Hvis du titter innom her så...

De deler seng, sprinkelseng ved siden av vår seng. Og deler vugge i stua. Litt trangt av og til, men går fint. :)
Syns det er så søtt med 2 små som ligger forsina kvarandre i vogge/seng :D går vel en stund til ;)
 
Sitter å pumper, banner inni meg fordi gubben ikke duger til en dritt så snart etter vi har lagt oss, får dårlig samvittighet fordi han har epilepsi og ikke burde stå opp, og kjenner det hadde vært vanvittig deilig å kunne slippe å pumpe akkurat idag... MEN, idag skal vi i bursdag og får pynte opp gutten vår litt :)


*surrer på telefonen*
 
Er de toegga eller enegga forresten?:)
Synes også det er søtt :) det er toeggede, en gutt og en jente. :) de ligger tilogmed sammen i vogna. Pluss storebroren på snart fem, han tror også at ene plassen er øremerket han :p
 
Sitter å pumper, banner inni meg fordi gubben ikke duger til en dritt så snart etter vi har lagt oss, får dårlig samvittighet fordi han har epilepsi og ikke burde stå opp, og kjenner det hadde vært vanvittig deilig å kunne slippe å pumpe akkurat idag... MEN, idag skal vi i bursdag og får pynte opp gutten vår litt :)


*surrer på telefonen*
Pumpe kan han jo ikke da :p men tror det er ett manne-gen det der å ikke duge til noe etter leggetid. ;) men gøy å ha en unnskyldning til å pynte litt ekstra da. :) bilde?
 
Fortsatt ingen her?
 
ImageUploadedByBV Forum1373115171.853302.jpgvi har vært på fotballplassen og spilt med storebrødrene.
 
Pumpe kan han jo ikke da :p men tror det er ett manne-gen det der å ikke duge til noe etter leggetid. ;) men gøy å ha en unnskyldning til å pynte litt ekstra da. :) bilde?

Nei, men jeg kan slutte med det ;-) men han har jo godt av melken min, så får holde ut litt til :p er et problem, så jeg har full forståelse, men noen netter føles det fryktelig urettferdig :p bilde av hvem? :p

*surrer på telefonen*
 
Nei, men jeg kan slutte med det ;-) men han har jo godt av melken min, så får holde ut litt til :p er et problem, så jeg har full forståelse, men noen netter føles det fryktelig urettferdig :p bilde av hvem? :p

*surrer på telefonen*
Bilde av pyntet lillegutt? :) all ære til deg som orker å pumpe.
 
Fler som har blitt brune/rosa/røde i finværet i dag eller?!:)

-=[herq]=-
 
Bilde av pyntet lillegutt? :) all ære til deg som orker å pumpe.

Skal ikke ha bilder av gullet på nett :p endte med å gulpe på seg og bæsje seg helt ut :p da vet man det har vært en god feiring :p

Jo takk :) all ære til de som klarer å amme ;-) skulle gjerne fått til det :p

*surrer på telefonen*
 
Her har jeg vert ute å malt på huset inni mellom hver amming og matlaging.....
Forstår ikke hvorfor vi har så stort hus......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Her har jeg vert ute å malt på huset inni mellom hver amming og matlaging.....
Forstår ikke hvorfor vi har så stort hus......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Wow! Jeg kvier meg bare for å begynne og male en liten utestue.. :p

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
 
Akkurat hivi en kake i ovnen, verste kaloribomba ever.. og krysser fingre for at den rekker å stekes ferdig før gullet skal ha mat igjen.. ;-)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
 
Wow! Jeg kvier meg bare for å begynne og male en liten utestue.. :p

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
Jeg og egentlig,men huset maler seg ikke av seg selv:-(
Mye igjen enda,men det skal bli deilig å bli ferdig og tenke at det er mangen mangen år til neste gang:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Akkurat hivi en kake i ovnen, verste kaloribomba ever.. og krysser fingre for at den rekker å stekes ferdig før gullet skal ha mat igjen.. ;-)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
Kake no så seint?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp