Vi som temper.

Jeg har mitt under puta, så varmer jeg den delen som skal i munnen i hånda før jeg tar tempen :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Og denne. 1369542744332.jpg
 
Fikk lagt inn aksjer etter mye om og men i går. Så i dag håper jeg mini trenger en liten lur på dagtid, så vi får lagt inn enda ett. Tror el lar vente på seg denne pp. Men denne gangen skal det gå.
 
Forresten så er appen like klikk enda. Selvom jeg bruker en annen tlf om dagen.
Den tok plutselig bort gårsdagens måling, så jeg måtte da anta hva tempen var. Måte på til rot og surr med appen . Så nå bruker jeg kun den på nett. Slitsomt.
 
Min app funker utmerket.

Det hender den ikke viser hva tempen var i går, men da går jeg bare tilbake til kalenderen, så er der likevel, og da er det greit.
 
Har vært bortreist med jobben i natt, har fått sove en time nå og da. Hvordan blir det med temping? Jeg målte nå til 36.38 og skal legge meg nå. Hvis jeg sover i 3-4 timer sammenhengende, kan jeg registrere da? Natta :p
 
Min app funker utmerket.

Det hender den ikke viser hva tempen var i går, men da går jeg bare tilbake til kalenderen, så er der likevel, og da er det greit.
Så merkelig. For her så fjerner den målinger og ting jeg legger til av symptomer osv. Men funker å bruke den på nettet da.

Sent from my Optimus 2X using BV Forum mobile app
 
Hurra for Sara :D :D :D Jeg kommer etter deg, jeg bare vet det!! *håpehåpe*
 

Gratulerer her også Sara! Kommer til å savne tempetråden!

Her har vi gitt f i prøvingen denne pp.. Noe som er svært synlig på grafen også. Jeg går på do etter hvert samleie, og vi har kun sex når vi føler for det. Kanskje det er det som skal til, men jeg tviler.. Føler det kommer en pp16 også.. Men tiden får vise!

Uansett, kos deg masse med graviditeten og nyt det! Tenk du er gravid! :D
 
Jeg kommer til å savne dere også, og titter nok innom grafene deres av og til, men har ikke kapasitet til å følge opp denne med å oppdatere første innlegg ofte, så kanskje noen lager en ny?
 
Ja,må det. Kan starte en ny en da.

Sent from my Optimus 2X using BV Forum mobile app
Jeg er helt grønn på det punktet. Men kanskje lurt av den som lager, og få link til denne tråden, for her står masse nyttig info.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Jeg er helt grønn på det punktet. Men kanskje lurt av den som lager, og få link til denne tråden, for her står masse nyttig info.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Smart. Kan lage en ny tråd jeg. :)

Sent from my Optimus 2X using BV Forum mobile app
 
Når sekret tørker så skal jo el være over. hadde siste dag med el slim på lørdag. søndag var det vel ganske tørt, og ikke vært tegn på noe i dag heller. men ff er jo ikke enig med el, for om jeg leker litt med tempen i de neste dagene så mener den at eggløsning er i dag...
eggløsning uten el slim? da er det isåfall første gang det skjer. det er ikke elslim eller vått, sånn som det pleier å være :p
Får legge inn aksjer i dag og da sånn i tilfelle det er i dag.

Har forressten laget en ny tempe tråd for de som vil være med videre :)
 
Når sekret tørker så skal jo el være over. hadde siste dag med el slim på lørdag. søndag var det vel ganske tørt, og ikke vært tegn på noe i dag heller. men ff er jo ikke enig med el, for om jeg leker litt med tempen i de neste dagene så mener den at eggløsning er i dag...
eggløsning uten el slim? da er det isåfall første gang det skjer. det er ikke elslim eller vått, sånn som det pleier å være :p
Får legge inn aksjer i dag og da sånn i tilfelle det er i dag.

Har forressten laget en ny tempe tråd for de som vil være med videre :)
Jeg stoler ganske mye på de tegnene kroppen gir. Stoler ikke 100% på målingene. Dvs termometer. Selv om kroppen tuller den også. ...

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Back
Topp