Forelsket i en gift mann

Jeg hadde holdt meg langt unna! Om han er istand til å flørte og snakke på tlf med deg nå som han er gift, evnt innlede et forhold til deg....Hva tror du han er istand til om dere evnt får et forhold? For det er faktisk noe i at slik adferd gjentar seg! Jeg hadde ikke klart det av hensyn til kona hans heller. Og selv om det til syvende og sist er den som er gift/i forhold sitt ansvar å være tro, så har jeg lite til overs for de som velger å involvere seg med menn/kvinner de VET er gifte..Har selv opplevd utroskap, og det er med hånda på hjertet noe av det verste jeg har vært gjennom....Mulig jeg er litt inhabil å spørre av den grunn og kanskje:P Skjønner det ikke er greit å styre følelser bestandig, men noen ganger bør man bare overstyre følelsene med hva hjernen sier istedet..

Ja pass på østfolddamer at det ikke er deres mann det er snakk om..
Er det rart man bli paranoid? Når det finnes sånne damer uten samvittighet?
Men så det er sagt har mannfolka et ansvar å synes jeg :)

Hadde dette vært mannen min ååååå jeg hadde ristet deg i fillebilter. Respekter kona og evt barna hans å finn en som er singel. Kjenner jeg blir så provosert å lese dette og at du nekter for ting ei fant svart på hvitt

Har tatt kontakt med forum ansvarlig for er tydeligvis 2 brukere med samme navn. Jeg har aldri skrevet på september og er ikke gravid. Ja jeg har nok oppført med dumt med denne gifte mannen og flørtet men har ikke gått lenger. Og skal innrømme at etter denne tråden har jeg bestemt meg for å la det ligge og håpe at følelsen går over av seg selv. Mye kontakt på telefon må vi ha grunnet jobb men innholdet skal endre seg. Dessverre tok følelsene overhånd på fornuften. Men jeg har aldri ljugd til dere og synes det er ttrist at det utviklet seg som det gjorde. At 2 brukere har samme nick er ikke min feil. Sletter snart dette nicket slik at den andre personen kan være her inne uten å bli blandet i denne saken.

For Guds skyld hold deg UNNA!! Hadde det vært min mann du var ute etter hadde jeg kommet etter deg!! Provoserende at noen i det hele tatt tenker tanken på å ødelegge en familie.. Ikke har du respekt for kona ved å snakke med han daglig heller.. Og hadde han vært utro med deg, skal jeg love deg han hadde vært utro MOT deg senere.. Nei, gjør deg selv en tjeneste å fisk etter en singel mann;)
Enih her

Har tatt kontakt med forum ansvarlig for er tydeligvis 2 brukere med samme navn. Jeg har aldri skrevet på september og er ikke gravid. Ja jeg har nok oppført med dumt med denne gifte mannen og flørtet men har ikke gått lenger. Og skal innrømme at etter denne tråden har jeg bestemt meg for å la det ligge og håpe at følelsen går over av seg selv. Mye kontakt på telefon må vi ha grunnet jobb men innholdet skal endre seg. Dessverre tok følelsene overhånd på fornuften. Men jeg har aldri ljugd til dere og synes det er ttrist at det utviklet seg som det gjorde. At 2 brukere har samme nick er ikke min feil. Sletter snart dette nicket slik at den andre personen kan være her inne uten å bli blandet i denne saken.

Godt å høre at du backer ut!
At du får pes for å flørte med en gift mann den bør du faktisk tåle, men er ikke riktig at du skal bli beskyldt for masse løgner når det ikke er din feil. Håper de får ordnet opp i det. :)

Du skriver jo tidligere her at du har vært forelska i denne mannen i 1 år.. Man kan lett bli betatt av andre men man bestemmer selv hvor langt man vil at det skal få gå, dersom det har gått til at du er forelsket i denne personen så har du jo da latt dem komme for man blir ikke godt kjent med folk å flirter sånn du beskriver uten at man er "med på leken"... Du skriver at dere snakker masse hver dag , så det virker ikke som om du tenker mye på kona hans.. Min medlidenhet får du ikke

Hun er med i gruppen min September 2013 så rart om hun ikke er gravid likevel.....

Hun er med i gruppen min September 2013 så rart om hun ikke er gravid likevel.....

Det er to forskjellige brukere, med samme navn, står litt lenger oppi tråden

Godt å høre at du backer ut!
At du får pes for å flørte med en gift mann den bør du faktisk tåle, men er ikke riktig at du skal bli beskyldt for masse løgner når det ikke er din feil. Håper de får ordnet opp i det. :)

Ja det tåler jeg og det har jo fått meg på bedre tanker. Det andre jeg ble beskyldt for er vanskeligere å svelge. Men skjønner jo ar man blir forvirret når det er like nick.

Ja det tåler jeg og det har jo fått meg på bedre tanker. Det andre jeg ble beskyldt for er vanskeligere å svelge. Men skjønner jo ar man blir forvirret når det er like nick.

Det var jo veldig spesielt da, at det har skjedd. For ikke å snakke om at dere er to stykker som har valgt akkurat det nicket? Det må jo evt. være noe annet som har skjedd da. :p

Men bra at du har tatt til fornuft. Følelser kan gå over hvis man bare lar dem ligge og fokuserer på noe annet. Og jeg ville valgt å holdt avstand gjennom jobben også dersom det var mulig, i alle fall holdt en mer profesjonell tone.

Jeg har jo hatt små "forelskelser" jeg også, tenker det er litt naturlig siden jeg ikke er forelsket i sambo lenger på den måten, men det går over. :)

Er litt usikker på om det er samme. Navnet er helt likt, men går man inn på linken din så kommer det opp helt andre innlegg enn hvis man går inn via profilbildet til brukeren som skriver her.

Jeg gjorde dette via appen. Kan ha noe å si? Jeg får iallefall opp den tråden, og mange andre tråder der TS skriver om graviditeten sin hvis jeg er via appen. Hvis jeg trykker på linken via datamaskinen er det fremdeles samme bruker som svarer her som sier at de har vært på ultralyd,

Det var jo veldig spesielt da, at det har skjedd. For ikke å snakke om at dere er to stykker som har valgt akkurat det nicket? Det må jo evt. være noe annet som har skjedd da. :p

Men bra at du har tatt til fornuft. Følelser kan gå over hvis man bare lar dem ligge og fokuserer på noe annet. Og jeg ville valgt å holdt avstand gjennom jobben også dersom det var mulig, i alle fall holdt en mer profesjonell tone.

Jeg har jo hatt små "forelskelser" jeg også, tenker det er litt naturlig siden jeg ikke er forelsket i sambo lenger på den måten, men det går over. :)
Tror ikke hun har valgt det nicket selv, tror det er noe automatikk i det. Har sett dette og lignende nick tidligere...

Ønsker ts lykke til:) Håper det går over av seg selv.

Jeg har jo hatt små "forelskelser" jeg også, tenker det er litt naturlig siden jeg ikke er forelsket i sambo lenger på den måten, men det går over. :)[/quote

Tror det er samme bruker jeg da, siden jeg får opp trådene ved å gå inn på denne brukerens profilside på appen. Hvis det ikke er samme bruker så synes jeg forumansvarlig skal komme inn i tråden å svare for da er det noe alvorlig galt med forumet. Ikke bare har to brukere samme navvn, men trådene deres blir forveklset! Det skal jo ikke være mulig!

Jeg gjorde dette via appen. Kan ha noe å si? Jeg får iallefall opp den tråden, og mange andre tråder der TS skriver om graviditeten sin hvis jeg er via appen. Hvis jeg trykker på linken via datamaskinen er det fremdeles samme bruker som svarer her som sier at de har vært på ultralyd,

Sign..

Hmm. Rapporterer tråden til forumansvarlig. Synes hun skal si noe om dette hvis det er en feil. Dumt at denne brukeren eller den andre eventuelt forvekles hvis det er feil. ;)

Back
Topp