Herlig her nå. En litt skyer, så jeg tar av og på han bukse hele tidenåååå, så deilig han har det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig her nå. En litt skyer, så jeg tar av og på han bukse hele tidenåååå, så deilig han har det![]()
Send litt brød til meg dahaha.. Kan tenke meg snuppa var stolt når hun klarte å reise seg opp i senga
![]()
Herlig her nå. En litt skyer, så jeg tar av og på han bukse hele tiden![]()
Blei kalt egoistisk, dum og naiv alt på en gang
Enig med du! Jeg er oppvokst med hjemmelaga mat og syns det er viktig å ta med seg videre.. Huska jeg var SÅ missunnelig på medelevene mine på barneskolen som fikk lyst kjøpebrød med nugatti på, mens jeg måtte spise hjemmelaget brød med skinke og ost. Haha! Stakkars meg ja.Det kom for en dag at loff med nugatti ikke var noe særlig likevel.
![]()
djezes altså! Hver gang jeg har lagt en kommentar igjen på "Generelt" kommer jeg på hvorfor jeg aldri orker å være der inne, og heller er her hvor det bare er trivelige folk!![]()
Var så "dum" å innrømme at jeg tillot meg å spise salami, røykalaks og brie en gang innimellom da jeg var gravid...like før man ble meldt til barnevernet virker det som
![]()
![]()
Best å holde seg her inne tydeligvis!![]()
![]()
Hehe..mange som har sterke meninger der inne ;-p jeg spiste røykelaks hele graviditeten og ante ikke at man skulle unngå det. Mårpølse spiste jeg lenge uten å tenke meg om, og jammen tok jeg ikke en cigar og litt alkohol nyttårsaften også. Jeg fikk positiv test uka før jul, men var på ultralyd1.juledag pga smerter i magen og de sa at jeg ikke var gravid. Så da tenkte jeg at jammen skal jeg kose meglitt dumt kanskje, men jenta var frisk og velskapt
Jeg tror de matvarene man ikke skal spise er for å forsikre seg om at ingen blir syke. I realiteten er det veldig sjelden folk får listeria av slik mat akkurat når man er gravid.
Jeg er nok delvis enig med de som måtte ha skrevet det til deg, men det et da vitterlig stor forskjell på hvordan man uttaler seg til andre mennesker :-o
Personlig ville jeg aldri tatt sjansen da EN bit kan være nok og jeg ville aldri hatt det på samvittigheten i ettertid om det mot formodning skulle skjedd noe...
Ja stor forskjell.men så er det jo forskjell på hva man PERSONLIG ville gjort, og hva man synser om andres valg også!
Jeg mener, jordmor sa til og med at sannsynligheten for smitte via norskprodusert salami var ekstremt lav, så jeg tok det med knusende ro![]()
...og de fleste jeg snakket med som ikke bruker BV ante ikke at salami og trønderfår ikke "kunne" spises!![]()
djezes altså! Hver gang jeg har lagt en kommentar igjen på "Generelt" kommer jeg på hvorfor jeg aldri orker å være der inne, og heller er her hvor det bare er trivelige folk!![]()
Var så "dum" å innrømme at jeg tillot meg å spise salami, røykalaks og brie en gang innimellom da jeg var gravid...like før man ble meldt til barnevernet virker det som
![]()
![]()
Ja det er klartJeg spiste salami til lunsj en gang helt i starten av svangerskapet, men visste ikke at det kunne være skadelig.
Man kan få så hatten passer på generelt forumet ja, synes man kan prøve å være hyggelig med hverandre selv om man er uenig. Man får passe på seg selv tenker jeg![]()
Ja det er klart
Vi er jo uenige her inne også nå og da, men klarer vel å være siviliserte likevel?
Håper jeg!
haha, da må du betale portoen for det ble himla tungtMen veldig godt da! Med hirse og gulrot i
![]()
![]()
![]()
![]()
ja det er jo akkurat det som er! Man frarådes å spise diverse fordi man i sjeldne tilfeller kan bli svært syk, og det kan potensielt skade fosteret. Jeg var jo forsiktig, men skeia ut innimellom.![]()
Hehe, jeg testa negativt julaften så drakk vin og spiste alt mulig fram til 3.juledag...måtte da teste på nytt siden ingen mens kom, og jammen meg var den ikke positivMen hun er nå frisk og rask likevel!
![]()