Skravletråd

Tror dere ikke jeg har fått i meg burger, pølser og spagettie i dag :O blir kvalm av å tenke på det!
 
Fader, duftlys er ikke min greie om dagen, var innom ei i noen timer, og hun tente 2 stk i stua! har en hodepine som ikke ligner grisen! aldri reagert på det før!
 
Herregud, jeg har fått så smerter i korsryggen, hoftene og bekkenet at jeg tror jeg bare skal legge meg ned og dø. Så himla vondt! -.-
 
idag er en helt ok dag. Legen er en dritt som aldri har tid til pasienter... jeg ringte for å få time og da spurte dem hva det gjaldt, så sa jeg graviditet + halsbetennelse.

Han hadde bare tid til å sjekke meg i munn 2 sek, se meg i øra 2 sek og ta crp 2 sek. Dette betalte man 227 kr for.
Han sa at nei det andre er mer omfattende tema, så det har jeg ikke tid til nå..

Det første jeg tenkte var: Kunne dere ikke si det da, for da hadde jeg ikke giddi å kommet. halsen går alltids over... *sparke legen i ræva* :p

Spurte også om graviditetet fordi jeg ville sjekke for langt jeg er på vei sånn ordentlig, da jeg ble litt usikker. Da svarte han bare frekt tilbake.


Så iløpet av den lille tiden på 5 min fikk jeg ikke svar på noe av det jeg lurte på...
 
Fysj, det hørtes ut som en skikkelig kjip lege!!
 
Fader, duftlys er ikke min greie om dagen, var innom ei i noen timer, og hun tente 2 stk i stua! har en hodepine som ikke ligner grisen! aldri reagert på det før!


Kjenner til det samme har dufte glass med pinner oppi, har fjernet det vekk usj
 
Er på utrolig trøtt :sleep011 kjenner det verker i hele kroppen, føler meg rett og slett syk, men det er bare trøttheten.
Kan ikke huske at det var så gale med første mann.

Og den sulten, 30 minutter etter mat er jeg sulten igjen (ser dere har skrevet en del om det allerede, men jeg ville klage litt jeg og :p )

Hva spiser dere som sånn snacks innimellom måltidene?
 
Er på utrolig trøtt :sleep011 kjenner det verker i hele kroppen, føler meg rett og slett syk, men det er bare trøttheten.
Kan ikke huske at det var så gale med første mann.

Og den sulten, 30 minutter etter mat er jeg sulten igjen (ser dere har skrevet en del om det allerede, men jeg ville klage litt jeg og :p )

Hva spiser dere som sånn snacks innimellom måltidene?
Trøtt her også :( Og kjenner veldig igjen det med sulten :p Jeg prøver å spise litt frukt eller noe i mellom måltidene.
 
Her var det lite skravling :p Trodde det var flere her enn meg som var skravlesjuke... ;)
Hehehe.. ikke bare bare å få sånne higer etter noe :p Har heldigvis ikke fått noe merkbart ennå, men jeg merker at kaffe smaker ikke så godt lenger :smiley-angry017 og det er nesten KRISE!!! Elsker jo kaffe :blackeye men er vel greit å kutte ut kaffen uansett
 
Ja, altså, et yrke der jeg har særdeles høy risiko for fysisk nærkontakt, dvs slag mot magen ;) Så det er relativt sannsynlig at sjefen min vil omplassere meg eller sykemelde meg når jeg forteller at jeg er gravid :)
Hva jobber du med? Og når har du tenkt å fortelle sjefen din at du venter barn? Lurer fælt når jeg skal fortelle det selv
 
I dag har jeg kjent på kvalmen, men så lenge jeg spiser så går dét over,sliten i dag . Prøve meg på en tili kveld:)
Heheh.. sånn er det her og :p spiser også går kvalmen over for en liten stund og VIPS så er den tilbake :p
Ikke rart man legger på seg under graviditet hvis det skal være sånn :) Må jo småspise hele tiden for å slippe kvalmen da jo!! xsmile9
 
Hva jobber du med? Og når har du tenkt å fortelle sjefen din at du venter barn? Lurer fælt når jeg skal fortelle det selv

Jeg jobber på sikkerhetspsykiatrisk avdeling. Ga beskjed om behov for tilrettelegging allerede i uke 5, men det kunne de ikke, så da ble det permisjon fra 5+1...


Termin 08.12.13
 
Er på utrolig trøtt :sleep011 kjenner det verker i hele kroppen, føler meg rett og slett syk, men det er bare trøttheten.
Kan ikke huske at det var så gale med første mann.

Og den sulten, 30 minutter etter mat er jeg sulten igjen (ser dere har skrevet en del om det allerede, men jeg ville klage litt jeg og :p )

Hva spiser dere som sånn snacks innimellom måltidene?
Samme for meg! Jeg kan ikke huske dette med forrige graviditet. Da var eg kvalm uansett og måtte ikke spise hele tiden. Nå føler jeg meg sulten konstant!
Og den trettheten! Jeg er så trøtt. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare og jobbe en uke nå (er jo for så vidt en fridag på onsdag).
Jeg er allergisk mot frukt så jeg kan dessverre ikke spise det. Prøver å bare ta meg en brødskive med noe snacks på. En osteskive eller agurk. Kjedelig, men hjelper litt...
 
Back
Topp