg og ser endelig rimelig fornøyd ut :-)

*surrer på telefonen*

Her sitter man alt for tidlig og pumper :-P lille ligger og tømmer seg ved siden av meg og ser endelig rimelig fornøyd ut :-)

*surrer på telefonen*
Eg må bli flinkere å pumpe opp et lager ;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Fikk brått et stort savn etter en fisketur...!! :-/ *drømme meg bort langs elvebredden med bålkaffe og den rosa fine fiskestanga mi*

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Da har lillegutt sove 9 tima i strekk og mor har mest lyst å rive av se puppane av spreng....

Da har lillegutt sove 9 tima i strekk og mor har mest lyst å rive av se puppane av spreng....
Sånn er det hver morgen her, da hun sover 10-11t i strekk og spiser INTENST og ofte de siste timene før hun legger seg! Men på tross av sprengen er det utrulig deilig at hun sover så lenge :)

Innom... Snuppa sover på sofaen (enn så lenge...). Lurer på om jeg skal satse på å ta fram symaskinen og få ferdig kjolene jeg lager.. men rakk ikke tenke tanken før hu våkna... :p

Innom... Snuppa sover på sofaen (enn så lenge...). Lurer på om jeg skal satse på å ta fram symaskinen og få ferdig kjolene jeg lager.. men rakk ikke tenke tanken før hu våkna... :p

Haha det er kjipt då :p er det kjoler til ho du lager? :)

Ja :) driver med den populære dalekjolen ;) men ikke helt kompis med symaskinen... Bah...

Må få se ferdig resultat :D (når symaskinen er ferdig på ferie ;) )

Innom.. :) amming på g ;)

Ny dag og ny uke! Skal ha dåp til helgen så det er mye som skal ordnes her hjemme denne uken (skal ha feiringen hjemme).. Nå skal jeg gjøre ferdig all bordpynten osv. :)

God morgen.. Ligger å slapper av i senga mens sambo har tatt lillemor og storebror i stuen. Vi er på hyttetur.. :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nyt det både å ligge i sengen og kos dere på hyttetur:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Yayy suppa mi er allerede 3 Mnder i dag :) det går så sykt fort det her

Back
Topp