Endelig freddan!

Dere, nå lager jeg eplekake til oss også koser vi oss med den. Bare litt dumt at alle er spredt over hele landet!! Jaja, da får jeg spise et stykke for hver og en av dere da.. Uff, så dumt! :rolleyes:
Du er ond! :p
Nei, for å være helt ærlig hadde jeg klart meg uten om du så klarte å sende den gjennom mac-en. JEg er snopesyk, men reagerer definitivt på hvetemel, så jeg må bare holde meg unna nå.
Er flink og koser meg med mørk sjokolade i dag da :D

Han våknet litt etter at jeg skrev innlegget, så det ble ikke middag i ro og fred på T og meg slik vi håpet :p :eek:
Men koselig var det likevel.
Tydelig at han pleier å legge seg på denne tiden, for han er like trøtt selvom han nettopp har sovet!
det høres kjent ut ja! Hermine er som regel trøtt fra kl 18-20 uavhengig av nårtid hun sov sist ;) MEN det tar lengre tid å få henne til å sovne når hun har sovet lur sent på ettermiddagen, tok 30min idag! o_O

Dere, nå lager jeg eplekake til oss også koser vi oss med den. Bare litt dumt at alle er spredt over hele landet!! Jaja, da får jeg spise et stykke for hver og en av dere da.. Uff, så dumt! :rolleyes:
hahaha, bare å kjøpe flere joggebukser til jobbstart med en gang :p

Mannen har servert biff med bernai, chips og salat nå :D

Du er ond! :p
Nei, for å være helt ærlig hadde jeg klart meg uten om du så klarte å sende den gjennom mac-en. JEg er snopesyk, men reagerer definitivt på hvetemel, så jeg må bare holde meg unna nå.
Er flink og koser meg med mørk sjokolade i dag da :D
Så flink du er å spise sjokolade!!:D
Det har jeg fått litt avsmak på - heldigvis. Tok helt av noen mnd etter fødselen.. Elsker kaker o.l med frukt og bær jeg da.
Har fått sansen for TORO's ferdigblandinger som er glutenfrie. Smaker godt og veldig grei å ha som glutenfrie alternativer.:)

Så flink du er å spise sjokolade!!:D
Det har jeg fått litt avsmak på - heldigvis. Tok helt av noen mnd etter fødselen.. Elsker kaker o.l med frukt og bær jeg da.
Har fått sansen for TORO's ferdigblandinger som er glutenfrie. Smaker godt og veldig grei å ha som glutenfrie alternativer.:)
Toro er genialt for å lage noe lettvint uten gluten =)
Søs bruker de mye.
Jeg ELSKER sjokolade! Men når jeg klarer å venne meg av med sukker og kan spise mørk sjokolade er det så mye bedre for kroppen og alt, så da koser jeg meg med det =) Og bacongull :D

Bakverk, vafler, o.l hiver jeg meg lett over, men er ikke så gira på godteri. Slukte mengder med marsipan i påska da..:p
marsipan må være en av svært få søte ting jeg kan stå over :P
Har gitt meg selv shopstop på smågodt nå, tar alltid aaaaltfor mye og mumser så snop i 3 dager i strekk :eek: Så nå skal alt av snopinnkjøp bestå av godter som allerede er fordelt i plomberte poser, når posen er tom er jeg ferdig med helgas snasking ;)

marsipan må være en av svært få søte ting jeg kan stå over :p
Har gitt meg selv shopstop på smågodt nå, tar alltid aaaaltfor mye og mumser så snop i 3 dager i strekk :eek: Så nå skal alt av snopinnkjøp bestå av godter som allerede er fordelt i plomberte poser, når posen er tom er jeg ferdig med helgas snasking ;)
Jeg er ikke så fan av smågodt. Liker best snacks i grunn. Men mannen elsker smågodt og melkesjokolade, så da kjøper vi som regel inn rikelig av beggedeler og potetgull og dipp i tillegg :o
Det blir jo altfor mye! Men jeg blir dårlig av alt sånt i grunn, og har skjerpet meg litt nå som han har vært borte. Og han har lovet å skjerpe inn litt han og.
Det er så greit når det er bare meg. Bare å la vær å handle inn, så klarer jeg meg fint med det jeg har :D

Jeg er ikke så fan av smågodt. Liker best snacks i grunn. Men mannen elsker smågodt og melkesjokolade, så da kjøper vi som regel inn rikelig av beggedeler og potetgull og dipp i tillegg :eek:
Det blir jo altfor mye! Men jeg blir dårlig av alt sånt i grunn, og har skjerpet meg litt nå som han har vært borte. Og han har lovet å skjerpe inn litt han og.
Det er så greit når det er bare meg. Bare å la vær å handle inn, så klarer jeg meg fint med det jeg har :D
Ikke sant, men når jeg lar vær å handle noenting så angrer jeg som regel ;) MEN har blitt flink til å velge mellom enten sjokolade, smågodt eller potetgull ;) DET er første steg på veien mot færre kg føler jeg, neste steg blir å redusere mengden som inntas på en gang! Nå er en 380gr pose sjokkis nesten tom :eek: Har heldigvis delt den med mannen da, men fortsatt ille! Blir frukt og popcorn i morra :p

Ikke sant, men når jeg lar vær å handle noenting så angrer jeg som regel ;) MEN har blitt flink til å velge mellom enten sjokolade, smågodt eller potetgull ;) DET er første steg på veien mot færre kg føler jeg, neste steg blir å redusere mengden som inntas på en gang! Nå er en 380gr pose sjokkis nesten tom :eek: Har heldigvis delt den med mannen da, men fortsatt ille! Blir frukt og popcorn i morra :p
Oi, det var mye! =)
Jeg blir så innmari avhengig av sukker jeg. Sånn skikkelig!
Og jeg klarer bare ikke å stoppe, har slitt med det siden tenårene.
Da er det mye bedre å bare la vær, og etterhvert ikke ha det behovet lenger.
Dette gjelder også karbohydrater generelt, i grunn. Usj!

Oi, det var mye! =)
Jeg blir så innmari avhengig av sukker jeg. Sånn skikkelig!
Og jeg klarer bare ikke å stoppe, har slitt med det siden tenårene.
Da er det mye bedre å bare la vær, og etterhvert ikke ha det behovet lenger.
Dette gjelder også karbohydrater generelt, i grunn. Usj!
jo takk, jeg klarer heller ikke å stoppe...før jeg blir uvel:p

Back
Topp