Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det stemmer ikke helt da. Om man spiser noe med toxoplasmose eller listeria i, så kan dessverre en bit være for mye. Da hjelper det lite at man spiser "med måte"...Seriøst?!at folk skal være så fordomsfulle.. går jo helt fint sånn en gang i blandt da.. og sikkert oftere enn det å
best å holde seg her ja
*sender fra mobil*
Så finLiana har kosa seg på verandaen til bestemor idagfør pappa hentet hun så hun fikk spise og sove hjemme
jeg og Emira ble igjen
Vis vedlegget 16359Vis vedlegget 16360Vis vedlegget 16361
*sender fra mobil*
Akkurat det stemmer ikke helt da. Om man spiser noe med toxoplasmose eller listeria i, så kan dessverre en bit være for mye. Da hjelper det lite at man spiser "med måte"...
Ja, virker ikke alltid som om at folk tenker over at på andre siden av forumet sitter det reelle mennesker å tar imot kommentarene de skriverJeg spiste salami til lunsj en gang helt i starten av svangerskapet, men visste ikke at det kunne være skadelig.
Man kan få så hatten passer på generelt forumet ja, synes man kan prøve å være hyggelig med hverandre selv om man er uenig. Man får passe på seg selv tenker jeg![]()
Men når det kommer til toxoplasmose så kan man like gjerne få det av potet eller andre rotfrukter, da smitten kan ligge i jorda!Akkurat det stemmer ikke helt da. Om man spiser noe med toxoplasmose eller listeria i, så kan dessverre en bit være for mye. Da hjelper det lite at man spiser "med måte"...
Hun har så nydelige øyneLiana har kosa seg på verandaen til bestemor idagfør pappa hentet hun så hun fikk spise og sove hjemme
jeg og Emira ble igjen
*sender fra mobil*
Men ikke når det er vasket og varmebehandlet vel?Men når det kommer til toxoplasmose så kan man like gjerne få det av potet eller andre rotfrukter, da smitten kan ligge i jorda!MEN det er også en smitte som omtrent ikke forekommer i Norge
*Surfer mobilt*
Hun har så nydelige øyne
*Surfer mobilt*
Ja, jeg likte det heller ikke i startenVi har skiftet til sportsdelen på vogna i dag, det var litt uvant synes jeg.
Nasse sov godt uansett heldigvis![]()
Jøsses, ser jo ut som et postkortVi har vært ut på tur! Strålende sol, men sterk vestavind som ikke varmer.. Fine omgivelser i det minste.
Vis vedlegget 16349
Tenkte jeg skulle begynne å produsere postkort nemlig..Jøsses, ser jo ut som et postkort
*Surfer mobilt*
HeheTenkte jeg skulle begynne å produsere postkort nemlig..![]()
![]()
Ja, virker ikke alltid som om at folk tenker over at på andre siden av forumet sitter det reelle mennesker å tar imot kommentarene de skriver
*Surfer mobilt*
Ja, jeg likte det heller ikke i startenmen hun sitter mye bedre i den
*Surfer mobilt*
Liana har kosa seg på verandaen til bestemor idagfør pappa hentet hun så hun fikk spise og sove hjemme
jeg og Emira ble igjen
*sender fra mobil*
Lillebror sitter også kjempeflott i sportsdelen! =)
Jeg tviholdt jo på bagen, men så når han byttet at det var på tide![]()