http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1612619/
Denne hentet jeg ved å trykke på profilsiden din.
Denne hentet jeg ved å trykke på profilsiden din.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*flirer*http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1612619/
Denne hentet jeg ved å trykke på profilsiden din.![]()
Godt skrevet og forklart!Vil ikke skrive hva jeg tenker om mennesker som deg, rett og slett!
Hadde en episode med min mann her for en god stund siden, forholdet vårt hadde dabbet litt. Det var mye jobb og barn, lite samliv.
Han kjedet seg. Fikk kontakt med en villig godt voksen kjerring som burde vært moden til å tenke seg bedre om men nei. Hun tenkte på seg selv.
De skrev meldinger, flørtet, han lekte med ilden. Sendte signaler som hun tolket til at han var interessert (naturlig nok). Mannfolk er enkle, gi oppmerksomhet og frisk så er det mange som glir rett i fella om de er i en vanskelig periode i sitt eget forhold der og da.
Men alle gode ting kommer til en slutt.
Jeg er ikke dum og skjønte fort at noe ikke stemte, jeg gjorde noe jeg aldri gjør vanligvis.
Ba om å få se på mobilen hans. Det var ikke vanskelig å finne ut av ting etter å ha gått gjennom litt.
Jeg ba han forklare men det klarte han ikke.
Det tok meg 5 minutter og pakke en bag. Jeg og frøkna mi dro på flekken.
Jeg var rasende og han satt igjen ved kjøkkenbordet med halen mellom beina, det var ikke så gøy å være han akkurat da!
Etter noen dager fra hverandre snakket vi ut og han fikk velge og forklare meg ned til hver minste detalj hva dette var for noe. Grunnen til at han fikk en ny sjanse var først og fremst fordi datteren min har knyttet seg til han gjennom tiden, vi har hus, biler og et liv sammen.
Jeg har aldri tvilt et sekund på at det var oss han ville ha og i dag venter vi en sønn.
Når det gjelder kjerringa kan jeg love deg at jeg dro på et besøk til henne etter at min samboer og jeg hadde løst ting og jeg forstår hvorfor hun er alene! Makan til egoistisk og ufølsomt menneske har jeg aldri vært borti og jeg kan sverge på at om hu så mye som sender en melding til min mann igjen så har jeg lovet henne at alle skal få høre hva for en hu er som legger seg etter andres menn og min samboer har fått mange krav av meg i ettertid å leve opp til.
Vi klarte det vi men gå nå for din egen del litt i deg selv her!
Jeg klarte feks. ikke å spise mat i den perioden da ting var vanskelig mellom oss.
Tror du virkelig ikke det går utover barna når DU er med på å ødelegge en familie? Tenk på andre enn deg selv og tenk selv hvordan DU ville følt det om det var din barnefar og din mann som hadde en slik kontakt!
Blir rett og slett kvalm jeg...
Enig! Værste jeg hører er damer som går etter opptatte menn! Det er ei i bygda her som sambo hadde som FF etter fest, hun prøver seg på han enda! Snart 2 år siden de drev på, og hun har sagt til noen venninner at hun synes det er arti å ødelegge, Aaaaarg! Men vi vet jo hva hun prøver på, så jeg gidder ikke å bry meg. Men skjønner ikke hvorfor hun må? I tillegg jobber hun på butikken her så må se henne når jeg drar dit.,,Godt skrevet og forklart!
Enig! Værste jeg hører er damer som går etter opptatte menn! Det er ei i bygda her som sambo hadde som FF etter fest, hun prøver seg på han enda! Snart 2 år siden de drev på, og hun har sagt til noen venninner at hun synes det er arti å ødelegge, Aaaaarg! Men vi vet jo hva hun prøver på, så jeg gidder ikke å bry meg. Men skjønner ikke hvorfor hun må? I tillegg jobber hun på butikken her så må se henne når jeg drar dit.,,
Herregud! Det virker som at det er en konkuranse for disse kjæreingene, får de dem så hr de vunnet og klart og såre de som er sammen med mannfolka. Min mening er at de mangler en skrue![]()
Da skal du ha "creds" for at du ikke gjorde noe med saken! Jeg hadde mistet hemningene da ihvertfall! En jævla møkkakjærring var hu.Sambo og jeg hadde ett års tid hvor vi slet en del, jeg hadde gjort noe helt i begynnelsen av forholdet og han var for det første sykt sjalu, og for det andre ville han hevne seg litt, så han hadde en haug med jenter han chattet med på nettet og slikt. Den ene var herfra, og hun var veldig forelsket i ham. Det var tungt, for han mente at han ikke gjorde noe galt, det var ikke flørting fra hans side, men det plagde meg jo veldig. Alle disse jentene visste jo om meg. Vi fikk etter hvert orden på forholdet, men det krever jo arbeid.
Den verste jeg opplevde var på en fest hos svigerbror. Der var det ei dame som var delvis venninne av dama til svigerbror, og da jeg og sambo kom så lagde hun plass til oss i sofaen så jeg ble sittende ved siden av henne, og sambo ved siden av meg igjen. Hun var ei skikkelig skravlebøtte, og begynte nærmest å intervjue meg om hvem jeg var, hvor jeg var fra, hva jeg studerte, hvor lenge vi hadde vært sammen, om vi hadde det godt sammen (og da var jo vi på nesten to år og ja, vi hadde det bra), og i det hele tatt. Så var det snakk om at de andre skulle gå ut, men jeg skulle ikke bli med for jeg skulle tidlig opp og på jobb neste dag. Da begynte denne dama å snakke om at sambo kunne jo være med ut likevel, og jeg svarte hver gang at ja, han ser jo selv. Og jeg mente det jo!
Det neste jeg vet er at denne dama låser seg inne på do med sambo (som var på tur ut da hun kom inn) og forteller ham at hun kan hjelpe ham med å snike seg ut fordi meg, for hun syns jeg var så sjefete. Jeg vet ikke hva han sier, men han avslår, og setter seg i sofaen igjen. Da har hun satt seg ved siden av ham og begynt å stryke ham på ryggen. Sambo er ikke typen som klarer å si i fra om ting, så det ble til at svigerbror oppfattet hva som skjedde og tok henne med ut for å si ifra at hun fikk ligge unna.
Kvelden endte med at jeg ble med ut en rask tur fordi de gikk ut så tidlig, da hadde denne dama gått i forveien, og da hun så at jeg var blitt med ut sendte hun meg et utroooolig stygt blikk.
Jeg fikk vite deler av denne historien først på veien mens vi gikk til utestedet da, resten fikk jeg vite neste dag.
Syns det er temmelig drøyt.
Da skal du ha "creds" for at du ikke gjorde noe med saken! Jeg hadde mistet hemningene da ihvertfall! En jævla møkkakjærring var hu.
Hehe, hun kan være glad hun var langt unna da jeg fikk vite det.Ellers hadde hun fått høre det, så ørene flagra.
Hun påstod etterpå at hun var full, og det var det dama til svigerbror også sa, at hun egentlig ikke var sånn. Jeg kunne ikke se på henne i det hele tatt at hun var full, og tenker uansett at det er ingen unnskyldning. Det hele er sa 50% latterlig og 50% provoserende.
Å vi svarer ikke mer etter å ha blitt tatt i løgn
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1612619/
Denne hentet jeg ved å trykke på profilsiden din.![]()
HahaHaha, kanskje dette er de samme damene som klager over den vanskelige x-en?
(Uff, vet at ikke alle de som har vanskelige x-er har gjort noe galt, måtte bare.)
Er litt usikker på om det er samme. Navnet er helt likt, men går man inn på linken din så kommer det opp helt andre innlegg enn hvis man går inn via profilbildet til brukeren som skriver her.