God Lørdaaag

Morn morn!
Vet du, jeg aner ikke hvordan natten har vært. Går tydeligvis og henter knøttet i søvne, for plutselig våkner jeg av at han ligger ved siden av meg og puppen er i friluft. :p

Vi sto i hvert fall opp klokka 7, da sto største og kauka at trappegrinda var ødelagt. (flott å stå og skru sammen ting før man får kaffen sin..:p)

Nå sitter vi og ser på tegnefilmer. Gubben måtte jobbe i dag, og gutta og jeg skal på butikken etter hvert.
Er fantastisk vær her i dag, så tenkte å få unna litt klesvask og tørke det ute. Må benytte sjansen, er jo stort sett regn her.;)


* æpp'n *

Hvordan går d med gutten din?
 
Du tuller? Skjønner han ikke hvorfor han blir ignorert?

* æpp'n *
Enten skjønner han ikke, eller så er han sta, eller han vet ikke hva han kan si for å gjøre det godt igjen. Nå har han tatt med eldste ut, så vi får se om han skjerper seg etterpå:p

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Uff, skjønner du ble sint og såret! Hadde jeg også blitt. Du skal se han tar til vettet;-) bet åssen det er å ikke ha selvtilliten på topp om dagen.. Trenger litt ekstra komplimenter da !ha en fin dag alle sammen:)
Ja, skulle ønsket han var med i et forum eller noe så han kunne fått litt hjelp og tips. Han har ho fått beskjed om å gjøre noe hyggelig for meg. Hjemmedate eller noe (ikke noe lettvint) ettersom vi har vært sammen i 4,5 år og de datene vi har hatt er det jeg som har planlagt. Spurte han for noen dager siden om han hadde noen planer. Joda, han skulle ta meg med på kino en gang det går noe bra. Ja for det er jo ikke lettvint?! Gaad. Vil jo at han skal legge litt tanke og kjærlighet bak. Kan ikke dere maile han noen tips?;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Niin no oikeilta oireilta kuulostaa ja se on hyvä et ootat kun se ei välttämät vielä näykään testissä,jos se prosessoi sitä nyt alkuun siellä [:)] 
Jo, takk, han er mye bedre nå med flutide! Han var tett i dag morges også, så måtte gi ventoline i tillegg, men i dag hjalp det. Må være noe som kickstarter det, og jeg tror det er pollen. (det slo ikke ut på annet enn midd i april, men har hørt at pollen må testes for utenom sesongen.) Han skal testes igjen i september, så får se da.

* æpp'n *
 
Det er fordi norsk, svensk og finsk forum ikke er delt enda. De blir det snart.

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Vi var på besøk hos noen venner igår, omkom hjem halv elleve, da la vi lille med en gang, og han sovnet( er litt skeptisk til å gå ut om kvelden for han pleier og være vanskelige å legge når vi kommer hjem) men det gikk så en drøm!! Å han sov til 7.15 idag:):) happpy happy!! Fkk han mat så sov han til 9:)
 
Vi var på besøk hos noen venner igår, omkom hjem halv elleve, da la vi lille med en gang, og han sovnet( er litt skeptisk til å gå ut om kvelden for han pleier og være vanskelige å legge når vi kommer hjem) men det gikk så en drøm!! Å han sov til 7.15 idag:):) happpy happy!! Fkk han mat så sov han til 9:)
Var dere så slitne at dere OMKOM? :p Åh, autocorrect! <3

Godt å høre at lille sov godt!

* æpp'n *
 
Jo, takk, han er mye bedre nå med flutide! Han var tett i dag morges også, så måtte gi ventoline i tillegg, men i dag hjalp det. Må være noe som kickstarter det, og jeg tror det er pollen. (det slo ikke ut på annet enn midd i april, men har hørt at pollen må testes for utenom sesongen.) Han skal testes igjen i september, så får se da.

* æpp'n *

Godt å høre:) Håper de finner ut av det!
 
Vi var på besøk hos noen venner igår, omkom hjem halv elleve, da la vi lille med en gang, og han sovnet( er litt skeptisk til å gå ut om kvelden for han pleier og være vanskelige å legge når vi kommer hjem) men det gikk så en drøm!! Å han sov til 7.15 idag:):) happpy happy!! Fkk han mat så sov han til 9:)

Hærlig, så godt når det går den veien:)
 
Hmmm.. MÅTTE bare vise han dette bildet: (tar bort i kveld).
Da sa han at jeg er flink og pen. Fortsetter silent treatment til han sier unnskyld:p
 
Knallbra, MTDC!!
Ser du, jeg hadde jo rett i at du er flott fortsatt.:)
Han kan ta seg ei svær bolle!

* æpp'n *
 
Knallbra, MTDC!!
Ser du, jeg hadde jo rett i at du er flott fortsatt.:)
Han kan ta seg ei svær bolle!

* æpp'n *
Din søting<3

Deilig å se at det gir resultater, altså. Var 95 kg som høygravid, 88 på første bildet (da begynte jeg slankingen) og 80,8 nå. Bare 14 kg igjen:p Fornøyd blir jeg ikke før magen slutter å henge utenfor buksa:p

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Back
Topp