God Lørdaaag

Mammatil2

Blir kjent med forumet
God morgen jenter!:)
Hvordan har natten vært? Her har vi vært litt våken, men hun sov heldigvis godt fra 4:)
Det regner kraftig nå, ser ut til at det skal det i helgen Får se hva vi finner på Må vel finne frem regnklær og kom seg litt ut, hoppe i søledammer:p :laughing002 Vi trenger vi oss en ny seng, så litt shopping er ikke å forakt:p

Til kvelds skal vi lage oss pizza, yummi:D

Ønsker dere alle finfin lørdag, kos dere masse både store og små❤
 
Her har jeg sovet elendig. Prøvde meg på en runde med mannen, men så greide han å si noe som var så turnoff at jeg bare snudde ryggen til han og sa god natt. Lå lenge og ventet på at han skulle si unnskyld eller prøve å rette opp det han hadde sagt, men etter en times tid sovnet han. Vet jeg vanligvis prater godt om han, men fy f... så lite antenner han har til tider! I dag blir det silent treatment til han har vett til å gjøre det godt igjen.

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Morn morn!
Vet du, jeg aner ikke hvordan natten har vært. Går tydeligvis og henter knøttet i søvne, for plutselig våkner jeg av at han ligger ved siden av meg og puppen er i friluft. :p

Vi sto i hvert fall opp klokka 7, da sto største og kauka at trappegrinda var ødelagt. (flott å stå og skru sammen ting før man får kaffen sin..:p)

Nå sitter vi og ser på tegnefilmer. Gubben måtte jobbe i dag, og gutta og jeg skal på butikken etter hvert.
Er fantastisk vær her i dag, så tenkte å få unna litt klesvask og tørke det ute. Må benytte sjansen, er jo stort sett regn her.;)


* æpp'n *
 
Her har jeg sovet elendig. Prøvde meg på en runde med mannen, men så greide han å si noe som var så turnoff at jeg bare snudde ryggen til han og sa god natt. Lå lenge og ventet på at han skulle si unnskyld eller prøve å rette opp det han hadde sagt, men etter en times tid sovnet han. Vet jeg vanligvis prater godt om han, men fy f... så lite antenner han har til tider! I dag blir det silent treatment til han har vett til å gjøre det godt igjen.

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Huff da! Jeg tror mannfolk klarer å skru av antennene når det passer dem. Håper han tar til vett og ber om unnskyldning.:)

* æpp'n *
 
Her har jeg sovet elendig. Prøvde meg på en runde med mannen, men så greide han å si noe som var så turnoff at jeg bare snudde ryggen til han og sa god natt. Lå lenge og ventet på at han skulle si unnskyld eller prøve å rette opp det han hadde sagt, men etter en times tid sovnet han. Vet jeg vanligvis prater godt om han, men fy f... så lite antenner han har til tider! I dag blir det silent treatment til han har vett til å gjøre det godt igjen.

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Man har lov til å være frustrert og dele det også! Håper han gjør opp for seg i dag:) Her må jeg si det rett ut visst han har sagt/ gjort noe som plager meg. For han klarer ikke koble det med humøret mitt:p
 
Hahaha herlige jenter :D dere er noen søte vesen!

I natt har jeg hatt overnattingsbesøk av en god venninne :) vi skravlet ut i de sene timer, helt til lillegull skulle ha første nattmat. Så sov vi godt, men klokken 4 våknet gull igjen og ville sove på mor/meg resten. Opp 6.45 :) i dag skal vi slappe av inne, leke og lese bok, og så skal vi hente supermann påflyplassen ikveld. Blir godt å få han hjem igjen, merkelig hvor fort jeg savner han nå når han er hjemme hver dag!
 
God morgen jenter!:)
Hvordan har natten vært? Her har vi vært litt våken, men hun sov heldigvis godt fra 4:)
Det regner kraftig nå, ser ut til at det skal det i helgen Får se hva vi finner på Må vel finne frem regnklær og kom seg litt ut, hoppe i søledammer:p :laughing002 Vi trenger vi oss en ny seng, så litt shopping er ikke å forakt:p

Til kvelds skal vi lage oss pizza, yummi:D

Ønsker dere alle finfin lørdag, kos dere masse både store og små❤

Skjønner ikke hvor punktumene tar veien innimellom:p
 
Man har lov til å være frustrert og dele det også! Håper han gjør opp for seg i dag:) Her må jeg si det rett ut visst han har sagt/ gjort noe som plager meg. For han klarer ikke koble det med humøret mitt:p
Jeg sa det faktisk rett ut i går og lot han fortsette litt så han kunne rette det opp igjen. Etter at han har vært stille en stund sa jeg: - Skal du ikke si noe fint? - Nei, du kommenterer bare det jeg sier. DA snudde jeg ryggen til.

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Oppklaring:

Jeg: hvorfor liker du meg?
Han: fordi du er fin.
Jeg: tror du trenger briller (fiske etter fine ord)
Han: OK, du VAR fin.
Jeg: Fy f.. for en turnoff.
Lang stillhet (vente på at han skal ro seg inn)
Jeg: skal du si noe fint, eller?
Han: nei, du kommenterer jo alt jeg sier..
Jeg: God natt!



Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Oppklaring:

Jeg: hvorfor liker du meg?
Han: fordi du er fin.
Jeg: tror du trenger briller (fiske etter fine ord)
Han: OK, du VAR fin.
Jeg: Fy f.. for en turnoff.
Lang stillhet (vente på at han skal ro seg inn)
Jeg: skal du si noe fint, eller?
Han: nei, du kommenterer jo alt jeg sier..
Jeg: God natt!



Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Fy skamme seg! Sånt sier man ikke!!
Han fortjener absolutt silent treatment i dag, ja!
 
Fy skamme seg! Sånt sier man ikke!!
Han fortjener absolutt silent treatment i dag, ja!
Nei, selvbildet er ikke på topp med 15 kilo ekstra på kroppen. Tydelig at han også mener det er fælt.

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Nei, selvbildet er ikke på topp med 15 kilo ekstra på kroppen. Tydelig at han også mener det er fælt.

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Jeg er helt sikker på at du er kjempe flott for det om, jeg. :)
Men jeg skjønner hva du mener, man føler seg ikke tipp topp med mer å drasse på enn man er vant med. Og da er det spesielt viktig at den man bor sammen med ikke sier slike fæle ting.
 
Jeg er helt sikker på at du er kjempe flott for det om, jeg. :)
Men jeg skjønner hva du mener, man føler seg ikke tipp topp med mer å drasse på enn man er vant med. Og da er det spesielt viktig at den man bor sammen med ikke sier slike fæle ting.
Du er skjønn, snupp<3

Exactly. Men som sagt så er han litt kort i de sosiale antennene sine til tider. Typ spiste så mye mat i går at da mamma kom og skulle spise hos oss var det bare en halv sleiv med lapskaus igjen til henne. Jeg blir så flau når han gjør sånt.

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Oppklaring:

Jeg: hvorfor liker du meg?
Han: fordi du er fin.
Jeg: tror du trenger briller (fiske etter fine ord)
Han: OK, du VAR fin.
Jeg: Fy f.. for en turnoff.
Lang stillhet (vente på at han skal ro seg inn)
Jeg: skal du si noe fint, eller?
Han: nei, du kommenterer jo alt jeg sier..
Jeg: God natt!



Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

uff, skjønner at det ikke ble en god natt. Vet ikke helt hva jeg skal si :oops: Vil bare gi deg en stor go klem :hug013
Tror du er flott, og det synes nok han å.❤
 
Oppklaring:

Jeg: hvorfor liker du meg?
Han: fordi du er fin.
Jeg: tror du trenger briller (fiske etter fine ord)
Han: OK, du VAR fin.
Jeg: Fy f.. for en turnoff.
Lang stillhet (vente på at han skal ro seg inn)
Jeg: skal du si noe fint, eller?
Han: nei, du kommenterer jo alt jeg sier..
Jeg: God natt!



Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
hadde blitt rimelig såra og sint jeg altså! Håper han tar til vett i dag! Sender deg en god klem!
 
uff, skjønner at det ikke ble en god natt. Vet ikke helt hva jeg skal si :oops: Vil bare gi deg en stor go klem :hug013
Tror du er flott, og det synes nok han å.❤
Takk<3

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
hadde blitt rimelig såra og sint jeg altså! Håper han tar til vett i dag! Sender deg en god klem!
Takk<3 Han har fått silent treatment i nesten tre timer nå. Har kun svart med mumling når det er noe jeg MÅ svare på. Fatter ikke hvorfor han må være så dust. Han må jo skjønne at når jeg for første gang ikke lar han slippe til etter vi har begynt så er jeg rimelig sint:p Gaad..

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Natta her har vært fin, lille var oppe og spiste en gang, men sovna fort igjen. Siden jeg sto opp med lille i går,tok fruen med seg lille opp etter at hun hadde spist så fikk jeg sove litt til :)

Her er det møkkavær i dag, så lille og jeg blir nok inne og koser oss når fruen drar på jobb :)
 
Takk<3 Han har fått silent treatment i nesten tre timer nå. Har kun svart med mumling når det er noe jeg MÅ svare på. Fatter ikke hvorfor han må være så dust. Han må jo skjønne at når jeg for første gang ikke lar han slippe til etter vi har begynt så er jeg rimelig sint:p Gaad..

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Du tuller? Skjønner han ikke hvorfor han blir ignorert?

* æpp'n *
 
Oppklaring:

Jeg: hvorfor liker du meg?
Han: fordi du er fin.
Jeg: tror du trenger briller (fiske etter fine ord)
Han: OK, du VAR fin.
Jeg: Fy f.. for en turnoff.
Lang stillhet (vente på at han skal ro seg inn)
Jeg: skal du si noe fint, eller?
Han: nei, du kommenterer jo alt jeg sier..
Jeg: God natt!



Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Uff, skjønner du ble sint og såret! Hadde jeg også blitt. Du skal se han tar til vettet;-) bet åssen det er å ikke ha selvtilliten på topp om dagen.. Trenger litt ekstra komplimenter da !ha en fin dag alle sammen:)
 
Back
Topp