God søndagsmorgen!!

Liana har kosa seg på verandaen til bestemor idag :) før pappa hentet hun så hun fikk spise og sove hjemme :) jeg og Emira ble igjen :P

1369580229137.jpg1369580239454.jpg1369580249665.jpg

*sender fra mobil*

Seriøst?! :eek::mad: at folk skal være så fordomsfulle.. går jo helt fint sånn en gang i blandt da.. og sikkert oftere enn det å ;) best å holde seg her ja :);)

*sender fra mobil*
Akkurat det stemmer ikke helt da. Om man spiser noe med toxoplasmose eller listeria i, så kan dessverre en bit være for mye. Da hjelper det lite at man spiser "med måte"...

Akkurat det stemmer ikke helt da. Om man spiser noe med toxoplasmose eller listeria i, så kan dessverre en bit være for mye. Da hjelper det lite at man spiser "med måte"...

Ja det er jeg klar over.. liker ikke spekemat og lignende jeg så trengte ikke "passe på" akkurat det :p holdt meg unna salami, for det er vel det eneste jeg liker av sånn mat :P men jeg spiste det i begynnelsen av denne graviditeten.. men det var før jeg hadde tattt test..og venta vel med å ta den å, fordi jeg trudde ikke på at jeg var gravid.. hehe.. men med tanke på flere andre ting man ikke skal spise/drikke, så kommer det mer ann på mengde og hvor ofte?

*sender fra mobil*

Jeg spiste salami til lunsj en gang helt i starten av svangerskapet, men visste ikke at det kunne være skadelig.
Man kan få så hatten passer på generelt forumet ja, synes man kan prøve å være hyggelig med hverandre selv om man er uenig. Man får passe på seg selv tenker jeg:-)
Ja, virker ikke alltid som om at folk tenker over at på andre siden av forumet sitter det reelle mennesker å tar imot kommentarene de skriver:confused:;):p

*Surfer mobilt*

Men når det kommer til toxoplasmose så kan man like gjerne få det av potet eller andre rotfrukter, da smitten kan ligge i jorda! :confused: MEN det er også en smitte som omtrent ikke forekommer i Norge;)

*Surfer mobilt*

Men når det kommer til toxoplasmose så kan man like gjerne få det av potet eller andre rotfrukter, da smitten kan ligge i jorda! :confused: MEN det er også en smitte som omtrent ikke forekommer i Norge;)

*Surfer mobilt*
Men ikke når det er vasket og varmebehandlet vel?

Vi har skiftet til sportsdelen på vogna i dag, det var litt uvant synes jeg.
Nasse sov godt uansett heldigvis:-)
Ja, jeg likte det heller ikke i starten:confused: men hun sitter mye bedre i den;)

*Surfer mobilt*

Lillebror sitter også kjempeflott i sportsdelen! =)
Jeg tviholdt jo på bagen, men så når han byttet at det var på tide :D

Nesten en brødskive og en kvart banan spiste Lillebror til kvelds! Og masse pupp etter en lang, fin dag ute i varmen!
Jeg har et håp om at han sover til 3 isteden for 2 før han vil ha pupp, så kanskje han sover til 6 i morgen isteden for 5 :-p

Ja, virker ikke alltid som om at folk tenker over at på andre siden av forumet sitter det reelle mennesker å tar imot kommentarene de skriver:confused:;):p

*Surfer mobilt*

Nei, det er ikke alle som er beriket med folkskikk:-)

Ja, jeg likte det heller ikke i starten:confused: men hun sitter mye bedre i den;)

*Surfer mobilt*

Hun strevde hardt med å komme seg opp for å se i bagdelen, så da innså jeg at slaget var tapt:-)
Mannen er veldig fornøyd nå, han har ønsket dette lenge hehe.

Lillebror sitter også kjempeflott i sportsdelen! =)
Jeg tviholdt jo på bagen, men så når han byttet at det var på tide :D

Ja, jeg også:-) Hun koser seg veldig når hun endelig fikk komme seg opp og se:-)

Back
Topp