Noen fra Bergen?

Bolli91: Kjenner du liv i magen? :) Så spennende:) Hvor lenge har du kjent noe? Flink du er som strikker!:)


Mayen: Velkommen hit:) Hvordan går det? Hvor langt er du på vei?
 
kjekt å skeie litt ut på shoppingen lilletrille:) Det gjør jeg titt og ofte, men enda ikke til babyen. Har bestemt meg å vente til etter ordinær ultralyd, og har hittil klart å holde meg:) Spennende med huskjøp da, hvor i Bergen tenker dere da?

Bearam: Den 1,5 mnd kommer til å gå kjempefort, jeg synes tiden flyr avgårde. Helt uvirkelig innimellom. Fikk du bilde du kunne du ta med deg hjem? Det er stas:) Vi fikk på minnepinne, var et der du tydelig så babyen:)

Farge på kroppen ja, det er ikke å forakte!:) Fant en artikkel fra babyverden om det, se link:http://www.babyverden.no/Gravid/Helse/Er-det-farlig/Sol-og--under-graviditeten/
Vi fikk med oss bilde hjem, hele 3 stykker. Den lille ser ut som Rayman på det ene bildet,hehe.Men utrolig herlig å få "bekreftet" at det er noen i magen :) Har du begynt å merke noe til den lille enda da? Ja, jeg endte opp med å kjøpe meg selvbruningspray. så skal få litt farge når jeg er hjemme i Bergen igjen :) Men takk for link!
 
Bolli91: Kjenner du liv i magen? :) Så spennende:) Hvor lenge har du kjent noe? Flink du er som strikker!:)


Mayen: Velkommen hit:) Hvordan går det? Hvor langt er du på vei?


Yes, kjenner definitivt liv! :) noen ganger akkurat som en "poke", mens andre ganger er det mer som om det blir poppet popkorn inni magen! :) har aldri kjent noe lignende, og forundrer meg stadig over det hele! :) er kjempe morsomt! :) har vel kjent det i 1-2 uker nå, men blir mer og mer tydelig for hver dag at babyen turner vilt rundt der inni :):)
 
Vi fikk med oss bilde hjem, hele 3 stykker. Den lille ser ut som Rayman på det ene bildet,hehe.Men utrolig herlig å få "bekreftet" at det er noen i magen :) Har du begynt å merke noe til den lille enda da? Ja, jeg endte opp med å kjøpe meg selvbruningspray. så skal få litt farge når jeg er hjemme i Bergen igjen :) Men takk for link!


Nei, har ikke begynt å kjenne noe til den lille enda, håper det ikke er så lenge til :) Jeg er så spent! Men jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller=P

Ja, det er fantastisk å få det bekreftet:) Det er virkelig noe spesielt å se babyen din for første gang!

Selvbruningsspray fungerer som bare det:) Hvor er du nå siden du ikke er i Bergen by? Reist på ferie?
 
Hvordan går det jenter?:)

Har dere begynt på ferie? For et "sommervær" det er ute, håper solen titter frem om ikke alt for lenge:)
 
Snik leser litt på dere jeg :) Askøyværingen selv :) men jeg ligger litt etter dere :)

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :)
 
Jeg ble tatt litt på sengen jeg, dette var ikke planlagt i det hele tatt, så skal til lege neste uke nå, er bare 6+2 :) men nå når sjokket er lagt seg så gleder jeg meg kjempemasse :)

Og formen min? Hadde det ikke vært for at mensen ikke kom så hadde jeg ikke skjønt at at jeg var gravid :p nå har jeg fått litt mer luktesans og et par kvalmebyer ellers har jeg det helt strålende :)

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :)
 
Jeg ble tatt litt på sengen jeg, dette var ikke planlagt i det hele tatt, så skal til lege neste uke nå, er bare 6+2 :) men nå når sjokket er lagt seg så gleder jeg meg kjempemasse :)

Og formen min? Hadde det ikke vært for at mensen ikke kom så hadde jeg ikke skjønt at at jeg var gravid :p nå har jeg fått litt mer luktesans og et par kvalmebyer ellers har jeg det helt strålende :)

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :)


Det er førstemann?:) Kan se for meg at det var et stort sjokk når det ikke var planlagt, men jammen meg et gledelig sjokk :)

Tiden fremover kommer til å fly, jeg synes det har gått så fort:) Jammen er det spennende tid:)
 
Det er førstemann?:) Kan se for meg at det var et stort sjokk når det ikke var planlagt, men jammen meg et gledelig sjokk :)

Tiden fremover kommer til å fly, jeg synes det har gått så fort:) Jammen er det spennende tid:)

Jepp første mann i en alder av 32 (33 neste uke)
Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :)
 
Heisann.
Jeg er fra Bergen! Bor på Radøy og venter vårt første barn! :)
Vi var på UL igår og fikk vite at vi venter en liten gutt 13.des. :)
 
Takker så mye for det :)
Må jo si at eg e i himmelen!!! Hehehe
Det er prøverør og fikk det på første forsøk! :)

Formen har vært helt fin hele tiden, så alt har jo bare gått som en drøm! :)
Begynner å kjenne det litt nedi korsryggen no...ikke noe kjekt, men skal vell klare det oxo ;)
 
Takker så mye for det :)
Må jo si at eg e i himmelen!!! Hehehe
Det er prøverør og fikk det på første forsøk! :)

Formen har vært helt fin hele tiden, så alt har jo bare gått som en drøm! :)
Begynner å kjenne det litt nedi korsryggen no...ikke noe kjekt, men skal vell klare det oxo ;)


Gratulerer så mye:) Så flott at det gikk på første forsøk med prøverør:) Kan jeg spørre hvor lenge man må ha prøvd før man går videre å prøver med prøverør?

Sant det var noe helt spesielt å være på ultralyd?:) Et hav av følelser på en og samme tid :) Var på UL i går selv. Så spesielt og stas!:)

Deilig når alt går som en drøm, sånn har jeg og hatt det. Føler meg veldig heldig der:) Krysser fingrene for at det fortsetter slik, og at korsryggen din ikke blir verre.
 
Ja, føler vi var veldig heldig ved første forsøk :)
Tror man må ha prøvd og ha vært samboere i over 2 år før man får sette igang med prøverør.

Jah, det var helt fantastisk å være på ultralyden! ♥ Lå å tørket tårer hele tiden hehehe :p
Å nå ser jeg på bildene så å si hele veien. Gleder meg ubeskrivelig mye til han kommer til verden! Kommer til å bli en fantastisk jul uansett! :)

Så bra at du har hatt det fint også til nå du også! Håper vi fortsetter å være heldige! :)
Vet du hva det blir? Gutt eller jente?
 
Nei, har ikke begynt å kjenne noe til den lille enda, håper det ikke er så lenge til :) Jeg er så spent! Men jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller=P

Ja, det er fantastisk å få det bekreftet:) Det er virkelig noe spesielt å se babyen din for første gang!

Selvbruningsspray fungerer som bare det:) Hvor er du nå siden du ikke er i Bergen by? Reist på ferie?
Jeg ser den, alt virker vel unormalt i magen nå :p Har vært hjemme i Trondhjem en tur, måtte gå gjennom siste rest før bryllupet. :) Nå er jeg forsåvidt vel hjemme i Bergen og har ny ultralyd i morgen tidlig, håper jeg får vite kjønn da! Har det blitt noe ferie på deg så langt da? :)
 
Ja, føler vi var veldig heldig ved første forsøk :)
Tror man må ha prøvd og ha vært samboere i over 2 år før man får sette igang med prøverør.

Jah, det var helt fantastisk å være på ultralyden! ♥ Lå å tørket tårer hele tiden hehehe :p
Å nå ser jeg på bildene så å si hele veien. Gleder meg ubeskrivelig mye til han kommer til verden! Kommer til å bli en fantastisk jul uansett! :)

Så bra at du har hatt det fint også til nå du også! Håper vi fortsetter å være heldige! :)
Vet du hva det blir? Gutt eller jente?


Same here. Ser på bildene konstant:p Det kommer til å bli en veldig spesiell jul:) ja, vi får en liten prins, det er så stas!!:) En aktiv liten gutt så vi på ultralyden. Kjenner ingenting enda, gjør du?


Jeg ser den, alt virker vel unormalt i magen nå :p Har vært hjemme i Trondhjem en tur, måtte gå gjennom siste rest før bryllupet. :) Nå er jeg forsåvidt vel hjemme i Bergen og har ny ultralyd i morgen tidlig, håper jeg får vite kjønn da! Har det blitt noe ferie på deg så langt da? :)



Kjenner du mye liv i magen? kjenner ingenting enda jeg, håper ikke det er så lenge til:)

Skal du gifte deg? Så stas, gratulerer:) Kan jeg spørre når den store dagen er? Kan se for meg det er mye planlegging!

Spennende med ultralyd, vi har nå vært på den ordinære! Vi venter en liten gutt, en aktiv gutt:) Det er stas!!

Vi har reist litt i Norges land hittil, men reiser til Spania om 1,5 uke ca:) Gleder meg. Du da?
 
Snakker om aktiv, jah! :) Hehehe fikk ikke armene med på noen av bildene fordi han ikke holdt seg i ro. :p
Jeg har begynt å kjenne LITT bobling nedi magen hvis jeg ligger helt i ro på kvelden. Jordmor mente det var babyen jeg kjente. :) Gleder meg til å kjenne mer! :)
 
Heeeii!!
Får henge meg på her! Jente på snart 26.
Venter en prins i okt<3
Flyttet til Bergen i forbinelse med studier, og har blitt her siden. Blir sånn når man finner seg en bergenser vettu, tehe!
Håper folket koser seg i finværet!
 
Back
Topp