Skravletråd

kattungen

Glad i forumet
Hei damer!

Tenkte vi kunne ha en egen skravletråd, har ikke klart å finne en til nå, men hvis vi allerede har en er denne bare til å overse ;)

Hvordan går det med dere?
 
Dårlig!! Huff, har fått omgangssyken.. Hadde glemt hvor j... det er:-( støl i hele kroppen, håper tassen har det bra:rolleyes:
 
Her går det ganske bra, endelig helg, strålende fint vær ute, herlige gutten min som koser seg ute og en liten hemmelighet i magen, tror ikke livet kunne vært bedre :)
 
Her er dagen både god og dårlig, jeg har allerede fått smerter i bekkenet og utover i det ene beinet. Ingen overraskelse egentlig, jeg har fibromyalgi og har bekkenlÅsninger hele tiden, men nå er det virkelig plagsomt.

På den annen side: om en uke er det ultralyd! :D

(Og argh, mannen og jeg ligger og slapper av nå - han sover og snorker meg i øret, mens jeg, som er mest slurv, får ikke sove og er bare gretten :p )
 
Jeg gjør ingenting, for jeg orker ingenting.. jeg har vond skulder (vært mye plaga med venstre skulder), vondt i ryggen, småkvalm og generelt ikke i form. Har mest lyst til å bare legge meg... har tatt paracet også får vi se om det hjelper på.
 
Jeg er hjemme alene i kveld med lillesnuppa. Mannen er på guttekveld og kommer sikkert sent hjem :) så jeg sitter og strikker babyteppe og skal kose meg med idol :)
 
Sitter alene hjemme. Ungene er i seng ... den ene med influensa og den andre med en løs tann etter fall i bhg..
 
Her er planen for kvelden Walking Dead og kanelboller :D heeelg ;)
 
Mannen vil ikke kjøre ut og kjøpe pizza til middag, som er det eneste jeg har hatt lyst på de siste seks timene, og nå er jeg så fornærma og lei meg og irritert at jeg sitter i sofaen og smågriner, og så griner jeg og irriterer meg over at jeg ikke har kontroll på følelsene, så alt er bare teit :p

Noen som vil sende meg en pizza originale med oliven og pepperoni? :D
 
Her var det lite skravling :p Trodde det var flere her enn meg som var skravlesjuke... ;)
 
Ja, blir nok mer etterhvert når flere kommer til :) deilig med rolig lørdagkveld hvertfall :)
 
Ja, her var det litt tørt :p men enig med at det er deilig med en rolig lørdag, kommer sikkert til å legge med "tidlig" også..
 
Jeg skal tilbringe lørdagsnatten på jobb jeg... Blir nok siste vakten min på en stund, jobber i et risiko-yrke, så jeg satser på en stille og rolig natt :)
 
ett risikoyrke faktisk, men skal nok sikkert bli godt å slippe nattejobbing.. Jeg er student og kjenner det er veldig deilig å legge opp dagen selv som det passer meg nå som jeg er gravid :)
 
Ja det må være deilig. Anbefale vel ikke å jobbe så mye natt når man er gravid. Burde lagt meg tidlig jeg å, men mannen er på fest. Å da sliter jeg så med å få sove :)
 
Ja det må være deilig. Anbefale vel ikke å jobbe så mye natt når man er gravid. Burde lagt meg tidlig jeg å, men mannen er på fest. Å da sliter jeg så med å få sove :)

Mener det er siste trimester en helst bør unngå å jobbe natt... Men det der er det vel formen som styrer! :)
 
Mener det er siste trimester en helst bør unngå å jobbe natt... Men det der er det vel formen som styrer! :)

Aner egentlig ikke hvor eg har det i fra.. Mener eg leste/hørte det sist eg var gravid. Gikk Nattevakter til 3 semester i forrige gang. Så ble eg sykemeldt på natt... Får se hva som skjer denne gangen! :)
 
Ja har hvertfall hørt no om det, men er nok forskjellig fra lege til lege å :)
 
ett risikoyrke faktisk, men skal nok sikkert bli godt å slippe nattejobbing.. Jeg er student og kjenner det er veldig deilig å legge opp dagen selv som det passer meg nå som jeg er gravid :)

Ja, altså, et yrke der jeg har særdeles høy risiko for fysisk nærkontakt, dvs slag mot magen ;) Så det er relativt sannsynlig at sjefen min vil omplassere meg eller sykemelde meg når jeg forteller at jeg er gravid :)
 
Back
Topp