God søndagsmorgen!!

Hun strevde hardt med å komme seg opp for å se i bagdelen, så da innså jeg at slaget var tapt:)
Mannen er veldig fornøyd nå, han har ønsket dette lenge hehe.
Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker sportsdelen til vogna vår eller ikke :o
Mannen bare himlet med øynene da han tolket det som en grunn for meg til å kjøpe ny vogn :p
Men Lillebror digget den hvertfall!

Ja, jeg også:) Hun koser seg veldig når hun endelig fikk komme seg opp og se:)
Ja, det var stas på Hunderfossen i dag hvertfall. Han hadde aldri godtatt å ligge i bagen i dag, for å si det slik :p

Ja, det var stas på Hunderfossen i dag hvertfall. Han hadde aldri godtatt å ligge i bagen i dag, for å si det slik :p

Hehe:-) Bra dere har koset dere:-)

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker sportsdelen til vogna vår eller ikke :eek:
Mannen bare himlet med øynene da han tolket det som en grunn for meg til å kjøpe ny vogn :p

Jeg har ikke fått testet det skikkelig enda, men jeg synes det er litt rart i forhold til trekket som skal over og sånn.

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker sportsdelen til vogna vår eller ikke :eek:

mannfolk altså! o_O :P ;)

Jeg har ikke fått testet det skikkelig enda, men jeg synes det er litt rart i forhold til trekket som skal over og sånn.

samme her! blir ikke komfortabel med fotposen o_O Ender ofte med å ikke bruke den mens hun sitter fordi den mest blir i veien for henne :confused:

Nesten en brødskive og en kvart banan spiste Lillebror til kvelds! Og masse pupp etter en lang, fin dag ute i varmen!
Jeg har et håp om at han sover til 3 isteden for 2 før han vil ha pupp, så kanskje han sover til 6 i morgen isteden for 5 :p

så flott da :D Krysser fingrene for dere ;)
Hermine vil ikke spise om dagen o_O Idag har hun ikke spist grilla laks med ovnsbakte poteter, erter og gulrot til middag :P Ikke ville hun mates og ikke spise selv, og ikke ville hun ha mme etterpå :confused: MEN hun spiste en bit honningmelon til dessert :)
Til kvelds tok hun heldigvis en stor porsjon grøt med en hel Ella's iblandet, OG ei flaske melk :rolleyes: Den ungen lever på frokost og kvelds om dagen ;)

AAAAH! Nå har jeg sunket ned i sofaen med potetgull og Farris bris med bringebær OG de siste episodene av Grey's :D
Mannen er dratt til en kompis, og jeg overser alt rot til fordel for litt egentid ;) Tok en evighet å legge Hermine for hun duppa 10min i bilen på tur hjem fra svigers kl 18.30 o_O OG hun bæsja 20min etter at hun var lagt så måtte begynne helt på nytt igjen! :eek: Jaja, heller på kvelden eller på natta! :P

Nesten en brødskive og en kvart banan spiste Lillebror til kvelds! Og masse pupp etter en lang, fin dag ute i varmen!
Jeg har et håp om at han sover til 3 isteden for 2 før han vil ha pupp, så kanskje han sover til 6 i morgen isteden for 5 :p

Åh det hadde jo vært bra! :D håper det da.. så kansje døgnrytmen endrer seg litt ;)

AAAAH! Nå har jeg sunket ned i sofaen med potetgull og Farris bris med bringebær OG de siste episodene av Grey's :D
Mannen er dratt til en kompis, og jeg overser alt rot til fordel for litt egentid ;) Tok en evighet å legge Hermine for hun duppa 10min i bilen på tur hjem fra svigers kl 18.30 o_O OG hun bæsja 20min etter at hun var lagt så måtte begynne helt på nytt igjen! :eek: Jaja, heller på kvelden eller på natta! :p

Så synd hun ikke vil spise mer om dagen, men har selv fått beskjed med Emira at barn har vokse-perioder, og de tidene det står mer stille, så er det mange som nesten ikke spiser noe.. så får vel bare trøste seg med at dem spiser når dem er sulten :P

Deeeeilig da med litt kos i sofaen med noe godt å tygge på :P typisk at de skal bæsje på tider dem helst ikke skulle gjort det :P haha.. Liana holder ofte på sånn rett før vi skal til helsestasjon osv, så kommer alltid forseint :P

Så synd hun ikke vil spise mer om dagen, men har selv fått beskjed med Emira at barn har vokse-perioder, og de tidene det står mer stille, så er det mange som nesten ikke spiser noe.. så får vel bare trøste seg med at dem spiser når dem er sulten :p

Deeeeilig da med litt kos i sofaen med noe godt å tygge på :p typisk at de skal bæsje på tider dem helst ikke skulle gjort det :p haha.. Liana holder ofte på sånn rett før vi skal til helsestasjon osv, så kommer alltid forseint :p

ingenting som er mer frustrerende enn å høre "HHHNNNGH" i det øyeblikket ungen er påkledt 3 lag med klær OG spent fast i bilstolen o_O ;) :P

Ja, hun har jo hatt flere slike perioder tidligere, og da har jeg styrt bare verre for å få i henne mat likevel...nå orker jeg ikke :P Hun får spise når hun blir sulten tenker jeg, og det er tydeligvis morra, natt og kveld ;)

ingenting som er mer frustrerende enn å høre "HHHNNNGH" i det øyeblikket ungen er påkledt 3 lag med klær OG spent fast i bilstolen o_O ;) :p

Ja, hun har jo hatt flere slike perioder tidligere, og da har jeg styrt bare verre for å få i henne mat likevel...nå orker jeg ikke :p Hun får spise når hun blir sulten tenker jeg, og det er tydeligvis morra, natt og kveld ;)

Nei det er såå kjedelig når man hører den lyden, hvertfall når det skjer i tider som det der :P

nei like greit å ikke stresse så mye med det, man blir bare opprørt.. Har hatt en del sånne perioder med Emira, men det har vært når hun har vært fra 2år da.. og har myyye av disse tidene nå :( men så plutselig spiser hun kjempe bra igjen :D nesten så jeg liker tiden rett etter hun har vært syk, for da spiser hun masse :P haha

så flott da :D Krysser fingrene for dere ;)
Hermine vil ikke spise om dagen o_O Idag har hun ikke spist grilla laks med ovnsbakte poteter, erter og gulrot til middag :p Ikke ville hun mates og ikke spise selv, og ikke ville hun ha mme etterpå :confused: MEN hun spiste en bit honningmelon til dessert :)
Til kvelds tok hun heldigvis en stor porsjon grøt med en hel Ella's iblandet, OG ei flaske melk :rolleyes: Den ungen lever på frokost og kvelds om dagen ;)

Jeg vurderer å lage harvegrøt, men med havrekli istedenfor. Hun HATER Holle sin grøt, nekter plent å spise, enda jeg har lurt i masse godt. Hvis man lager den på mme og tilsetter olje burde den jo være ernæringsmessig riktig.

ingenting som er mer frustrerende enn å høre "HHHNNNGH" i det øyeblikket ungen er påkledt 3 lag med klær OG spent fast i bilstolen o_O ;) :P

Ja, hun har jo hatt flere slike perioder tidligere, og da har jeg styrt bare verre for å få i henne mat likevel...nå orker jeg ikke :P Hun får spise når hun blir sulten tenker jeg, og det er tydeligvis morra, natt og kveld ;)

Ja du vet jo fra før at hun tar igjen den tapte maten etterhvert :-)

Men ikke når det er vasket og varmebehandlet vel?
Vet ikke om det rekker å vaske de, men jeg spiste iallfall råe grønnsaker som gravid uten å overhode tenke over at der potensielt kunne være skadelig:confused:;)

*Surfer mobilt*

Vet ikke om det rekker å vaske de, men jeg spiste iallfall råe grønnsaker som gravid uten å overhode tenke over at der potensielt kunne være skadelig:confused:;)

*Surfer mobilt*
JO men det er jo jorda som kan inneholde smitte, ikke grønnsaken i seg selv.
Det er veldig viktig å vaske grønnsaker og salat godt når man er gravid!

Back
Topp