Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Førstegangs her ogsåJeg er ikke bergenser, men har flyttet til Bergen. Hadde vært kjekt å bli kjent med noen i samme situasjon, er førstegangsgravid i uke 11 nå![]()
Så koseligFørstegangs her ogsåuke 14+5 ! Termin i januar du då ?
Desember baby![]()
Takk for det Missy, har forsåvidt bodd her i snart 2 år nåVelkommen hit og til Bergen, BeawramHvor er du fra? Bodd lenge i Bergen?
Jeg er førstegangs jeg og, er 15 uker i morgen! TiIden flyr!
Jeg har vært heldig i forhold til symptomer, kun veldig trøtt (begynner å komme seg nå), ømme bryster og nå må jeg stå opp hver natt for å tissedu da?
Så det skulle være nattåpent på Lagunen imorra, vurderer om jeg skal ta meg en tur ned ditAlltid kjekt med ett nytt plagg el to
![]()
Velkommen hit og til Bergen, BeawramHvor er du fra? Bodd lenge i Bergen?
Jeg er førstegangs jeg og, er 15 uker i morgen! TiIden flyr!
Jeg har vært heldig i forhold til symptomer, kun veldig trøtt (begynner å komme seg nå), ømme bryster og nå må jeg stå opp hver natt for å tissedu da?
Så det skulle være nattåpent på Lagunen imorra, vurderer om jeg skal ta meg en tur ned ditAlltid kjekt med ett nytt plagg el to
![]()
Jeg bor i Fana. Du da?
Det var masse tilbud på Lagunen, var en sniktur etter jobb. Og jammen meg var det ikke mange folk der=O Var nesten umulig å finne parkeringsplass! Men det viktigste var at jeg fant 4 topperpå tilbud! Jammen er jeg fornøyd
Hurra!
Er ikke nattevakt tungt lilletrille? Håper du ikke har det for ofte![]()
Jeg bor i SandvikenJeg bor i Fana. Du da?
Det var masse tilbud på Lagunen, var en sniktur etter jobb. Og jammen meg var det ikke mange folk der=O Var nesten umulig å finne parkeringsplass! Men det viktigste var at jeg fant 4 topperpå tilbud! Jammen er jeg fornøyd
Hurra!
Er ikke nattevakt tungt lilletrille? Håper du ikke har det for ofte![]()
Hehe, ikke santGod morgen
Det er nett sånn jeg og tenker. Sparer penger når jeg handler på salg(selv om jeg kanskje da kjøper noe jeg ikke trenger=P)..
Planer for helgen da?
Kanskje vi skulle klart å lage oss en lukket gruppe bergensere?![]()
Ja, vil absolutt vite kjønn! Men det blir ikke før i uke 16/17, så fortsatt en hel halvannen måned å vente dessverre..Men måtte le godt da UL bilde ligner/minner om Rayman (PS1 spillet)Velkommen Bolli91Hvordan er formen?
Gratulerer med å se krabaten for første gang BearamSå utrolig kjekt! Vil dere vite kjønn/fikk dere vite det?
Hatt en fantastisk helg, kan ikke gjøre noe annet enn å nyte det flotte væretHåpe det holder seg, yr har vist så ulikt/skifter hele tiden!
Velkommen Bolli91Hvordan er formen?
Gratulerer med å se krabaten for første gang BearamSå utrolig kjekt! Vil dere vite kjønn/fikk dere vite det?
Hatt en fantastisk helg, kan ikke gjøre noe annet enn å nyte det flotte væretHåpe det holder seg, yr har vist så ulikt/skifter hele tiden!