Hvis du titter innom her så..........

Juni86

Glad i forumet
Så må du legge igjen en kommentar om du ikke var den siste som posta!

Genialt, her kan det bli snakk om litt av vært. Tok denne ideen fra April-forumet​
 
Hei der var du:) har ikke sett deg i dag, så var spent på hvordan det gikk med deg:)


LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
 
Får ikke sove :(
Ser ut på nydelig sommervær jeg ikke får nyte akkurat nå!:) det har å bli en stund :)
 
Vært en tur på do og henta en kanne med isvann. .. ( skikkelig spennende info :p )

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vært en tur på do og henta en kanne med isvann. .. ( skikkelig spennende info :p )

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Altså jeg var ikke på do å henta isvann... hehe kunne tolkes sånn. Trur kanskje jeg ska prøve å sove igjen ja... :oops:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hehehehe:D Får ikke såve mer. Skal stå opp å spise litt så får jeg prøve å legge meg litt igjen etterpå:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Amming! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg får heller ikke sove. Har en stk baby som bare vil henge i puppen. :)
 
Har akkuratt slått opp øynene og har bare lyst å sove mer...:/
 
Lurer på om min treåring er våken.. Jeg snek meg opp i andre etasje i natt, så sambo og gutten er nede alene, mwn er jeg som skal stå opp med han:p storeaøster er hos farmora:)
 
Så må du legge igjen en kommentar om du ikke var den siste som posta!​
Genialt, her kan det bli snakk om litt av vært. Tok denne ideen fra April-forumet​

Håpte jeg IKKE skulle være her i dag... Vil ligge på sykehuset å føde... Blærk!
 
Ooog amming.. :p snart på tur til byen for å prøvekjøre ny bil :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Amming igjen her også. Har faktisk fått sovet en god time imellom.
 
Er tilbake i senga.. Sambo og guttungen koser seg med barnetv:)
 
Skal stå opp nå :)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum
 
Har hatt en alt annet enn god natt. Sovet 10-20 min av gangen og hatt disse ribbeinspressende kynnerene. Heldigvis sto mannen opp med junior. Får vel stå opp nå og satse på at alle småminuttene med søvn har gjort litt for energien i alle fall.
 
Back
Topp