Noen fra Bergen?

Jeg er ikke bergenser, men har flyttet til Bergen. Hadde vært kjekt å bli kjent med noen i samme situasjon, er førstegangsgravid i uke 11 nå :)
 
Så koselig:). 8. januar foreløpig, men så surrete som jeg er kan det bli endring av termindato :p Har du hatt noen symptomer enda? Føler meg litt for heldig som har sluppet unna det verste utifra alle skrekkhistorier jeg har lest og hørt. :)
 
Førstegangs her også :) uke 14+5 ! Termin i januar du då ?


Desember baby :)
Så koselig :) 8. januar foreløpig, men så surrete som jeg er kan det bli endring av termindato :p Har du hatt noen symptomer enda? Føler meg litt for heldig som har sluppet unna det verste utifra alle skrekkhistorier jeg har lest og hørt. :)
 
Velkommen hit og til Bergen, Beawram :) Hvor er du fra? Bodd lenge i Bergen?

Jeg er førstegangs jeg og, er 15 uker i morgen! TiIden flyr! :)

Jeg har vært heldig i forhold til symptomer, kun veldig trøtt (begynner å komme seg nå), ømme bryster og nå må jeg stå opp hver natt for å tisse:p du da?

Så det skulle være nattåpent på Lagunen imorra, vurderer om jeg skal ta meg en tur ned dit:) Alltid kjekt med ett nytt plagg el to:)
 
Velkommen hit og til Bergen, Beawram :) Hvor er du fra? Bodd lenge i Bergen?

Jeg er førstegangs jeg og, er 15 uker i morgen! TiIden flyr! :)

Jeg har vært heldig i forhold til symptomer, kun veldig trøtt (begynner å komme seg nå), ømme bryster og nå må jeg stå opp hver natt for å tisse:p du da?

Så det skulle være nattåpent på Lagunen imorra, vurderer om jeg skal ta meg en tur ned dit:) Alltid kjekt med ett nytt plagg el to:)
Takk for det Missy, har forsåvidt bodd her i snart 2 år nå :) Må innrømme at jeg har blitt forelsket i byen. Hehe, det er vel standard. ca. Det samme her, jeg kan sovne stående på jobb for tiden, blir gøy å få energien tilbake! Det er sant, man trenger aldri en unnskyldning til å kjøpe nye klær :) Hvor i Bergen bor du da? :)
 
Velkommen hit og til Bergen, Beawram :) Hvor er du fra? Bodd lenge i Bergen?

Jeg er førstegangs jeg og, er 15 uker i morgen! TiIden flyr! :)

Jeg har vært heldig i forhold til symptomer, kun veldig trøtt (begynner å komme seg nå), ømme bryster og nå må jeg stå opp hver natt for å tisse:p du da?

Så det skulle være nattåpent på Lagunen imorra, vurderer om jeg skal ta meg en tur ned dit:) Alltid kjekt med ett nytt plagg el to:)


eg og vil på nattåpent :-/ men skal på nattevakt :-( lucky me :p
 
Jeg bor i Fana. Du da?

Det var masse tilbud på Lagunen, var en sniktur etter jobb. Og jammen meg var det ikke mange folk der=O Var nesten umulig å finne parkeringsplass! Men det viktigste var at jeg fant 4 topper:) på tilbud! Jammen er jeg fornøyd:) Hurra!

Er ikke nattevakt tungt lilletrille? Håper du ikke har det for ofte:)
 
Jeg bor i Fana. Du da?

Det var masse tilbud på Lagunen, var en sniktur etter jobb. Og jammen meg var det ikke mange folk der=O Var nesten umulig å finne parkeringsplass! Men det viktigste var at jeg fant 4 topper:) på tilbud! Jammen er jeg fornøyd:) Hurra!

Er ikke nattevakt tungt lilletrille? Håper du ikke har det for ofte:)


Skal ha tre på rad denne Helgen.. Og tror det blir den siste.... Kjenner eg kvir meg :-/ gøøøøy med salg :) var på jobb i Fana i går ;)
 
Jeg bor i Fana. Du da?

Det var masse tilbud på Lagunen, var en sniktur etter jobb. Og jammen meg var det ikke mange folk der=O Var nesten umulig å finne parkeringsplass! Men det viktigste var at jeg fant 4 topper:) på tilbud! Jammen er jeg fornøyd:) Hurra!

Er ikke nattevakt tungt lilletrille? Håper du ikke har det for ofte:)
Jeg bor i Sandviken :) Kan tenke meg det var nok med folk ja, lagunen er jo gigantisk, klarte faktisk å rote meg bort de 2 første gangene jeg var der :p Så greit å handle på salg, sparer jo penger ved å kjøpe da :)
 
God morgen:)

Det er nett sånn jeg og tenker. Sparer penger når jeg handler på salg;) (selv om jeg kanskje da kjøper noe jeg ikke trenger=P)..

Planer for helgen da?

Kanskje vi skulle klart å lage oss en lukket gruppe bergensere?:)
 
God morgen:)

Det er nett sånn jeg og tenker. Sparer penger når jeg handler på salg;) (selv om jeg kanskje da kjøper noe jeg ikke trenger=P)..

Planer for helgen da?

Kanskje vi skulle klart å lage oss en lukket gruppe bergensere?:)
Hehe, ikke sant ;) Jeg er så heldig som har hatt jobbhelg. Men klarte å få inn litt shopping, merker at for hver nye sommer så mangler jeg klær av en merkelig grunn :p Superlykkelig idag, var på tidlig UL og fikk se krabaten for første gang. Så spesiell følelse! Hvordan har helgen din vært da?
 
Velkommen Bolli91:) Hvordan er formen?

Gratulerer med å se krabaten for første gang Bearam:) Så utrolig kjekt! Vil dere vite kjønn/fikk dere vite det?

Hatt en fantastisk helg, kan ikke gjøre noe annet enn å nyte det flotte været:) Håpe det holder seg, yr har vist så ulikt/skifter hele tiden!
 
Uff eg var på shopping til meg sjøl, (trenger nå mammabukser) og kom heim igjen med ei bukse til meg + lue, votter, sokker, bodyer og noen lette bukser til babyen. Hehe nøytralt da me ikkje veit om da blir gutt eller jente endå. Er så utrolig masse fint! No er det shopping etter hus som står på agendaen. Siden vme bare leier no. Blir fantastisk og få noke som er VÅRT! Noken andre her som har skeia heilt ut på klesshoppingen og ting så tidlig i svangerskapet? Hehe

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app
 
Velkommen Bolli91:) Hvordan er formen?

Gratulerer med å se krabaten for første gang Bearam:) Så utrolig kjekt! Vil dere vite kjønn/fikk dere vite det?

Hatt en fantastisk helg, kan ikke gjøre noe annet enn å nyte det flotte været:) Håpe det holder seg, yr har vist så ulikt/skifter hele tiden!
Ja, vil absolutt vite kjønn! Men det blir ikke før i uke 16/17, så fortsatt en hel halvannen måned å vente dessverre..Men måtte le godt da UL bilde ligner/minner om Rayman (PS1 spillet) :p Heldig, tror jeg må ta meg litt solarium for å få farge på kroppen. Men vet ikke om det er trygt for gravide? :-/
 
kjekt å skeie litt ut på shoppingen lilletrille:) Det gjør jeg titt og ofte, men enda ikke til babyen. Har bestemt meg å vente til etter ordinær ultralyd, og har hittil klart å holde meg:) Spennende med huskjøp da, hvor i Bergen tenker dere da?

Bearam: Den 1,5 mnd kommer til å gå kjempefort, jeg synes tiden flyr avgårde. Helt uvirkelig innimellom. Fikk du bilde du kunne du ta med deg hjem? Det er stas:) Vi fikk på minnepinne, var et der du tydelig så babyen:)

Farge på kroppen ja, det er ikke å forakte!:) Fant en artikkel fra babyverden om det, se link:http://www.babyverden.no/Gravid/Helse/Er-det-farlig/Sol-og--under-graviditeten/
 
Hehe eg er nok ikkke aleine om det, men no er det nok før vi veit kjønnet. Hehe blir kanskje åsane eller litt utenfor mot knarvik igjen. Det er der vi holder på og se vertfall. Veldig gøy! Men vi har jo ikkje supergod tid så må jo bare få ræven i gir. Hehe

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app
 
Velkommen Bolli91:) Hvordan er formen?

Gratulerer med å se krabaten for første gang Bearam:) Så utrolig kjekt! Vil dere vite kjønn/fikk dere vite det?

Hatt en fantastisk helg, kan ikke gjøre noe annet enn å nyte det flotte været:) Håpe det holder seg, yr har vist så ulikt/skifter hele tiden!


Takk for det! :):) formen er veldig bra egentlig..! Koser meg med magen som vokser og litt kribling som blir tydeligere og tydeligere! :D
Mange som er begynt å handle inn babyklær? Jeg klarer ikke å sette igang,,! Har ikke kjøpt noen ting enda, bare heklet noen baby-uggs, sokker og strikket en bukse.. Aner jo ikke hva jeg skal ha og til hvilken kvalitet.. Hehe..
 
Back
Topp