God Lørdaaag

Jaa:) Sende blomster til meg!:):)

Men jeg advarer deg, har ikke fått blomster på en evighet så om jeg først får er det meget mulig jeg mistolker signaler og før du vet ordet av det er vi et par;-) hihi

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Hahaha! Du er nå søt :p

* æpp'n *
 
Jeg har enda til gode å treffe en mann som IKKE er treg.:p

* æpp'n *
Faren min er faktisk unntaket son bekrefter regelen, vet ikke om noen andre enn han:p

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Hva, finnes de? Jeg trodde det var en myte? :eek:
man lærer noe nytt hver dag.:p
* æpp'n *
Ja, det er utrolig! Men mamma er treig som en mann, så hun er gjerne unntaket for mødre;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Jeg har ALDRI fått blomster:p

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Skal sies at han har fått det inn med t-skje da: på bursdagen min sa jeg til han at "jeg vel ikke behøver å si at jeg ønsker meg blomster på dagen?". Svaret tolket jeg som et "seff får du blomster", mn det skjedde aldri. Tror ærlig talt at han glemte det av. Og jeg kommenterte skuffelsen. Så dette var kanskje en litt forsinket bursdagsblomst:)
 
Skal sies at han har fått det inn med t-skje da: på bursdagen min sa jeg til han at "jeg vel ikke behøver å si at jeg ønsker meg blomster på dagen?". Svaret tolket jeg som et "seff får du blomster", mn det skjedde aldri. Tror ærlig talt at han glemte det av. Og jeg kommenterte skuffelsen. Så dette var kanskje en litt forsinket bursdagsblomst:)
Mannfolk;-)
 
Back
Topp