Så gøy![]()
Javisst! Har holdt på i to år nå, og begynner å få endel spennende garn i lageret mitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy![]()
Javisst! Har holdt på i to år nå, og begynner å få endel spennende garn i lageret mitt![]()
Dette høres spennende ut. Fortell?![]()
Ååå, det høres jo helt genialt utJa..
Er med i en gruppe på Ravelry.com som heter "Sock Yarn round robin", der settes det månedlig sammen grupper på 6-10 personer. Den som ønsker å starte pakken får en adresseliste fra moderatorene i gruppen (jeg er en av dem) og setter sammen en pakke med garn til 4 par sokker (tynt sokkegarn) og litt annet småstasj som maskemarkører, kool aid o.l.
Pakken vandrer fra den ene til den andre på listen, man tar ut det man vil beholde og erstatter det med tilsvarende (100 gr garn=100 gr garn) og ender tilslutt opp hos den som startet boksen.
Veldig gøy og man blir kjent med folk man ellers ikke ville blitt kjent med, blant annet har jeg truffet en godt voksen dame som plutselig tok mot til seg og spurte meg om jeg kjente en person her i norge (hun bor i usa), måtte bekrefte at det gjorde jeg, han er min bestefar, og eh vel, hun var hans elskerinne de gangene han ble kurset på pentagon![]()
Oooj... Det er spesielt bodilmor![]()
Bø....
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Overskya, men grei temperatur.der oppe??
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Her regner det nåjeg trenger sola jeg
Jeg ser på den og poffKunne virkelig trengt litt mer sol jeg også, trenger å få litt farge..
Hæ? Brukte du faktisk støvsugeren eller er jeg helt på villspor nå??
Hvordan gjorde du det? Så det ikke for meg.Ja brukte støvsugeren. Skal bestille babyvac over nettet da så kan jeg koble den til støvsugeren i stedet
Hmm, må vel anskaffe nytt solpudder eller noe slikt etter at jentene brukte opp ALL foundaisjonen (brunkremen) min på mandagen
Hvordan fikk de tak i det da?